Het gaat niet om mijn directe buurvrouw maar om degene die een huis verder woont.
Met mijn directe buuf heb ik een erg leuke band,is zeg maar een vriendin van me geworden.
Ik stond onder de douche vanmorgen en hoorde dat ik een sms-je kreeg.
Het was iets van half 10,en zag dat het smsje van mijn directe buuf kwam,dat het weer 'bingo' was bij haar buren.
Helaas gebeurt het vaker dat er nogal veel sprake is van geluidsoverlast,maar dit keer liep het enorm uit de hand.
Ben op mijn sloffen en nat haar naar mijn buufje gelopen en hoorde in het trappenhuis al enorm hysterisch geschreeuw.
(wat dus bij haar buren vandaan kwam)
Ik had mijn telefoon meegenomen voor het geval dat.
Het geschreeuw was zo erg en we konden horen dat haar vriend die bij haar was haar sloeg.
Ik heb geen moment getwijfeld en heb direct 112 gebeld.
Het leek echt een eeuwigheid te duren voor de politie er was.
Ik noem mijn buuf maar even M anders wordt het erg verwarrend om te lezen.
M en ik liepen door haar huis te ijsberen en ondertussen hoorde we dat haar buurvrouw schreeuwde dat haar hoofd bloedde. en ze een dokter nodig had.
Waarop hij zei dat ze geen dokter nodig had maar een psychiater.
Misschien denk je nu,waarom zijn jullie er niet heengelopen.
Het erge is dat er drugs in het spel waren en we niet durfden in te begrijpen bij een kerel die vermoedelijk van de wereld was en erg onberekenbaar kan zijn.
(overigens is dit geen speculeren maar is dit onderbouwt door vrienden dat er sprake is van drugsmisbruik)
Op het moment dat de politie de straat in kwam rijden hoorde we de deur dichtslaan bij de buurvrouw,die stond te huilen in de deuropening en liep duidelijk mank.
Die klootzak was em gesmeerd toen ie de politie zag!
M en ik stonden allebei met ons hart in onze kelen,helemaal overstuur door wat we door het kijkgaatje hadden gezien en gehoord.
Politie heeft het allemaal echt meer dan goed afgehandelt,om een heel lang verhaal maar even kort te maken.
M en ik hebben allebei een getuigenverklaring afgelegd die we nog mnoeten ondertekenen op het buro zodra alles op papier is gezet.
Het trieste aan het hele verhaal is dat die vrouw een kindje van 2 heeft en een pup in huis die alles meekrijgen,al was het kindje nu op de peuterspeelzaal.
Ook wilde ze in eerste instantie geen aangifte doen,terwijl ze een hoofdwond had en goed op haar been was geschopt!
Dat doet echt pijn als je zoiets hoort,eerlijk gezegd werd ik er zelfs een beetje boos om,want dit was al eerder gebeurt en erna nam ze hem ook gewoon weer terug.
Imo kies je dan toch voor je kind en jezelf?
Zelf hebben M en ik ook de nodige ellende meegemaakt en weten dondersgoed wat er allemaal door dat vrouwtje haar hoofd heen gaat.
Goddank is de buurvrouw wel aangifte gaan doen en zijn ze nu op zoek naar die hufter van een vriend van haar,die ingerekent zal worden als ze hem vinden.
Wat ik eigenlijk met dit verhaal wil zeggen,mensen sluit asjeblieft je ogen hier niet voor,zoals onze andere buren wel doen.
Bel de politie als je dit soort dingen hoort of ziet

dat ze 'm terug neemt past ergens wel in dat "patroontje" zeg maar.. ik hoop dat ze alle moed bij elkaar krijgt en idd voor zichzelf de kleine en de hond kiest en bij die vent weggaat.. wij hebben hele tijd geleden ongeveer zelfde mee gemaakt hier (wonen in 'n flat van 10 verdiepingen, me pa en ik wonen op de 2e) en op de 4e of 5e (ik zelf dacht toen op de 5e) was ook knallende ruzie.. hebben we ook de politie voor gebelt toen.. bleek indd "ruzie" te zijn geweest nou 't hoorde zich aan alsof die meid door 't hele huis geslagen werd