Na een half uur wachten (jaja, voor de verandering) was ie er dan eindelijk; de bus!!
Dus ik stap in: en meneer zegt: dan is dan 3 euro! Dus ik zeg: ehm nee hoor, dat is 2 euro, naar rhenen.. een retourkaartje zelfs! (eem kaartje heet dat bij ons)
hij: " ja, maar die heb ik niet meer dus moet je er een van 3 euro kopen"
En laat ik nou net 50 cent tekort komen daarvoor. Maargoed, het is in mijn ogen) natuurlijk belachelijk, want een retour kost TWEE euro, wat ook op de site staat. En omdat de chauffeur niet genoeg kaartjes mee heeft genomen, kan ik niet mee omdat ie zo nodig 3 euro moet hebben?? Miscchien kon hij dan even opletten waar ik eruit ging en mij gewoon een kaartje van 3 euro geven voor 2,50? is nog 50 cent teveel? please?
Nee hoor, je gaat niet mee, zoek maar uit wat je doet, daag!
Kon ik verd*mme weer helemaal naar huis lopen, naar de paarden gaan met de (eventuele, want je weet het maar nooit met connexxion) volgende bus had al geen zin meer, degene die mij naar huis zou brengen moest aardig vroeg alweer weg.
Thuis gekomen mijn moeder opgebeld en die zei " ik zou connexxion maar even bellen, want dat slaat natuurlijk nergens op!"
Dus ik connexxion opgebeld: nee, het was mijn eigen schuld, had ik maar meer geld mee moeten nemen!!!!
en een (dit zijn letterlijk haar woorden!) ' normaal, weldenkend mens' zou ook inzien dat een buschauffeur niet genoeg kaartjes meeneemt en de klant daar de dupe van wordt.

is dit normaal??? Ik weet niet, maar ik heb onze klanten nooit zo behandeld? Niet in de paardenhandel, en niet op kantoor!