Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mijntjuh schreef:ik denk ook dat het aan de reden ligt waarom jullie uitelkaar gegaan zijn.ik heb het meerdere keren met mijn ex geprobeerd en dan ging het weer even goed, maar we vervielen altijd weer in oude gewoonten. 1,5 jaar geleden hebben we er definitief een punt achter gezet. we hebben nauwelijks meer contact met elkaar omdat we beide toch een zwak voor elkaar hebben, we kunnen niet samen maar ook niet zonder elkaar als we elkaar weer zien, dus dan maar zo
ik ben er achter gekomen dat je mensen niet kan veranbderen, hoe graag je het ook wil. mijn ex verviel steeds weer in zijn oude gewoonte.

En het gaat echt heel erg goed en ben echt heel blij dat het weer goed is. 

LiNdA1986 schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar wel dat mensen nooit veranderen hoe graag je dat ook zult willen!
LiNdA1986 schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar wel dat mensen nooit veranderen hoe graag je dat ook zult willen!

En hij vertelde mij al die dingen pas achteraf toen hij me aangevlogen was en we gingen praten, dus voor mij kwam het echt als een donderslag bij heldere hemel en op dit moment heb ik ook zoiets van ik hoef je niet meer te zien, door dingen die hij heeft gedaan o.a. Want mijn gevoel is er nml nogwel, dat gaat niet zomaar over zoals bij hem. LiNdA1986 schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar wel dat mensen nooit veranderen hoe graag je dat ook zult willen!