Ideeën voor een grap met iemand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuszels

Ideeën voor een grap met iemand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 16:49

Hoi,
Binnenkort ga ik waarschijnlijk iemand stalken (naja maar voor 1 dagje of misschien zelfs maar een paar minuten) Sorry ik wist geen andere omschrijving.
Maar goed, een vriendin van me heeft een kennisje met wie ze een grap wilt uithalen. Maar, dan een beetje richting het idee van boiling points Huilen van het lachen
En dat kennisje kent mij niet...
Maar nu zoeken we iets leuks om te doen.
We hadden al verschillende ideeën, aanbellen en zeggen dat je het huis van de buurvrouw wilt kopen maar de buurvrouw is er niet dus kom ik even bij jou de indeling van het huis bekijken Clown

Doen alsof je van de gemeente bent en zeggen dat er een gaslek is ontstaan en hij zo snel mogelijk zijn spullen bij elkaar moet rapen..

Als hij langsfietst vragen of ik een lift mag..

Een enquête houden...

Kinderpostzegels verkopen ROFL

De hele dag achter een auto zitten en zijn huis in de gaten houden (wat me in de loop van de dag vast gaat vervelen)

Maar we hebben nog steeds niet echt iets van nou; dit gaat het helemaal worden..
Dus iemand nog suggesties?

Ragebol1977

Re: Ideeën voor een grap met iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:03

Gut, ik heb ooit eens een rotgeintje met mijn toenmalige vriend uitgehaald. De treiterlijn bestond toen nog. Ik heb een verhaaltje over de belastingdienst uitgekozen. Dat hij een enorme belastingschuld had en zijn huis in beslag werd genomen.
Goh wat ging hij tekeer tegen dat bandje. Ik heb me bescheurd. En die bandjes waren ook geniaal ingesproken. Ik hoor het nog "Tut tut meneer" toen hij als een bezetene aan het foeteren was.

Vriendje is 3 dagen pissig op me geweest maar heel eerlijk gezegd was dat het wel waard. Hij is inmiddels 5 jaar exit maar ik kan hier nog steeds om lachen.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 17:13

Hahahaha die is wel heel leuk HBVisser Ja! Die dingen hebben ze nog wel. Mijn vader belt veel in de auto dus had ik een bandje dat hij betrapt was. Hij foeteren tegen dat bandje, echt ik lag slap. En zo ook met mijn schoonouders... helemaal geweldig.

Maar misschien gewoon weer even wat oude Boilingpoints terug kijken? Haha!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 19:57

Zo'n bandje is ook wel leuk, maar we willen liever een confrontatie Clown (die vriendin filmt het dan ook waarschijnlijk...) en ik ben er gek genoeg voor Clown

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:00

Weet je wat de persoon die je beet neemt vaak doet? Of welke hobby's diegene heeft? Daar zou je dan ook op in kunnen spelen...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:03

HBVisser schreef:
Gut, ik heb ooit eens een rotgeintje met mijn toenmalige vriend uitgehaald. De treiterlijn bestond toen nog. Ik heb een verhaaltje over de belastingdienst uitgekozen. Dat hij een enorme belastingschuld had en zijn huis in beslag werd genomen.
Goh wat ging hij tekeer tegen dat bandje. Ik heb me bescheurd. En die bandjes waren ook geniaal ingesproken. Ik hoor het nog "Tut tut meneer" toen hij als een bezetene aan het foeteren was.

Vriendje is 3 dagen pissig op me geweest maar heel eerlijk gezegd was dat het wel waard. Hij is inmiddels 5 jaar exit maar ik kan hier nog steeds om lachen.

Ge wel dig.. dat is echt het beste idee ooit!!
Zelf langs de deur gaan met iets als dit lijkt me niet zo'n goed idee ahaha

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 00:26

Mijn broer heeft zo een keer een vriend van hem in de maling genomen. Hij kreeg een man aan de lijn die zogenaamd de vader was, van het meisje die die vriend zwanger gemaakt zou hebben. Huilen van het lachen Zo grappig.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 22:08

Ja, maar het gaat dus echt om tegen die persoon face-to-face te zeggen/doen en niet door de telefoon Knipoog

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:27

Wat voer jij nu weer in je schild Suus?!
Maar je wilt dus steeds bij iemand aanbellen?
Je kunt bijvoorbeeld aanbellen met een nep pakketje van de post wat hij moet ondertekenen.
Of je neemt een kapotte fiets mee, je belt aan en je zegt dat je fiets net in elkaar is getrapt en dat je die kennis net zag trappen en weglopen bij jouw fiets.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:33

Doe jezelf voor als Jehova Getuige (is niet zo moeilijk) en kom 20 keer terug met hetzelfde verhaal. Wel een beetje instuderen natuurlijk!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:34

Bel aan en zeg dat hij uitverkoren is om mee te doen aan de orgaandonorshow.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:36

Bel aan en zeg dat de brandweer in de straat bij de buren een gaslek heeft geconstateerd en dat alle buurhuizen ontruimd moeten worden (maar dat gaat hij waarschijnlijk niet geloven).

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:36

Vraag of hij nog dieren heeft die hij wil doneren voor een experiment waarbij ze een kruising tussen een hond en een kat willen klonen. Of vraag of hij nog dieren heeft waar je een dierproefje mee mag uitvoeren (en kijk of hij dat doet).

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:41

@ HannahFrouk : Sorry hoor, maar er bestaat ook nog zoiets als een edit-knop Clown

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:00

Oh nou ja, had ze apart bedacht, dus ook maar apart neergezet
(maakt dat wat uit dan???)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 19:24

@Sara je wilt niet weten wat ik allemaal voor plannen heb Huilen van het lachen Maar die van die fiets is ook wel leuk..
Dat pakketje is ook wel lachen, maar dan moet ik wel een TNT of DHL uniform hebben anders komt het niet echt geloofwaardig over en op de fiets Huilen van het lachen ..

@Hannah: Dankje! Maar die van het gaslek had ik zelf al Knipoog
Die van dieren klonen is ook wel origineel
(en volgende keer mag je ze gewoon edit-en hoor Knipoog )

@Hannah

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:18

HBVisser schreef:

Dat is mij ook overkomen, nou ik neem echt nooit de telefoon meer op. Kreeg ineens een miep aan de lijn die verkondigde dat ik nog een schuld had voor bestelde condooms en vibrators à 200 euro. Hamer
De vrienden die erachter zaten hebben overigens nog wel buikpijn van het lachen... en ik moet toegeven dat het echt een goede grap was.

Ik zou niets iets doen van een gaslek, dan zou de buurt namelijk ook wel buiten staan. Lastig! Ben benieuwd wat je gaat doen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:25

Een vriend van mijn ex (toen nog vriend) had mijn tweeling zusje gebelt, zogenaamd namens all you need is love.
Hij deed het overkomen alsof het normaal was dat de persoon bij wie ze langs kwamen eerst op de hoogte gesteld werd om zo het een en ander met de werkgever te kunnen regelen.
En of de caravan op het parkeer terrein bij de Makelaar gezet kon worden, of dat een probleem was bla bla bla.
Zusje geloofde alles, had tegen iedereen gezegd dat All you need is love zou komen, heeft haar baas ingelicht.... Echt IEDEREEN wist het... ze begon op zaterdag om 7.00, en ikw erd om half 5 gewekt met de vraag: Marie, Marie wil je me alsjeblieft opmaken *stuiter stuiter* All You Need Is Love komt vandaag op mn werk * stuiter stuiter stuiter*.
Kon het neit laten om te zeggen: Lein, we hebben je zitten f*cken. Het is een geintje.
Heb me omgedraaid en ben verder gaan slapen.

zusje is heeeeeeeel lang boos op me geweest Haha!
ze heeft iedereen meotne vertellen dat het een geintje was

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 19:01

Ahhh jij bent gemeen Vork en dat je zusje het zo gelooft!

maarja ik zoek dus nog steeds iets om mee aan te kunnen bellen Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:05

HannahFrouk schreef:
Doe jezelf voor als Jehova Getuige (is niet zo moeilijk) en kom 20 keer terug met hetzelfde verhaal. Wel een beetje instuderen natuurlijk!

god wat grappig zeg, alsof men hun nog niet genoeg over 1 kam scheert.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:07

ma_rie_tje schreef:
Een vriend van mijn ex (toen nog vriend) had mijn tweeling zusje gebelt, zogenaamd namens all you need is love.
Hij deed het overkomen alsof het normaal was dat de persoon bij wie ze langs kwamen eerst op de hoogte gesteld werd om zo het een en ander met de werkgever te kunnen regelen.
En of de caravan op het parkeer terrein bij de Makelaar gezet kon worden, of dat een probleem was bla bla bla.
Zusje geloofde alles, had tegen iedereen gezegd dat All you need is love zou komen, heeft haar baas ingelicht.... Echt IEDEREEN wist het... ze begon op zaterdag om 7.00, en ikw erd om half 5 gewekt met de vraag: Marie, Marie wil je me alsjeblieft opmaken *stuiter stuiter* All You Need Is Love komt vandaag op mn werk * stuiter stuiter stuiter*.
Kon het neit laten om te zeggen: Lein, we hebben je zitten f*cken. Het is een geintje.

HAHAHA GEWELDIG!!!

Al moet ik zeggen dat als het mij overkomt ik ook not amused ben..

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:13

Marietje, vreselijk, het zou je maar overkomen hahahahaha

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:07

Saskiaatje schreef:
Mijn broer heeft zo een keer een vriend van hem in de maling genomen. Hij kreeg een man aan de lijn die zogenaamd de vader was, van het meisje die die vriend zwanger gemaakt zou hebben. Huilen van het lachen Zo grappig.

die is leuk! Huilen van het lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:24

ma_rie_tje schreef:

ROFL

Ik verzin ze altijd ter plekke Nagelbijten / Gniffelen
Weet er nu eigk geen Bloos

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:50

Deze is een keer op de Belgische televisie geweest :

Je voordoen als een of ander postorder bedrijf en dan aan de deur staan met een opblaaspop die die jongen dan zogezegd zou hebben besteld en dus ook moet aftekenen. Dan kun je er nog wat praatjes rond maken bijvoorbeeld of die geen vriendin heeft omdat die zulke dingen maar blijft bestellen want vorige week ben je er natuurlijk ook al geweest met andere vunzige speeltjes Knipoog etc...