Binnenkort ga ik waarschijnlijk iemand stalken (naja maar voor 1 dagje of misschien zelfs maar een paar minuten) Sorry ik wist geen andere omschrijving.
Maar goed, een vriendin van me heeft een kennisje met wie ze een grap wilt uithalen. Maar, dan een beetje richting het idee van boiling points
En dat kennisje kent mij niet...
Maar nu zoeken we iets leuks om te doen.
We hadden al verschillende ideeën, aanbellen en zeggen dat je het huis van de buurvrouw wilt kopen maar de buurvrouw is er niet dus kom ik even bij jou de indeling van het huis bekijken

Doen alsof je van de gemeente bent en zeggen dat er een gaslek is ontstaan en hij zo snel mogelijk zijn spullen bij elkaar moet rapen..
Als hij langsfietst vragen of ik een lift mag..
Een enquête houden...
Kinderpostzegels verkopen
De hele dag achter een auto zitten en zijn huis in de gaten houden (wat me in de loop van de dag vast gaat vervelen)
Maar we hebben nog steeds niet echt iets van nou; dit gaat het helemaal worden..
Dus iemand nog suggesties?
! Die dingen hebben ze nog wel. Mijn vader belt veel in de auto dus had ik een bandje dat hij betrapt was. Hij foeteren tegen dat bandje, echt ik lag slap. En zo ook met mijn schoonouders... helemaal geweldig.

en dat je zusje het zo gelooft!