Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 16:14

Tja daar ben ik dan, toch maar een topic over relaties openen hier...

Ik heb sinds 2,5 maand een vriend. Ik vind hem echt heel erg leuk en we kunnen goed met elkaar opschieten.

Nu heeft hij samengewoond met zijn vorige vriendin, ze hadden relatie van 3 jaar en hebben 1,5 jaar samen gewoond.
Uiteindelijk is dat fout gegaan, omdat zij toch haar vrijheid wilde en ze is toen ook diverse malen vreemdgegaan.

Nou goed, ze hebben nog een half jaar bij elkaar gewoond totdat zij een kamer had gevonden. Gewoon als stel maar dan zonder sex.

En toen begon het gezeik met het overzetten van het huis, hij bleef in het huis wonen. Gezeik met de bank en de notaris, dit heeft bij elkaar meer dan een jaar geduurt.
Hij had toen hij mij leerde kennen geen goede verstandhouding met haar, veel ruzie enzo.

Maar dat is sinds een paar weken enorm verbetert. Ze hadden veel contact over zakelijke dingen en ze hebben samen een hond die weleens bij haar logeert. Ze kunnen nu heel goed met elkaar opschieten.

Maandag heb ik tijdens een telefoongesprek eerlijk gezegd dat ik het best moeilijk vindt dat ze zo goed met elkaar om gaan en dat ik bang ben dat zij hem terug wilt ofzo.

Hij zei dat ze gewoon een hele goede verstandhouding hebben, dat ze als broer en zus zijn en dat ze elkaar gewoon heel goed begrijpen. En dat als het tussen ons niets wordt door haar dat ik dan de 1e bent die het weet. Maar dat het nooit meer gaat werken tussen hun en dat ze gewoon uit elkaar gegroeit zijn.

Ik vond het een k..gesprek, verliep erg moeizaam. En toen ik ophing had ik het gevoel dat het over was tussen ons en ik voelde me gekwetst. Een paar uur later belde hij gewoon zomaar om even te kletsen. Blijkbaar voelde hij zich er ook rot over.

De volgende dag moest hij met zijn ex naar de notaris en naar de bank om alle rekeningen over te zetten enzo. Dus ik heb hem de hele dag met rust gelaten. Ben als afleiding bij een vriendin wezen eten en heb express telefoon thuis gelaten.
Toen ik thuis kwam had hij gebeld en gesmst dat hij een klein feestje aan het vieren was na een rare dag.

Ik heb hem toen gebeld en was een goed gesprek, hij had een rare dag gehad met gemengde gevoelens en ik zei dat ik dat wel kon begrijpen. Hij vroeg verder hoe het met mij ging enzo. Spreek je snel.

Gistermiddag was ik vroeg klaar en ben bij hem langs gegaan, hij lag nog te slapen. In het begin was het gezellig, hij vroeg of ik nog moest eten en dat we dan maar wat eten moesten gaan regelen enzo en ging tegen me aan zitten. dus blijven eten. Na het eten ging hij in zijn luie stoel zitten en ik op de bank liggen. Niet bij elkaar ofzo.

Uiteindelijk ben ik naar hem toegelopen en vroeg om een kusje. Hij zei; ben ik te lui voor! Maar gaf me wel een kus. Ik ging bij hem op schoot zitten maar hij reageerde niet, vroeg: wil je aandacht? Ik " ja!"
Hij zei dat hij niet echt gezellig was, dat hij niet lekker in zijn vel zat door alle spanningen en stress van afgelopen dagen en drukte op zijn werk en moeilijke dag van gister. En dat het niet aan mij lag en dat hij wel weer bij zou draaien.
Zei dat het niets gaf en dat ik het snapte.

Ben maar weer op de bank gaan liggen, en hij begon te praten en vertelde dat hij wel had verwacht dat zijn vrienden hem zouden bellen of langs zouden komen om hem te feliciteren met eindelijk zijn eigen huis, maar dat hij niets had gehoord. Later begon hij over zijn ex te praten. Dat hij gister dingen heeft gehoord die hij wel vermoedde maar die hij liever niet wist enzo. En dat zij hem nog wil helpen met dingen regelen en dat hij dat raar vond, haar gevraagd had of ze hem terug wilde ofzo. Ze heeft keihard Nee gezegd.
Ik zei: Maar jij wilt haar wel terug...
Hij zei dat ik dat denk maar dat dat echt niet zo is, hij wilde gewoon weten wat haar intentie is dat ze hem nog wilt helpen met dingen regelen en dat ze het waarschijnlijk doet uit schuldgevoel.

Hij zei dat het contact waarschijnlijk beter gaat worden nu het duidelijk is dat het echt over is tussen hun en dat het dus niet meer beladen is.

Ik verging zowat van de pijn (in mijn hart dan he!), maar wilde niet moeilijk doen en wilde er voor hem zijn.

Ik ben later naar huis gegaan, hij zei " ga je naar huis? Ben je moe? "
Ja zei ik maar, maar ik ging eigenlijk omdat ik verdriet had.

Bij de deur bood hij zijn excuses aan dat hij zo ongezellig was. en gaf me een kus. Ik zei " doe rustig aan he"

en ben weggegaan. Thuis gekomen heb ik moeten huilen, en vandaag heb ik me ziek gemeld. Wilde alleen maar in bed blijven liggen.

Ik wil hem bellen maar ook weer niet, wil hem met rust laten en wel zien wanneer hij weer behoefte heeft aan contact maar dat is zooo moeilijk...maar ik snap ook dat hij nu even ruimte nodig heeft om het eea te verwerken...en toch snap ik niet dat ik de 1e was die hij dinsdag belde nadat alles achter de rug was en dat hij me maandag na dat kelote gesprek nog heeft teruggebeld en heel lief tegen me deed...

Wat is wijsheid?

Jinthe1

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:20

Ik denk dat je je druk maakt om niets....
Hij is bezig iets af te sluiten. Ze hebben samen iets gehad en dat is nu definitief voorbij.
Jij hebt hier een vervelend gevoel over maar geef hem de ruimte en alles komt goed. Hij heeft voor jou gekozen en ja, er moesten nog wat dingetjes uit zijn verleden weggeruimt worden.
Ik snap dat hij niet al te vrolijk was.... het is niet niks. Ook al staat hij achter zijn besluit.
Succes en veel plezier samen!

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:25

Misschien een poosje het initiatief vooral van zijn kant laten komen. Dan merk je vanzelf wat hij voor je over heeft.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:27

lekker even idd met rust laten..
Toch wat oud zeer wat er misschien zit.

hij moet het rustig kunnen verwerken..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 16:37

Toch heb ik het gevoel dat hij nog heel veel voor haar voelt en dat als zij zegt dat zij hem terug wilt dat hij dat zo doet.

Hij zei maandag ook dat hij nu eenmaal een hele goede verstandhouding met haar heeft en dat ze elkaar door en door begrijpen en dat als ik daar niet mee om kan gaan dat het dan jammer is...

En hij zei ook nog dat ik niet moest denken dat ik dingen van haar kon vervangen?!

Toen werd ik kwaad en zei dat ik dat wel een hele erge poedersuiker vond en dat ik gewoon ik ben.
Hij zei toen sorry, heb het niet zo bedoeld, kwam er misschien verkeerd uit.

Hij heeft mij toen behoorlijk gekwetst en eigenlijk wilde ik hem dinsdag niet terugbellen omdat ik nog het eea op een rijtje wilde zetten maar heb de goede vrede maar bewaard en hem teruggebeld en aardig gedaan...

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:45

Ik zou het ook een lastige situatie vinden. Maar ik denk idd dat hij het voor zichzelf even op een rijtje moet zetten. Zo'n relatie waarbij je samengewoond hebt is ook niet niks. Dat vergeet je niet zomaar.

Ik zou inderdaad het initiatief even van hem laten komen.

Sterkte ermee Ach gut

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:57

Ik zit een klein beetje met hetzelfde. Ook een ex waar het nodige mee is gebeurd en waar mijn vriend niet echt denderend mee omgaat. Zij is ook degene geweest die de relatie heeft beeindigd, niet hij. Aangezien ze een kind samen hebben zitten ze wel vast aan elkaar, leuk of niet. Laatst toen ik een paar dagen weg was is ze bij hem thuis geweest, hun vroegere gezamenlijke huis zeg maar om te praten over de verdeling van de spullen. Met mijn medeweten hoor, daar niet van. Maar erg lekker voelt zoiets dan toch niet aan. Laatst was ze er ook weer om wat spullen op te halen en dan gaan bij mij de nekharen meteen overeind staan... Die twee hebben een verleden, hebben voor de scheiding een leuk leven samen gehad, hebben samen een kind. Ik ben niet jaloers en ik weet ook best dat ik dat niet hoef te zijn. Maar ik ben gewoon een onzekere tuttebel en af en toe komt het onzekerheidsduiveltje toch weer naar boven. Ben ik wel leuk genoeg, was zijn ex niet leuker, heeft hij ergens toch nog gevoelens voor haar, zou hij in het kader van hun kind niet ooit weer teruggaan naar haar. Gek word je ervan af en toe.

Inmiddels probeer ik om de boel iets meer de boel te laten. Geen conclusies trekken over zaken die wellicht helemaal anders liggen (wat ook niet altijd lukt, maar goed) en mijn vriend geloven als ie zegt dat ik leuk en lief ben Lachen Klinkt makkelijk, is het absoluut niet. Maarja, je kan wel blijven twijfelen en blijven vragen of ie echt niet meer van z'n ex houdt en wel van jou, maar op een gegeven moment zal je 'm toch moeten geloven of een einde aan je relatie maken. Probeer iets meer vertrouwen in je vriend maar ook in jezelf te hebben. Succes ermee!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:04

Dit hierboven vind ik erg goed verwoord!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:21

Lastig hoor, zeker omdat we elkaar nog maar zo kort kennen en nog in de ' ontdekkingsfase' zitten. Ben je zowiezo al onzeker, wat vindt hij van me? Vindt hij me wel leuk? (ook omdat hij een beetje een boer is en dus niet zo van de lieve woordjes is (heeft hij in het begin ook aangegeven hoor) en ik ook niet want daar ben ik te schijterig voor.

Dus ja wat hij voor me voelt weet ik niet...al was hij wel enorm jaloers toen een gozer mij afgelopen zaterdag probeerde te versieren. " Zet haar maar uit je hoofd want zij is bezet".
En daarna heeft hij nog heel lang kwaad over die gozer gesproken.

Maar goed, nu maar wachten en wachten en wachten totdat hij belt...zal hij ooit bellen? Of zal het over zijn?

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:26

Olle schreef:
lekker even idd met rust laten..
Toch wat oud zeer wat er misschien zit.

hij moet het rustig kunnen verwerken..

Je zou er ook voor hem kunnen zijn en naar hem luisteren! Knipoog Denk maar zo dat hij daar meer aan heeft.

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:41

Zou hem zeker niet met rust gaan laten, terwijl hij te kennen heeft gegeven dat hij zich een beetje in de steek gelaten voelt door zijn vrienden. Een punt achter een relatie zetten kan toch voelen als falen, en vaak zie je dat als mensen uit elkaar gaan er geen gezamelijke sleur en irritatie van het samenleven meer is de vlam nogeens over kan vliegen. Dit is omdat het dan toch vertrouwd voelt. Kortom hou hem bij je ( en een beetje in de gaten) laat hem weten/voelen dat je er voor hem bent en dat jullie nu samen nieuwe dingen/herinneringen op moeten bouwen. Niks van je laten horen zou ik zeker niet doen. Veras hem met een leuk etentje ofzo, zal hem goed doen.
Succes ermee

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:53

ik denk dat je je ook druk maakt om niets..
ik ben er ook goed in.. je allerlei dingen in je hoofd halen, gekke gedachten, van die 'doom' scenario's waarin je uitgaat van het ergste en vanzelf raak je er dan ook van overtuigd dat het helemaal niet goed meer gaat en jullie echt op t punt van uit elkaar gaan staan.

ik denk ook dat jouw vriend dit gewoon moet afsluiten. probeer er op een manier voor hem te zijn, zonder dat je teveel nadenkt over dat hij misschien naar zn ex terug zou willen.
ga met bovenstaande reactie mee, ga iets leuks met m doen, neem m ergens mee naar toe, nodig desnoods zn vrienden uit voor een biertje en voetbal kijken op zondag (of wanneer er ook voetbal op tv is) zodat jouw vriend en zijn vrienden kunnen 'bijkletsen' (al doen mannen dit geloof ik niet zo bewust:P). misschien zijn die vrienden wel niet precies op de hoogte en is ook dat een misverstand.

denk dat hij nu meer behoefte heeft aan een lieve vriendin en leuke dingen doen, dan aan nog meer moeilijke/vervelende situaties.

(en echt, alle jongens/mannen zijn wel een keer ongezellig/niet in the mood om te knuffelen of gezellig te doen oid (meisjes/vrouwen natuurlijk net zo goed). mijn vriend is af en toe ook echt niet te genieten. maar de dag erna (of een paar dagen erna) is dat altijd weer helemaal goed:))

edit: lees nu je reactie hierboven, lekker lomp dat ie zegt dat jij sommige dingen van haar niet kan vervangen :S dat zou ik ook niet bepaald fijn vinden om te horen. maar misschien bedoelde hij het inderdaad niet zo?

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:02

Ik snap je probleem niet helemaal. Het is over tussen die twee, het huis is allemaal geregeld, ze is notabene vreemdgegaan. TUURLIJK heeft ze wel een 'plekje'bij hem! Het is z'n ex, als het goed is is er ook een tijd geweest dat het goed zat tussen die twee! Het is over tussen die twee, hij heeft iets met jou en zij gaat ook weer verder met haar leven.

Ik denk dat je vooral je onderschift niet moet vergeten
Dromen, Denken, Durven, Doen, Doorzetten Knipoog

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:08

Ik vind eigenlijk dat hij heel eerlijk en lief is tegen je. Wees er maar voor hem, hij heeft het nu nodig!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:09

Goh, ik snap je helemaal! Ik ben dan alleen het type die niet rustig naar huis kan gaan omdat het rotgevoel gewoon te erg is….Ik ga dan stampij zitten maken, ga dingen zoeken om me te kunnen uiten, ga dan boos weglopen met als doel dat hij me tegenhoudt…. En eisen dat ie me aandacht en liefde geeft….Bah dit klinkt afschuwelijk zeg! Dus ben blij dat dit je karakter is…Hij neemt vast snel weer contact op meid, maak jezelf niet gek ok?

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:12

LittleAnn schreef:
Goh, ik snap je helemaal! Ik ben dan alleen het type die niet rustig naar huis kan gaan omdat het rotgevoel gewoon te erg is….Ik ga dan stampij zitten maken, ga dingen zoeken om me te kunnen uiten, ga dan boos weglopen met als doel dat hij me tegenhoudt…. En eisen dat ie me aandacht en liefde geeft….Bah dit klinkt afschuwelijk zeg! Dus ben blij dat dit je karakter is…Hij neemt vast snel weer contact op meid, maak jezelf niet gek ok?

Oh wat erg dit doe ik ook echt afschuwelijk Bloos
Ik denk dat de TS hier al een stuk beter mee omgaat dan wij dat doen... Volgens mij maak je jezelf een beetje gek laetitia (begrijp het wel hoor)
Verder ben ik het helemaal eens met 'gevonden'
Succes ermee Ach gut

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 21:31

Ja maar ik wil hem ook niet op zijn lip zitten, ben gister al onaangekondigd langs gegaan (doen zijn vrienden ook bij hem). Ik wil hem niet pushen, okal heeft hij gister niet gezegd dat hij ruimte of tijd nodig heeft of dat hij dingen op een rijtje wilt zetten.

Ik zei dat als hij wilde dat ik wegging dat ik dan gewoon weg zou gaan (op een lieve manier hoor) en hij zei dat ik niet weg hoefde.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 22:54

sniksnik hij heeft nog steeds niet gebeld...ben bang dat mijn intuitie gelijk heeft...

maar waarom vroeg hij dan of ik bleef eten? Had hij me er toch allang uit gestuurd met een smoesje dat hij wegmoest ofzo?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 22:58

laetitia schreef:
sniksnik hij heeft nog steeds niet gebeld...ben bang dat mijn intuitie gelijk heeft...

maar waarom vroeg hij dan of ik bleef eten? Had hij me er toch allang uit gestuurd met een smoesje dat hij wegmoest ofzo?

meid meid.. rustig aan Lachen
fok jezelf niet teveel op!

heeft ie beloofd om te bellen?
of verwacht je dat ie belt omdat ie dat altijd doet?
misschien is er gewoon iets tussen gekomen, of is ie t gewoon even vergeten.
gok zomaar dat hij geen flauw benul heeft dat jij je nu zo voelt, anders had ie waarschijnlijk echt wel gebeld hoor Lachen
mannen hebben dat niet door zonder dat je ze het letterlijk verteld.

dus rustig aan, hij belt vanzelf wel, en anders spreek je m morgen toch wel?
niet jezelf allerlei vreselijke dingen in je hoofd gaan halen Lachen

edit: mijne is ook zo hoor..
die spreek ik ook wel eens een dag niet, of dan is ie een dag chagrijnig en moet ik m even met rust laten (of nja, dat wil ik dan, want als ik m niet met rust laat krijgen we geheid ruzie ^^).
ik haalde me in t begin ook dingen in mn hoofd (soms nu nog) als dat er vanalles aan de hand zou zijn.
nuchtere antwoord van mn vriend is ook altijd: ' als er iets is, zeg ik het wel, dus als ik er niets over zeg is er ook niets aan de hand en gaat t allemaal nog prima tussen ons'.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 23:04

tot nu toe bellen we elke dag...ik ging gister gewoon met een rotgevoel weg, van ' het is over' . Waarom weet ik niet, heb ik wel vaker gehad bij hem hoor.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 23:15

laetitia schreef:
tot nu toe bellen we elke dag...ik ging gister gewoon met een rotgevoel weg, van ' het is over' . Waarom weet ik niet, heb ik wel vaker gehad bij hem hoor.

denk dat het ook gewoon komt omdat jullie nog niet zolang samen zijn Lachen
die onzekerheid verdwijnt vanzelf weer,
gewoon lekker slapen zo en er even niet meer aan denken... morgen middag nog niet gesproken? bel jij hem toch gezellig op om even bij te kletsen?
niet handig om dan gelijk in de aanval te gaan: "waarom belde je niet gister?!"
maar gewoon gezellig kletsen en eventueel met een omweg ernaar vragen "heb je gister nog allemaal gedaan, had je helemaal niet meer gesproken?"

en tjoh..ik zou willen dat die van mij elke dag belde ^^

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 23:18

Wat ik me dan altijd afvraag he... -niet kwaad bedoeld-, maar als een relatie al begint met zoveel wantrouwen, waarom zou je het dan doorzetten?

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 23:23

Vast niks aan de hand hoor meid! Ik snap je gevoel helemaal. Toen ik nog maar kort met mijn vriend samen was kon ik ook ontzettend onzeker worden over bepaalde dingen. En hij was ook wel eens chaggerijnig en dan betrok ik dat direct op me zelf.
Nu (1,5 jaar later Tong uitsteken) weet ik dat hij gewoon af en toe een beetje sikkeneurig kan zijn en dan hoeft dat helemaal niets met mij te maken te hebben. Ik ben gewoon degene bij wie hij zichzelf kan zijn en ik ben dan ook de enige bij wie hij zo chaggrijnig kan doen Knipoog
Ook ik ging in het begin wel eens met een rotgevoel weg, terwijl het harstikke gezellig was geweest, maar was gewoon een stukje onzekerheid denk ik.
Jullie zijn nog maar zo kort bij elkaar, dan moet je echt nog in je relatie groeien en dan ontdek je ook de even wat minder leuke kanten van elkaar.
Laat je niet gek maken hoor (ik ben ook zo'n type die allemaal scenario's in mijn hoofd haalt, maar dat moet je gewoon niet doen, haha Tong uitsteken) Komt wel goed, en probeer gewoon lief voor hem te zijn, hij trekt vanzelf wel weer bij.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 23:30

Lieverd, laat jezelf nou niet gek maken door allerlei invullingen in je koppie Lachen . Je zit al niet zo lekker in je vel. Bel hem anders gewoon op om te praten, maar als ik je verhaal zo lees, denk ik juist dat je je beter even op je eigen dingen moet gaan richten en hem wat ruimte moet geven. Mannen die echt om je geven, komen dan vanzelf wel weer naar je toe of bellen je op.

Jouw vriend heeft een verleden, iets wat je vrij snel hebt op deze leeftijd. Het is over met zijn ex, maar het is wel een deel van zijn leven en hij zal best nog heel veel om haar geven. Soms zijn exen nog hele goede vrienden, als de relatie zelf voorbij en verwerkt is. Ik heb zelf ook nog fijn contact met een paar exen en ik voel nog steeds wat voor hen, omdat het gewoon geweldige mannen zijn. Net als dat ik van mijn echte vriendinnen hou, zo moet je dat zien. Qua echte liefde ben ik zeer gelukkig met mijn eigen schat nu (voordat iemand iets raars denkt nu Knipoog ). Het verleden is het verleden, ik koester dat, heb mooie herinneringen, maar het is ook iets wat voorbij is. Ook al zijn er nog vriendschappen. Meer is het niet en zo zou ik het ook zien als ik jou was wat betreft jouw vriend. Hij heeft toch voor jou gekozen? Hij heeft nu toch een relatie met jou? Zelfs ondanks jouw eigen situatie, heeft hij laten merken dat hij niet zomaar weg loopt.... Natuurlijk zijn er nooit garanties dat het eeuwig zo blijft en het is nog vrij pril bij jullie, maar probeer nou toch te genieten van wat jullie hebben. Wees er voor hem, geef hem wat ruimte om de boel te verwerken......... En probeer ook gewoon je eigen leven te blijven leiden met de dingen die jij leuk vindt (de paarden, je vrienden...).

Lieverd, onthou alsjeblieft dat een man in je leven een aanvulling is in je leven. Geen invulling. Want dan krijg je het echt zwaar.....
Dat is in elk geval wat ik geleerd heb, toen ik mijn eerste twee grote liefdes verloren ben. Gelukkig is 3x scheepsrecht, maar dan nog, weet je nooit of je eeuwig in happiness samen blijft...... Sterkte, en je mag me morgen best bellen, hoor, als je je even wilt uiten hierover...... X

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 10:40

laetitia schreef:

Omdat ie z'n telefoon vergeten is, geen beltegoed meer heeft, de accu van z'n telefoon leeg is, hij het gewoon erg druk heeft. Meid, ik heb in het begin ook zo lopen stuiteren als ie een dagje geen sms-je had gestuurd. Maar hij bleek gewoon geen beltegoed meer te hebben. Heb ik me de hele dag op zitten vreten voor niks. Dom, want ik had alleen mezelf er maar mee. Rustig aan meis, niet zo flippen om elk klein dingetje. Hij was de dag ervoor toch ook lief voor je? Niet zo twijfelen, het zit echt wel goed. Stuur anders zelf eens een lief kort sms-je of stel voor om vanavond naar de bios te gaan ofzo. Geen druk, gewoon een leuk voorstel.