Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
LoveStella schreef:Antwerpen!
Gewoon een keer met de trein gaan, het is er geweldig
Citaat:Antwerpen!
Gewoon een keer met de trein gaan, het is er geweldig
Echt ALLE winkels die je maar kan bedenken hebben ze daar, helemaal goed. Het is er wel heel groot, dus als je er een beetje 'handig' wil shoppen raad ik je aan een boekje te kopen, en/of de 'gewone' winkels die ze in Nederland ook hebben, over te slaan. Want je komt tijd tekort anders
Zo'n boekje dat ik bedoel heb ik in de Bruna en Expo gezien en kost geloof ik tussen de 8 en 12 euro. Ja, Antwerpen is geweldig als je alle Nederlandse steden al binnenstebuiten hebt gekeerd

En natuurlijk de Waal.. Erg leuke restaurantjes daar om even een hapje te eten. Mitxa schreef:Inderdaad Antwerpen! Maar Den Haag, Breda, Eindhoven en Rotterdam vind ik ook leuke steden om te winkelen
serieus eindhoven is zooo saai! ze hebben er echt heeeeelemaal niks.. ja de winkels die je in elke stad hebt. H en M enzo haha.. voor de rest geen leuke schoenen winkels enzo..
ik ben toch meer voor amsterdam maar ik ben in andere steden ook nog niet geweest
Ik vind Groningen en Maastricht allebei hele leuke steden om een dagje te shoppen, heel gezellig
Marlou_ schreef:Mitxa schreef:Inderdaad Antwerpen! Maar Den Haag, Breda, Eindhoven en Rotterdam vind ik ook leuke steden om te winkelen
EINDHOVEN!?serieus eindhoven is zooo saai! ze hebben er echt heeeeelemaal niks.. ja de winkels die je in elke stad hebt. H en M enzo haha.. voor de rest geen leuke schoenen winkels enzo..
Ik vind den bosch erg gezellig en leuk, Den haag, Amsterdam, Antwerpen schijnt ook leuk te zijn, nog nooit geweest.
Marlou_ schreef:EINDHOVEN!?serieus eindhoven is zooo saai! ze hebben er echt heeeeelemaal niks.. ja de winkels die je in elke stad hebt. H en M enzo haha.. voor de rest geen leuke schoenen winkels enzo..
Ik vind den bosch erg gezellig en leuk, Den haag, Amsterdam, Antwerpen schijnt ook leuk te zijn, nog nooit geweest.
vooral gedeelte nieuwe Piazza / Bijenkorf