) ga ik eindelijk studeren. Ik wil heel erg graag Mondzorgkunde doen. Alleen waar?Ik heb 14 jaar in Utrecht gewoont en woon er nu 5 jaar 10 minuten fietsen vandaan. Ik ken die stad op mijn duimpje. Ik heb hier mijn vrienden, mijn vriend, zo'n beetje al mijn familie. En; mijn paarden! En ik ben echt penny genoeg om in Utrecht te blijven om mijn paarden(vooral mijn pony) te kunnen houden.
Maar Groningen lijkt me zo vet, echt een heerlijke studentenstad. Maar zo ver weg! En dan zou ik mijn (al eerder besproken penny-)pony moeten verkopen! Mijn vader wil graag dat ik naar Groningen ga(tenminste, dat lijkt hem gewoon superleuk voor me), lekker de weide wereld in. Zijn vader heeft ook in Groningen gestudeert. Mijn zus, die in Utrecht studeert zegt dat ze altijd al spijt heeft gehad dat ze niet naar Groningen is gegaan.
Nu heeft mijn vader net laten doorschemeren dat hij Rosa(ppony) dan wel op een pensionstal in Groningen wil zetten.
Maar nu zit ik al helemaal in twijfels! Wat zijn jullie ervaringen, vooral met Groningen(utrecht ken ik toch wel aardig goed)?
Meer kan ik er niet van maken.
Het is een hele leuke stad, met veel studenten, veel uitgaansgelegenheden en goeie universiteit. Ik ben eens in Utrecht geweest, maar ik vind Groningen toch mooier.
En zo ver is het nou ook weer niet toch? Je stapt in de trein en dan ben je zo weer in Utrecht.
). Voor mij speelde mee dat ik net mn vriendje had leren kennen en een ontzettend fijn en betaalbaar plekje heb voor mijn paard, iets wat mij veel waard is en lastig is om te vinden in een nieuwe woonplaats. Daarbij is de stalling een stuk duurder in het westen, maar goed, dat geld voor jou dan juist weer niet. Ik heb verder een toptijd hier en dus absoluut geen spijt. Op dat moment was het gewoon de juiste keuze.