Zelf ben ik in een sector beland waar ik twintig jaar geleden niet van zou hebben gaan dromen.
Ik vraag me af wie gekozen of niet-bewust-gekozen nog meer iets doet, wat nou niet echt alledaags is.
Overigens ben ik werkzaam binnen de uitvaartzorg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Doe dus projecten. Als voorbeeld, project waar ik nu op werk houdt in een gas-scrubber bouwen van 75m hoog in een bestaande fabriek, 9km pijpleidingen die daar naar toe gaan, een laadarm op het dok bouwen, een dubbelwandige opslagtank bouwen, en een waterzuiverings eenheid. Dit op een grote raffinaderij (2e grootste in Europa). Dus...ik stel het HSE (Health Safety Environment) plan op. Leg eisen op waaraan onze onderaannemers moeten voldoen.
) en als ik op het dok moet zijn moet ik ook een reddingsvest dragen
) Daarbij is het een zwaar "politiek" beroep, aangezien bij elke raffinaderij een heel groot bord staat "SAFETY FIRST !" maar safety kost veel geld, dus er gaan zware gevechten aan vooraf aleer iets echt veilig uitgevoerd wordt !
ooit van gehoord?
Nadine_ schreef:ik doe de opleiding podotherapieooit van gehoord?

(nee lang niet alle mensen met kanker gaan dood en huilen alleen maar, er zijn er heel veel die super positief in het leven staan en nog jaaaaaaaaaren leven , dit even voor de mensen die struikelen over dat ik het leuk werk vind)Nadine_ schreef:ik doe de opleiding podotherapieooit van gehoord?
crossmonster schreef:Ik trek beren af

Werk in de horeca 
crossmonster schreef:Ik trek beren af

snoebelke8 schreef:crossmonster --> als in mastur-beren?

Ir111 schreef:snoebelke8 schreef:crossmonster --> als in mastur-beren?
varkens...
suleilitha schreef:Crossmonster trekt varkens af en ik ga nog net niet over lijken