Daarna gezellig met de bubs spelletjes doen,tot die gaan vervelen..
Dan spring je met zijn allen op de bank,om alle oud en nieuw programma's af te werken..allemaal herhaling...
Je tijd uit zitten tot het 12 uur is.. iedereen beste wensen wensen.. Dan de deur uit,
Vuurwerk afsteken,de buren een handje en een kusje... Beetje naborrelen..
Dit is een korte versie van hoe ik oud & nieuw zie.totaal niet leuk dus!
Misschien heb ik wel de allersaaiste oud en nieuw gevierd in mijn leven,maar ook tijdens stappen vond ik er geen bal aan..
Ook de dagen NA oud en nieuw,iedereen verplicht handjes en kusjes geven..bah niks voor mij..
Het liefst ga ik ver weg van al dit gezeur,en word ik ergens in februari weer wakker

Nog meer mensen van dit fobie??
Gelukkig voor mij,ga ik vanaf 29 december tot 12 januari naar mijn vriend in Turkije.. Een compleet andere oud en nieuw vieren dus!! Heel erg benieuwd hoe het me daar gaat bevallen!!!
En dan woon ik nog wel in een enorm rustige buurt met vrij weinig vuurwerk.

en sla het liefst het hele Oud en Nieuw-gebeuren over: inderdaad dat verplichte opblijven tot na 12 uur 's nachts, saaie tv-programma's kijken, vuurwerk (heb het niet zo op vuurwerk; vind het maar eng als je ziet wat voor letsel mensen ervan op kunnen lopen en bovendien houden dieren er ook al niet van)
het verplichte handjes geven met de bijbehorende gelukswensen.
Nee, van mij mogen ze het afschaffen
.
.
.
en idd die handjes & kusjes & iedereen gelukkig nieuwjaar toewensen terwijl je sommige mensen stiekem helemaal geen gelukkig nieuwjaar gunt

boehoe 
.