Help drugs?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Philadelphia

Help drugs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:21

Ik heb misschien een probleem,,
help me aub

Ik heb nu bijna 2 maanden met mijn vriendje en daarvoor kende we elkaar ook al even, alles gaat super geen 1 keer ruzie gehad hou nog erg veel van hem. Maar nu krijg ik een telefoontje van een vriend van hem die vroeg of ik al wat gehoord had..dus ik zei nee ik heb niets gehoord maar waarover dan?
hoor ik van die vriend van me..dat hij hoorde van zijn ouders ! dat mijn vriend en een andere vriend van me aan de drugs zitten!

ik weet dat hij in het verleden gebruikt heeft maar het niets aan vond dus hij is gestopt..maar het zou dus best kunnen dat hij het is gaan proberen ofzo...ik zie hem nu 2 dagen niet maar als het moet wil ik nu meteen met hem praten maar hoe pak ik dit aan.?

direct vragen gebruik je kan natuurlijk niet
ik dacht eraan om over het onderwerp te beginnen...we hadden afgesproken eerlijk te zijn tegen elkaar..en dat zijn we ook, maar als dit echt waar is ..dan is het over...dan is vertrouwen alles weg...help me wat kan ik doen om erachter te komen of erover te beginnen
ik zit nu de hele tijd te denken van wat als het waar is, ik hoop natuurlijk van niet maar je weet maar nooit.

pben mag vind ik fijner dan in het topic eigenlijk

virgin_lady

Re: Help drugs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:23

hoe oud is je vriendje?mischien is er wel helemaal nix van waar

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:25

en als hij drugs gebruikt.. wat voor drugs gaat het om en hoevaak?

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:28

ik ben 17 en hij is 16,
geen idee welke drugs maar hij is vroeger toen hij 13 ofzo was heeft die van die foute vrienden gehad
en heeft die drugs gebruikt en spijbelen enz enz.
ik hoop dat er niets van waar is maar ik wil me niet derop zetten dat het niet waar is want dan
is het echt een klap in mijn gezicht.
het kunnen natuurlijk roddels zijn maar ouders zijn minder met dat soort roddels..

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:29

LimaMambo schreef:
en als hij drugs gebruikt.. wat voor drugs gaat het om en hoevaak?

da weeet ik niet, ik hoor dat hij waarschijnlijk gebruikt!
van een vriend van me die het van zijn ouders hoorde dus die belde me verbaast op.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:36

kijk.. je hebt drugs.. en je hebt drugs..
als hij af en toe blowt is het natuurlijk heel wat anders als dat hij een spuit in zijn poot zet.. Knipoog
ik weet niet hoe je tegen blowen aan kijkt.. maar ga niet meteen van het ergste uit Knipoog

vraag het hem gewoon op de man af.. beter dat dan om de hete brij heen draaien.. want als je om de hete brij heen gaat draaien geef je hem de tijd om een verhaal te verzinnen.. dus gewoon op de man af vragen en kijken wat zijn reactie is Knipoog

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:40

LimaMambo schreef:
als hij af en toe blowt is het natuurlijk heel wat anders als dat hij een spuit in zijn poot zet.. Knipoog
ik weet niet hoe je tegen blowen aan kijkt.. maar ga niet meteen van het ergste uit Knipoog

vraag het hem gewoon op de man af.. beter dat dan om de hete brij heen draaien.. want als je om de hete brij heen gaat draaien geef je hem de tijd om een verhaal te verzinnen.. dus gewoon op de man af vragen en kijken wat zijn reactie is Knipoog

jah dat wel, bedankt maar ik kijk erg slecht tegen drugs aan...drugs en roken vind ik ontzettend onnodig, Hij rookt wel dat heb ik geaccepteerd
het maakt me nu wat minder uit maar drugs maar niet uit wat.. van het 1 komt het ander
straks gaat hij ermee door en probeert die meer en dan?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:43

Philadelphia schreef:
LimaMambo schreef:

jah dat wel, bedankt maar ik kijk erg slecht tegen drugs aan...drugs en roken vind ik ontzettend onnodig, Hij rookt wel dat heb ik geaccepteerd
het maakt me nu wat minder uit maar drugs maar niet uit wat.. van het 1 komt het ander
straks gaat hij ermee door en probeert die meer en dan?

dat is niet altijd waar.. ken genoeg mensen die gewoon blowen en verder helemaal niks doen..
al moet ik wel zeggen dat ik 16 jaar en blowen veels te jong vind maar goed.. ben zelf ook jong geweest dus weet hoe het is Tong uitsteken

en als hij echt meer wilt proberen, en je verbied het, dan doet hij het wel achter je rug om.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:45

Van het een komt niet automatisch het ander. dat is een misvatting. Niet alle softdrugs gebruikers stappen over naar harddrugs, als dat is wat jij bedoelt.
Ik zou eerst proberen uit te vinden of het waar is. De enige die jou die info kan geven,is hijzelf.
In het ergste geval,voor jou dan,gebruikt hij. Okee. Maar wát gebruikt hij dan? Hoevaak gebruikt hij het? Waarom? Met wie? Waar?
Allemaal vragen waarop je,vind ik,antwoorden zou moeten krijgen.
Daardoor kun je makkelijker bedenken wat jij hier zelf mee aanmoet.
Dus,ik zou die stap allereerst nemen,en dán pas nadenken over een volgende stap.

Succes.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:46

[/quote]

straks gaat hij ermee door en probeert die meer en dan?[/quote]

dat is niet altijd waar.. ken genoeg mensen die gewoon blowen en verder helemaal niks doen..
al moet ik wel zeggen dat ik 16 jaar en blowen veels te jong vind maar goed.. ben zelf ook jong geweest dus weet hoe het is Tong uitsteken

en als hij echt meer wilt proberen, en je verbied het, dan doet hij het wel achter je rug om.. Knipoog[/quote]

dat weet ik maar jij vind 16 jong, hiervoor heeft hij allang geblowt en weet ik veel wat meer denk pillen
maar dat vond hij dus niets aan
de mensen die jij kent ken ik dus niet.. bij de meeste die ik ken gingen ze er knap kapot aan en ik wil niets van drugs accepteren

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:47

Anoniem schreef:
Van het een komt niet automatisch het ander. dat is een misvatting. Niet alle softdrugs gebruikers stappen over naar harddrugs, als dat is wat jij bedoelt.
Ik zou eerst proberen uit te vinden of het waar is. De enige die jou die info kan geven,is hijzelf.
In het ergste geval,voor jou dan,gebruikt hij. Okee. Maar wát gebruikt hij dan? Hoevaak gebruikt hij het? Waarom? Met wie? Waar?
Allemaal vragen waarop je,vind ik,antwoorden zou moeten krijgen.
Daardoor kun je makkelijker bedenken wat jij hier zelf mee aanmoet.
Dus,ik zou die stap allereerst nemen,en dán pas nadenken over een volgende stap.

Succes.

bedankt en ik ga ook met hem praten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:47

dus blowen word ook niet geaccepteerd door je?

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:50

LimaMambo schreef:

nee.. kan heel hard klinken maar ben er gewoon echt heel erg tegen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:51

Philadelphia schreef:
LimaMambo schreef:

nee.. kan heel hard klinken maar ben er gewoon echt heel erg tegen

en je doet zelf alles wel 'volgens de regels' ?
en wat is de reden dat je blowen uit den boze vind?

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:55

[/quote]

nee.. kan heel hard klinken maar ben er gewoon echt heel erg tegen[/quote]

en wat is de reden dat je blowen uit den boze vind?[/quote]

nee dat zeg ik niet,, kan niet zeggen dat ik braaf ben
maar dat soorrt dingen hou ik niet van..zoals roken (nog nooit gedaan) en dan drugs
ik weet niet wat je volgens de regels noemt maar dit is dus gewoon hoe ik daarover denk.
en nook gewoon omdta mijn vriendin hier ook mee te maken had met haar vriend...
haar hele relatie is derdoor kapot gegaan! en ik wil dat niet

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:56

ik denk dat er heel veel van die leeftijd nog welis wat proberen oid.een keer kan toch geen kwaad.
ik heb ook nog nooit iemand tegen gekomen die verslaafd is aan pillen. en bovendien vond hij dat al nix zei je.
hoe weten die ouders dat dan? misschien ook maar via via oid dus kan het nog verzonnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:57

Niet iedere drugsgebruiker is hetzelfde,Philadelphia.
Maar het blijft je goed recht er niks mee te maken te willen hebben,dat is ieders eigen keuze.
Probeer alleen wel eerst antwoord op je vragen te krijgen.

edit: dat jij nooit iemand bent tegen gekomen,virgin-lady,die verslaafd was aan pillen,zegt niks over het feit dat het absoluut mogelijk is.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:59

virgin_lady schreef:
ik denk dat er heel veel van die leeftijd nog welis wat proberen oid.een keer kan toch geen kwaad.
ik heb ook nog nooit iemand tegen gekomen die verslaafd is aan pillen. en bovendien vond hij dat al nix zei je.
hoe weten die ouders dat dan? misschien ook maar via via oid dus kan het nog verzonnen zijn.

jah dat weet ik, het kan een roddel wezen, de vraag was in het begin eigenlijk hoe wil ik erachter komen hoe ga ik met hem praten.
hij was ook niet verslaafd toen..hij heeft vanalles geprobeeert.
maar ik denk dat als je het geprobeert heb of je denkt het was niets en blijft der vanaf, of je gaat later nog een keer proberen om te kijken
of je nu misschien wat voelt

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 23:59

Anoniem schreef:
Niet iedere drugsgebruiker is hetzelfde,Philadelphia.
Maar het blijft je goed recht er niks mee te maken te willen hebben,dat is ieders eigen keuze.
Probeer alleen wel eerst antwoord op je vragen te krijgen.

edit: dat jij nooit iemand bent tegen gekomen,virgin-lady,die verslaafd was aan pillen,zegt niks over het feit dat het absoluut mogelijk is.

jah ik snap het,
ik probeer zo snel mogelijk met hem te praten..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:00

Philadelphia schreef:
maar dat soorrt dingen hou ik niet van..zoals roken (nog nooit gedaan) en dan drugs
ik weet niet wat je volgens de regels noemt maar dit is dus gewoon hoe ik daarover denk.

ja je moet zelf weten welke eissen je steld aan je vriendje natuurlijk.. kan ik niet voor je doen..
maar je moet niet gelijk van het grootste rampscenario uitgaan.. niet iedereen is het zelfde Knipoog

ik heb ook alles gedaan wat god verboden heeft.. en ik ben ook geen verslaafde Knipoog nooit geweest ook.. daarvoor moet iemand veel verder gaan dan af en toe ene blowtje en een pilletje..
je hebt namelijk ook gewoon gelegenheids gebruikers.. Knipoog

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:03

Ik zou gewoon zeggen tegen hem wat je hebt gehoord en dan zal hij zelf wel antwoord geven.
Dan is het tenminste duidelijk toch

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:04

LimaMambo schreef:

Omdat ze niet rookt of drugs gebruikt doet ze alles volgens de regels ?? Dat is erg kortzichtig vind ik. Maar goed wie weet dat je ergens heen wilde.. ?
Heb zelf een hekel aan harddrugs, blowen vind ik dan nog tot daar aan toe, maar niet in mijn huis! Cool

@TS. Als je het wil weten zou ik er gewoon eerlijk over zijn, vertel hem wat je hebt gehoord en vraag of hij eerlijk wil zijn met zijn antwoord. Heeft geen nut om er omheen te draaien, straight tot the point, mocht hij het gebruiken kan hij schrikken dat je het weet. Als je richting het verhaal toeloopt en hij gebruikt drugd, ruikt hij al onraad Vork
in ieder geval succes met je keuze!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:06

Dreeetje schreef:
LimaMambo schreef:

Omdat ze niet rookt of drugs gebruikt doet ze alles volgens de regels ?? Dat is erg kortzichtig vind ik. Maar goed wie weet dat je ergens heen wilde.. ?
Heb zelf een hekel aan harddrugs, blowen vind ik dan nog tot daar aan toe, maar niet in mijn huis! Cool

@TS. Als je het wil weten zou ik er gewoon eerlijk over zijn, vertel hem wat je hebt gehoord en vraag of hij eerlijk wil zijn met zijn antwoord. Heeft geen nut om er omheen te draaien, straight tot the point, mocht hij het gebruiken kan hij schrikken dat je het weet. Als je richting het verhaal toeloopt en hij gebruikt drugd, ruikt hij al onraad Vork
in ieder geval succes met je keuze!

wat ik hiermee bedoel is dat mensen vaak zeggen dat ze anto blowen zijn.. maar zichzelf wel regelmatig vol laten lopen met breezers.. en dat alt eigenlijk onder dezelfde catagorie Knipoog

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 00:06

LimaMambo schreef:
Philadelphia schreef:

ja je moet zelf weten welke eissen je steld aan je vriendje natuurlijk.. kan ik niet voor je doen..
maar je moet niet gelijk van het grootste rampscenario uitgaan.. niet iedereen is het zelfde Knipoog

ik heb ook alles gedaan wat god verboden heeft.. en ik ben ook geen verslaafde Knipoog nooit geweest ook.. daarvoor moet iemand veel verder gaan dan af en toe ene blowtje en een pilletje..
je hebt namelijk ook gewoon gelegenheids gebruikers.. Knipoog

ja ok, maar jij kijkt daar weer anders tegenaan als ik. dat is het hele verschil
iedereen heeft daar zijn mening over, iemand anders was nieuwsgierig geweest en had misschien het ook willen proberen
maar ik praat morgen dnek ik met hem.. dan horen jullie wel meer

en ik maak er geen probleem van en dat wil ik ook niet eens, ik weet donders goed dat het een roddel kan zijn
maar waar dat vandaan moet komen..als mijn ouders zoiets zouden horen zouden ze het niet meteen aan mij vertellen.
maar eerst kijken of het waar is (ligt natuurlijk aan je relatie met je ouders)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:07

en wat wil je eraan doen dan als hij blowt? wil je het hem dan gaan verbieden?