Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

LimaMambo schreef:en als hij drugs gebruikt.. wat voor drugs gaat het om en hoevaak?

LimaMambo schreef:kijk.. je hebt drugs.. en je hebt drugs..
als hij af en toe blowt is het natuurlijk heel wat anders als dat hij een spuit in zijn poot zet..
ik weet niet hoe je tegen blowen aan kijkt.. maar ga niet meteen van het ergste uit
vraag het hem gewoon op de man af.. beter dat dan om de hete brij heen draaien.. want als je om de hete brij heen gaat draaien geef je hem de tijd om een verhaal te verzinnen.. dus gewoon op de man af vragen en kijken wat zijn reactie is
Philadelphia schreef:LimaMambo schreef:kijk.. je hebt drugs.. en je hebt drugs..
als hij af en toe blowt is het natuurlijk heel wat anders als dat hij een spuit in zijn poot zet..
ik weet niet hoe je tegen blowen aan kijkt.. maar ga niet meteen van het ergste uit
vraag het hem gewoon op de man af.. beter dat dan om de hete brij heen draaien.. want als je om de hete brij heen gaat draaien geef je hem de tijd om een verhaal te verzinnen.. dus gewoon op de man af vragen en kijken wat zijn reactie is
jah dat wel, bedankt maar ik kijk erg slecht tegen drugs aan...drugs en roken vind ik ontzettend onnodig, Hij rookt wel dat heb ik geaccepteerd
het maakt me nu wat minder uit maar drugs maar niet uit wat.. van het 1 komt het ander
straks gaat hij ermee door en probeert die meer en dan?

[/quote]Anoniem schreef:Van het een komt niet automatisch het ander. dat is een misvatting. Niet alle softdrugs gebruikers stappen over naar harddrugs, als dat is wat jij bedoelt.
Ik zou eerst proberen uit te vinden of het waar is. De enige die jou die info kan geven,is hijzelf.
In het ergste geval,voor jou dan,gebruikt hij. Okee. Maar wát gebruikt hij dan? Hoevaak gebruikt hij het? Waarom? Met wie? Waar?
Allemaal vragen waarop je,vind ik,antwoorden zou moeten krijgen.
Daardoor kun je makkelijker bedenken wat jij hier zelf mee aanmoet.
Dus,ik zou die stap allereerst nemen,en dán pas nadenken over een volgende stap.
Succes.
LimaMambo schreef:dus blowen word ook niet geaccepteerd door je?
Philadelphia schreef:LimaMambo schreef:dus blowen word ook niet geaccepteerd door je?
nee.. kan heel hard klinken maar ben er gewoon echt heel erg tegen

virgin_lady schreef:ik denk dat er heel veel van die leeftijd nog welis wat proberen oid.een keer kan toch geen kwaad.
ik heb ook nog nooit iemand tegen gekomen die verslaafd is aan pillen. en bovendien vond hij dat al nix zei je.
hoe weten die ouders dat dan? misschien ook maar via via oid dus kan het nog verzonnen zijn.
Anoniem schreef:Niet iedere drugsgebruiker is hetzelfde,Philadelphia.
Maar het blijft je goed recht er niks mee te maken te willen hebben,dat is ieders eigen keuze.
Probeer alleen wel eerst antwoord op je vragen te krijgen.
edit: dat jij nooit iemand bent tegen gekomen,virgin-lady,die verslaafd was aan pillen,zegt niks over het feit dat het absoluut mogelijk is.
Philadelphia schreef:nee dat zeg ik niet,, kan niet zeggen dat ik braaf ben
maar dat soorrt dingen hou ik niet van..zoals roken (nog nooit gedaan) en dan drugs
ik weet niet wat je volgens de regels noemt maar dit is dus gewoon hoe ik daarover denk.
en nook gewoon omdta mijn vriendin hier ook mee te maken had met haar vriend...
haar hele relatie is derdoor kapot gegaan! en ik wil dat niet

nooit geweest ook.. daarvoor moet iemand veel verder gaan dan af en toe ene blowtje en een pilletje..

LimaMambo schreef:en je doet zelf alles wel 'volgens de regels' ?
en wat is de reden dat je blowen uit den boze vind?
Dreeetje schreef:LimaMambo schreef:en je doet zelf alles wel 'volgens de regels' ?
en wat is de reden dat je blowen uit den boze vind?
Omdat ze niet rookt of drugs gebruikt doet ze alles volgens de regels ?? Dat is erg kortzichtig vind ik. Maar goed wie weet dat je ergens heen wilde.. ?
Heb zelf een hekel aan harddrugs, blowen vind ik dan nog tot daar aan toe, maar niet in mijn huis!![]()
@TS. Als je het wil weten zou ik er gewoon eerlijk over zijn, vertel hem wat je hebt gehoord en vraag of hij eerlijk wil zijn met zijn antwoord. Heeft geen nut om er omheen te draaien, straight tot the point, mocht hij het gebruiken kan hij schrikken dat je het weet. Als je richting het verhaal toeloopt en hij gebruikt drugd, ruikt hij al onraad![]()
in ieder geval succes met je keuze!
LimaMambo schreef:Philadelphia schreef:nee dat zeg ik niet,, kan niet zeggen dat ik braaf ben
maar dat soorrt dingen hou ik niet van..zoals roken (nog nooit gedaan) en dan drugs
ik weet niet wat je volgens de regels noemt maar dit is dus gewoon hoe ik daarover denk.
en nook gewoon omdta mijn vriendin hier ook mee te maken had met haar vriend...
haar hele relatie is derdoor kapot gegaan! en ik wil dat niet
ja je moet zelf weten welke eissen je steld aan je vriendje natuurlijk.. kan ik niet voor je doen..
maar je moet niet gelijk van het grootste rampscenario uitgaan.. niet iedereen is het zelfde
ik heb ook alles gedaan wat god verboden heeft.. en ik ben ook geen verslaafdenooit geweest ook.. daarvoor moet iemand veel verder gaan dan af en toe ene blowtje en een pilletje..
je hebt namelijk ook gewoon gelegenheids gebruikers..