Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben trouwens voor Obama
Nijn schreef:Ik begrijp niet waarom sommige mensen zo bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen dat je perse de uitslag direct wilt weten.
Misschien kunnen jullie mij uitleggen waarom het zo spannend is als je Nederlander bent?
StillAngel schreef:Nijn schreef:Ik begrijp niet waarom sommige mensen zo bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen dat je perse de uitslag direct wilt weten.
Misschien kunnen jullie mij uitleggen waarom het zo spannend is als je Nederlander bent?
Omdat die president dan, de kredietcrisis kan laten dalen dus dat helpt ook voor Nederland

En voor het geval ik toch in slaap val, heb ik de smsdienst al ingesteld
Plien91 schreef:Via deze link, kan je een sms ontvangen met de uitslag.
Nijn schreef:Ik begrijp niet waarom sommige mensen zo bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen dat je perse de uitslag direct wilt weten.
Of het gaat lukken is een tweede en dan hoor ik het morgen wel. Sara_N schreef:Nijn schreef:Ik begrijp niet waarom sommige mensen zo bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen dat je perse de uitslag direct wilt weten.
Mijns inziens is de president van Amerika de meest machtige persoon op aarde.
Hij kan beslissingen nemen waar ook Nederland door beinvloed kan worden.
Ik noem bijvoorbeeld de oorlog in Irak of Afghanistan, of idd de kredietcrisis.
), maar ik las net op een nieuwssite dat ze verwachten tussen 3 en 4 uur de uitslag te weten.
.
Eowyn3003 schreef:Nijn: Ik denk dat jij een beetje het idee volgt van: "ver van mijn bed show" maar iedereen wordt beinvloed door die keuze.
Ik blijft er nou niet persé voor op maar is er ook zo'n sms dienst in België? Ik ga namelijk geen sms van Nederland laten komen.