ik moest het heel ff kwijt.
Ik woon nu anderhalve maand op me nieuwe adres (studentenhuis) het is in een wijk die ze helemaal aan het vernieuwen zijn. Dus helemaal verbouwen, dus allemaal bouwvakkers.
Het gefluit enz wordt op een gegeven moment (lees, tweede keer) erg irritant, maar daar kan ik wel mee leven.
Het punt is, ze zijn in de woning (?, of wat het ook moet voorstellen) naast me allerlei dingen aan het doen. En in plaats dat ze om een menselijke tijd beginnen met mensen wakker te houden beginnen ze elke dag om 7 uur met timmeren, hameren boren. Dus wordt elke dag om 7 uur wakker.
(het is echt direct naast me). Ook denk ik dat het erg gehorig zal worden als er eenmaal mensen gaan wonen, want ze hebben zo veel in de muur geslagen en gaten geboord...
Vandaag, werd ik wakker, doordat ze met een betonboor bezig waren! Dat gaat door merg en been. Het echt vreselijke hoofdpijn (pijnstilling helpt niet meer) en ze gaan maar door. Ik wordt er echt knettergek en sjaggie van. Moet nog de hele dag op school werken, leuk hoor met die hoofdpijn en dat humeur.
Waarom in hemelsnaam beginnen ze om 7 uur met een betonboor?
Ga lekker iets anders doen en stel dat uit tot een uur of 10 ofzo!!ps sorry als het verkeerd staat

...
) dan kan je er beetje rekening mee houden.