Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daniella74 schreef:Ze mogen alles van mij hebben wat ze kunnen gebruiken. Ik heb er niets meer aan en een ander kan het zijn/haar leven redden. Mijn moeder heeft er wel moeilijk mee maar mijn vader is zelf ook donor.
handig, 2 vliegen in 1 klap
sammy1 schreef:van mij mogen ze ook alles hebben,was net nog iets van op hartvan nederland,over kinderen,wij krijgen nu een baby als er iets aan de baby komt mogen ze de organen ook gebruiken,hoort zich kruw aan,maar je red er wel andere levens mee,nu wil ik mijn eigen kind oud zien worden,maar je weet het maar nooit.
daniella74 schreef:Mijn moeder heeft alleen mij en mijn vader is zelf heel ernstig ziek dus die ziet er wat meer de noodzaak van in.
Ik hecht heel veel waarde aan een mensenleven, ik ben ehbo-er om mensen te helpen als dat nodig is en dit ligt eigenlijk in het verlengde daarvan.
ik hecht ook veel waarde aan een mensen leven.

daniella74 schreef:Is niet heel spannend hoor.
Mijn vader is heel zwaar hartpatient, hij heeft een operatie aan de aorta gehad en 5 omleidingen aan de voorkant van zijn hart waarvan er eentje mislukt is. Ik heb hem destijds half dood op straat gevonden toen hij zijn eerste infarct had gekregen.
BraveSpots schreef:Als ik dood ben mogen ze alles gebruiken, geen problemen mee..
Als ik leef zou ik zeker een nier ofzo iets afstaan als dat nodig zou blijken te zijn (bv voor familie ofzo).
Je zult zelf ook een hoop onderzoeken moeten doen en als je gezond verklaard wordt is de kans dat jouw nier afgestoten wordt nog steeds erg aanwezig...