Mannen en smsen....?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mannen en smsen....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:49

Hoe zit dat? Waarom krijg ik altijd het idee dat mannen alleen maar smsen als het hún uitkomt of hún ergens zin in hebben Clown Hoe maken jullie je man duidelijk dat je het wel kan waarderen als ze eens zomaar een smsje sturen? En hoe maak je het ze duidelijk dat het vooral best wel onbeschoft is om níet op een smsje te reageren?

Ik verwacht echt niet dagelijks een smsje en ook hoef ik niet binnen 5 minuten antwoord, maar ik heb er nu 1 die antwoord gewoon niet! Boos! Hij smst dus alleen maar als het hem uitkomt of als hij in een bepaalde bui is.. Bloos Laatst heb ik m al is gevraagd hoe en wat. Zijn antwoord: "Ik sms als een man, alleen als ik wat te melden heb of als ik in een bepaalde stemming ben" Tja, wat moet je dan? Clown Heb eigenlijk geen zin om er moeilijk over te doen, maar ik irriteer me er nu al dood aan.. Als ik hem sms hoe zijn weekend was, dan is dat toch een normaal smsje en kan hij toch antwoorden? Verward

Hoe pakken jullie dat aan? Clown

*zucht...*

anita87ruud

Re: Mannen en smsen....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:52

K'ben bang dat dat niet aan te pakken is. Het is en blijven mannen :S

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:53

Dat heb ik na 5 jaar opgegeven.
Maar zie het zo,in andere dingen zijn ze weer spontaner dan vrouwen. (al kan ik ff geen voorbeeld bedenken Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:53

_Tivoli_ schreef:
Dat heb ik na 5 jaar opgegeven.
Maar zie het zo,in andere dingen zijn ze weer spontaner dan vrouwen. (al kan ik ff geen voorbeeld bedenken Schijnheilig )

Jammer, was wel benieuwd wat je bedoelde Clown

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:55

Mannen en smsen is gewoon drama Vork
Die van mij smst nooit terug, ook niet als ik er om vraag. Ja in het begin toen we nog in de 'datefase' zaten Haha!
Liefst laat ie gewoon niks horen van zichzelf haha

*edit; oh ja als ie iets van me wil en hij is te lui om naar beneden te lopen, dan kan ie ineens zn smsknop vinden ROFL
'schatje, kom je zo naar boven?' staat er dan in ofzo Frusty
Laatst bijgewerkt door Britt op 03-11-08 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Mijn vriendje smst wel heel vaak (terug)

koda

Die van mij smst gewoon terug of stuurt mij zomaar een sms van ik hou van jou. Bloos Heel lief.
Zijn trouwens al drie jaar bij elkaar en smsen nog steeds heel veel (iets van 1000 sms per maand Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:56

Weet je wat het is, als ie nou nooit zou smsen vind ik het prima, maar hij smst dus alleen als het hém uitkomt en dat staat me zo tegen..

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:57

whaa ik heb ook altijd dat mannen niet of heel bot reageert Bloos mannen? je snapt ze nooit Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:58

Komt me helaas zo bekend voor..

Anoniem

Mijne smste eerst ook niet veel of reageerde gewoon niet. Totdat hij een keer vrij was en er iedere pauze een smsje op me wachte. Toen ik hem vertelde hoe ik dit vond krijg ik regelmatig een smsje van hem.

pluklief

Ik ken een jongen die anders heel lief altijd terug smst en ook zelf het initatief neemt om te smsen Lachen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:00

Ach,mijne sms't ook wel eens hoor.
Als ie zo'n bui heeft houdt 'ie ineens van me Vork
Maar,zou moet ik wel zeggen dat ik zelf niet zo'n sms-ert ben,we bellen wel elke dag in zijn lunchpauze Lachen

Edit: pluklief: vast homo Bloos
(dat was dus een grapje he... Haha! )

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:02

Pff ze mogen inderdaad wel eens wat vaker wat terug sturen. Ik heb in 2,5 week tijd (daarvoor pakte mijn telefoon zijn smsjes niet en kon die die van mij ook niet versturen) maar 1 smsje gehad van een vriend van mij in het buitenland. Terwijl zijn beste vriend wel regelmatig smst ...
(dan kan je beltegoed op zijn, maar om dan een smsje met zijn telefoon te sturen, kost ook veel ...)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:03

Die van mij is ook niet echt een sms'er,, wel een beller Tong uitsteken Hij belt mij juist regelmatig.. Lachen En das ook wel lief Ja

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:04

Mijn ex was er ook zo een. Echt heel irritant, vooral als ik een sms stuurde met een vraag en je krijgt dan geen antwoord.
Uit wraak deed ik hetzelfde met email Haha! Dat vond hij dan weer gruwelijk irritant.

Nu ben ik vrijgezel en is er een jongen die mij wel ziet zitten en die sms't echt tig keer per dag. Kijk, dat hoeft dan ook weer niet.
Vooral omdat ik hem niet echt zie zitten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:04

Ach, het blijven kerels he..ik maak me dr geen zorgen om, eigenlijk.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:06

Mijn vriend smst geregeld, en hij wordt eerder een beetje beu dat ik niet terug sms Bloos al sms ik ook wel veel en snel terug, maar soms kan het niet omdat ik in de les zit. Ook savonds als hij niet kan slapen of voor het slapengaan krijg ik geregeld een sms met daarin ; weltrusten etc etc.
of gewoon een spontaan smsje dattie van me houd Lovers
We hebben nu 1½ jaar en we smsen elkaar nog steeds meerdere malen per dag!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:06

*grinnikt*

Herkenbaar, herkenbaar..
Ach, denk maar zo, je moet geen fulltime smser hebben, da's dodelijk voor je abonnement. Ik ken dat fenomeen ook.

Mijne kent het spontaan smsen ook niet, maar hij antwoordt meestal wel als ik iets stuur.
Na 9 maanden heeft ie onderhand ook mijn af en toe maffe manier van smsen geaccepteerd. Haha!
In plaats van heel nuchter te reageren doet ie ook wel eens gek mee.

Dus dames.. Hou hoop en wees blij dat je bundel er niet onder lijdt. Vork

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:09

Hier is het eerder andersom.. Clown
Ik sms vrij weinig, vriendlief smst heel (veel te) veel.. Bloos En word inderdaad soms een beetje beu dat ik niet terug sms.. Tong uitsteken

Uit vorige relaties was ik gewend dat ik niet te veel moest smsen, want er kwam toch nooit wat terug..
Maar die vent die ik nu heb, jeetje.. Die smst de hele dag door, zo erg dat ik er wel eens moe van word.. ROFL

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:09

Mijne smst wel, maar antwoord niet altijd, meestal omdat ik gewoon teveel sms Huilen van het lachen vind het dus ook niet zo'n probleem dattie niet altijd terug smst Vork

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:10

Van sommige mannen (vrienden) weet ik dat ik niet direct een sms terugkrijg. Dat wil nog wel eens uren duren. Maar helemaal niet terug smsen?? Nee heb ik nog nooit meegemaakt.
Als ze daar geen zin in hebben stop ik ook geen energie in hem. Dan wachten ze ook maar een paar dagen...
mijn eigen vriend is meer een beller.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:10

haha Haha!
ik heb met die van mij weleens ruzie erover gehad, dan smsde ik 's ochtends (want als ik niks sms is het van hallo leef je nog), en dan aan het eind van de middag zeggen; o sorry had hem niet gelezen
jaaa en ik ben gek Clown
maar het irritante is dat hij in het begin van onze relatie wél gelijk terug stuurde Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:11

Haha Sita, zo kan het dus ook Tong uitsteken

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:12

Misschien een betere man zoeken? *LOL*

Ik heb ook een vriend die veel smst, lieve smsjes 's avonds, maar ook zomaar op het meest onverwachte moment.
En ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel goed slaap, want het zijn ook gewoon écht lieve smsjes. Lovers
Het is trouwens helemaal niet altijd zo'n lieverdje, maar smsen doet hij wel altijd lief.

Maar ik heb ook een vriend gehad die niet eens behoefte had aan een mobiel, weet dan maar eens wat je meemaakt!
Ja of dan leende hij er 1 van zijn vriend, is het een sms waar je niks aan hebt of niks van te begrijpen was. Alsof het van een klein kind kwam, met de meest grappige spelfouten en woorden.
Voordeel was wel dat hij daarom maar heel veel bij me was, en als hij wat had kwam hij hierheen rijden.

Mannen die smsen zijn fijn, die wie niet terug smsen om depressief van te worden, maar mannen die té veel smsen zijn al helemaal niks. Huilen van het lachen