Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

My_Lady

Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 10:48

Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen niet snel verliefd worden.

Ik ben 1 keer echt verliefd geweest en die gene is nu m'n ex.
Daarvoor heb ik wel relaties gehad maar dat was anders.
Daarna heb ik ook wel relaties gehad maar die gene vond ik wel leuk om te zien en aardig enzo
maar was niet verliefd. Het gevoel wat ik bij m'n ex had heb ik nooit meer gehad en krijg ik ook niet zo snel.

Hebben meer mensen hier last van?

Somebitch

Re: Niet snel verliefd worden hebben meer mensen dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:50

Heej,

Ik voel nu voor het eerst een echte echte liefde die ik bij mijn exen niet gevoeld heb.
Ik denk meer na over de toekomst met ons 2en.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:50

Yup,alleen ben ik heel wat jaartjes ouder dan jij,wat het eigenlijk best lastig maakt Haha!
Ik hou het er maar op dat ik zeer selectief ben Tong uitsteken

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:51

Ja ik word ook nooit verliefd, ben 1 keer verliefd geweest lang geleden. verder vind ik altijd iemand wel heel leuk of heel aardig ofzo maar nooit zo verliefd als die eerste keer.
en ik vind ook altijd wel weer wat om op af te knappen, als z'n schoenveters bij wijze van spreken verkeerd zitten zou dat al een reden zijn om af te knappen. heel irritant,ook voor mezelf maar kan er niks aan doen Lachen

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:53

ook ik ken dat gevoel, ben niet snel verliefd
ben het nog maar 1 keer geweest en daarna nooit meer zo heftig als toen
Maar ooit komt het wel weer Haha!

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 10:54

dan is het toch ook moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan of maakt het voor jullie niet uit dat je niet verliefd bent?

Ik heb dat zelf wel namelijk want ik zoek toch naar dat ene gevoel.

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:55

Ik heb ook precies hetzelfde. Ik ben één x echt verliefd geweest. In het voorjaar weer voor 2 maanden een vriend gehad, en dat heb ik uitgemaakt, omdat ik op hem uitgekeken was. Dat heb ik dus ook heel snel, en heb ook dat ik dan snel op iemand afknap, gewoon een reden verzinnen om van iemand af te komen.

Die jongen is nu trouwens m'n beste vriend. We hebben nu precies hetzelfde als toen we wel iets hadden, maar dan zonder de seksuele zijde.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:57

My_Lady schreef:
dan is het toch ook moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan of maakt het voor jullie niet uit dat je niet verliefd bent?

Heb het een paar maanden toch geprobeerd met een zeer aantrekkelijke man,moet zeggen dat de verliefdheid vanzelf kwam.
Alleen is deze relatie op niets uitgelopen.
Zo is het altijd wat bij mij,volgens mij hang ik ook nog teveel aan het gevoel wat ik jaren terug had voor mijn ex Verdrietig

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:58

My_Lady schreef:

het maakt het wel veel moeilijker ja
Daardoor is mijn vorige relatie idd stuk gegaan heel jammer maar dat speciale gevoel was er niet
en dan voelt het voor mij ook dat ik hem aan het lijntje hou en dat verdient hij ook niet

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:00

Ik heb dat inderdaad ook, dat ik nooit echt verliefd was, en daardoor waren mijn relaties ook nooit zo lang.
Nu ben/was ( Nagelbijten / Gniffelen ) ik wel echt verliefd en heb ik al een relatie sinds 3Maart2007 Lachen

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 11:08

Danielle_1 schreef:
My_Lady schreef:

Heb het een paar maanden toch geprobeerd met een zeer aantrekkelijke man,moet zeggen dat de verliefdheid vanzelf kwam.
Alleen is deze relatie op niets uitgelopen.
Zo is het altijd wat bij mij,volgens mij hang ik ook nog teveel aan het gevoel wat ik jaren terug had voor mijn ex Verdrietig

Zou het dan zijn dat we miss toch iets voor onze ex voelen.
Voor mijn iedee ben ik er helemaal overheen maar hij blijft wel speciaal

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:17

ik denk wel dat je altijd iets voor je ex blijft voelen.
Je hebt het samen toch leuk gehad

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:21

Hier nog iemand niet helemaal niet snel verliefd wordt. En eigenlijk vind ik dat ook wel fijn, ik weet van mezelf dat ALS ik verliefd ben dat het ook echt is.
Ik ben een keer eerder verliefd geweest op mijn ex, en hij zal altijd heel speciaal voor me blijven.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:28

Ik ben ook niet snel verliefd, ik kan zelfs wel zeggen dat ik nog maar 1x écht verliefd ben geweest, en dat is momenteel bij m'n huidige vriend Ja

Bij m'n ex-vriendjes voelde ik me wel goed en ik vond ze ook echt wel heel leuk, maar ik bleef heel nuchter; geen vlinders in m'n buik, ik had geen roze bril op en vaak bleek na een maand of 3 al dat ik duidelijk veel minder voor hen voelde dan zij voor mij Ach gut Daarom liep het vaak met 3-4 maanden stuk, ik maakte het dan uit Bloos Dit omdat zij al naar de toekomst keken en ik daar helemaal niet mee bezig was, omdat ik dus niet verliefd was.

Op mijn huidige vriend ben ik écht verliefd, die maakt echt gevoelens in me los die ik nooit eerder gehad heb Ja En na die eerste maanden verliefdheid werden dat ook gevoelens van 'houden van', van intens om iemand geven. Gelukkig is dat ook wederzijds Tong uitsteken Hij is ook de eerste met wie ik naar de toekomst kijk en waarvan ik nu denk 'met jou zou ik wel oud willen worden Lovers '

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:40

Ik word ook 'moeilijk' verliefd. Ik kan me er ook niets bij voorrstellen dat iemand zomaar op het eerste gezicht plots helemaal verliefd is. Ik kan iemand heel aantrekkelijk vinden, maar verliefd worden gaat gewoon niet zo snel. Ik moet het ook toelaten voor mezelf. Als ik weet dat de liefde geen kans geeft (bv een superster ofzo) dan word ik daar ook niet op verliefd zeg maar.

Bij mijn vriend heeft dat ook moeten groeien hoor. Ik kende hem al een paar maanden voor de vlinders kwamen opzetten, en pas nadat het 'aan' was tussen ons was ik echt helemaal ondersteboven (maar dan was het gelijk ook goed, heb een week niets gegeten puur van verliefdheid enzo Knipoog ).

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:35

achteraf gezien word ik ook niet zo snel verliefd.. Ik dacht eigenlijk altijd dat ik heel snel verliefd was, maar het bleek een gevoel van eenzaamheid te zijn die ik probeerde te vullen met iemand leuk vinden.. (snappen jullie me nog?? Lastig uitleggen)

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:38

"vroeger" werd ik echt heeeeel snel verliefd...
Dat is ook niks, geloof mij!
Mijn hart is veel te vaak gebroken!
Daarna was het helemaal over..
Hoe lief iemand ook was, verliefd worden werd ik niet.
Zelfs niet toen ik mijn huidige vriend tegen kwam.
Het was liefde op het 368e gezicht ofzo Tong uitsteken
Soms twijfel ik nu nog of ik wel echt verliefd op hem ben, maar vaak is dat gevoel gelukkig ook zo weer weg Lachen

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 13:04

Barco schreef:
achteraf gezien word ik ook niet zo snel verliefd.. Ik dacht eigenlijk altijd dat ik heel snel verliefd was, maar het bleek een gevoel van eenzaamheid te zijn die ik probeerde te vullen met iemand leuk vinden.. (snappen jullie me nog?? Lastig uitleggen)

Ik snap wel wat je bedoeld.
dat doe ik ook soms dan wil ik niet alleen zijn en dan na een paar weken kom ik erachter dat het niks wordt en maak het dan weer uit

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:14

Hier kan ik me wel in vinden. Lachen Er zijn genoeg aardige, knappe meiden, maar ik wordt niet gauw verliefd. Misschien ben ik het één of twee keer geweest en dan was het niet heel heftig. Ik heb geen idee hoe dat komt: mijn persoonlijkheid, aanmaak van verliefdheidshormonen, mijn type vrouw is een uitstervend ras? Haha!

Het is geen last. Voor mij is het geen enkel probleem om een langdurige relatie aan te gaan. Het maakt me wel kieskeurig, maar daar ben ik wel blij om. Tot nu toe kon ik altijd rustig kijken of het klikt en of ze bij me past, voordat die roze bril op gaat. Als het vuur eenmaal aangewakkerd is, dan geloof ik wel dat ik erg gepassioneerd ben.

Sinds kort weet ik dat ik helemaal op kan leven in iemands bijzijn. Lachen Vanaf het eerste moment op je gemak zijn, knikkende knieën, stralen, onbewust een beetje flirten. Het is net alsof alles even vanzelf gaat.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:23

Ik word ook nooit verliefd op iemand, ben maar 2 keer in mijn hele leven verliefd geweest maar dat was gelijk heel heftig en echt liefde op het eerste gezicht.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:27

@Cath_16: Op je 16e al twee keer heftig verliefd zijn geweest, is voor mij al héél veel. Knipoog

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:28

Ik word ook niet snel verliefd.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:29

Ik was toen 9 ofzo Tong uitsteken En die jongen vond mij niet leuk.
En op mijn 15e nog een keer.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 13:52

Ik ben 21 en ik ben maar 1x echt verliefd geweest.
Heb wel jongens die ik leuk vind enzo maar een relatie met zo iemand nee. Dan mis ik toch dat ene gevoel

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:53

Verliefdheid ken ik ook niet, ik heb het ooit 1 keer kort gehad.