Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
My_Lady schreef:dan is het toch ook moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan of maakt het voor jullie niet uit dat je niet verliefd bent?
Ik heb dat zelf wel namelijk want ik zoek toch naar dat ene gevoel.
My_Lady schreef:dan is het toch ook moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan of maakt het voor jullie niet uit dat je niet verliefd bent?
) ik wel echt verliefd en heb ik al een relatie sinds 3Maart2007
Danielle_1 schreef:My_Lady schreef:dan is het toch ook moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan of maakt het voor jullie niet uit dat je niet verliefd bent?
Heb het een paar maanden toch geprobeerd met een zeer aantrekkelijke man,moet zeggen dat de verliefdheid vanzelf kwam.
Alleen is deze relatie op niets uitgelopen.
Zo is het altijd wat bij mij,volgens mij hang ik ook nog teveel aan het gevoel wat ik jaren terug had voor mijn ex

Daarom liep het vaak met 3-4 maanden stuk, ik maakte het dan uit
Dit omdat zij al naar de toekomst keken en ik daar helemaal niet mee bezig was, omdat ik dus niet verliefd was.
En na die eerste maanden verliefdheid werden dat ook gevoelens van 'houden van', van intens om iemand geven. Gelukkig is dat ook wederzijds
Hij is ook de eerste met wie ik naar de toekomst kijk en waarvan ik nu denk 'met jou zou ik wel oud willen worden
'
). 

Barco schreef:achteraf gezien word ik ook niet zo snel verliefd.. Ik dacht eigenlijk altijd dat ik heel snel verliefd was, maar het bleek een gevoel van eenzaamheid te zijn die ik probeerde te vullen met iemand leuk vinden.. (snappen jullie me nog?? Lastig uitleggen)
Er zijn genoeg aardige, knappe meiden, maar ik wordt niet gauw verliefd. Misschien ben ik het één of twee keer geweest en dan was het niet heel heftig. Ik heb geen idee hoe dat komt: mijn persoonlijkheid, aanmaak van verliefdheidshormonen, mijn type vrouw is een uitstervend ras? 
Vanaf het eerste moment op je gemak zijn, knikkende knieën, stralen, onbewust een beetje flirten. Het is net alsof alles even vanzelf gaat.
En die jongen vond mij niet leuk.