Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Moeten dezelfde kleuren dragen: zwarte broek, lichtblauwe polo en donkerblauwe trui. Grijze plooirok voor meisjes
Het is niet zo dat je het op school moet aankopen, dus daar ben je nog vrij in. Enkel de rok is hetzelfde. Na vier jaar ben ik het eigenlijk beu, maar het is inderdaad wel zo dat er dan minder mensen gepest worden. Hoewel het er bij ons dan ook vaak om gaat van welk merk je iets hebt
Lowara schreef:Precies dat bedoel ik nu ook!ik heb met school uniform gelopen en qua verschillen.. het maakt niets uit. de " rijken" zorgen wel voor sieraden etc om zich toch anders te profileren.
ik merkte toen in ieder geval wel duidelijk verschillen tussen de jongeren op school, ook al had iedereen hetzelfde aan.

Judith_M schreef:Ik moet er niet aan denken dat het weer ingevoerd wordt, het lijkt me ontzettend saai als iedereen er hetzelfde bij loopt. Daarbij heb ik nog nooit (basisschool en middelbare) meegemaakt dat iemand gepest werd om zijn kleding, zijn er veel mensen die dat hebben meegemaakt? Of komt het idd niet vaak voor?
)
horselove154 schreef:- Iedereen de zelfde kleren (dus iedereen een broek).
- Iedereen de zelfde tas
- Iedereen de zelfde schoenen
- Iedereen de zelfde sieraden
- Iedereen de zelfde manier van haar en make-up
- ...
horselove154 schreef:Allereerst bedankt voor jullie reacties!
Tuurlijk zal het pesten niet stoppen maar misschien wel verminderen!
Wat vinden jullie van het volgende (om verschillen volledig tegen te gaan..0:
- Iedereen de zelfde kleren (dus iedereen een broek).
- Iedereen de zelfde tas
- Iedereen de zelfde schoenen
- Iedereen de zelfde sieraden
- Iedereen de zelfde manier van haar en make-up
- ...
Het zal saai zijn.. MAAR iedereen is volledig het zelfde en zeer weinig kans op pesten...