[ENQ] uitgebreide enquete over gewicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miltonlover

[ENQ] uitgebreide enquete over gewicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 20:35

Hallo Bokkers,

Mijn naam is Dieuwertje, ik zit in 5 Havo, en ik doe mijn profielwerstuk over oa. de invloed van sport en erfelijkheid of iemand snel aankomt/afvalt.
Ik heb een nogal uitgebreide enquete gemaakt, en zou het erg op prijs stellen als jullie deze willen invullen!!
Als je hem trouwens te lang vindt; je kunt hem ook half, of voor een kwart, invullen Knipoog
Alvast bedankt!! Haha!

Enquête:
1. Wat is U leeftijd?
2. Wat is U lengte?
3. Wat is U gewicht?
4. (wat is U vet%)
5. (wat is U spiermassa?)
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid?
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport?
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al?
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten?
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk?
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat?
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan?
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld?
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch?
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd?
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld?
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week?
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.?
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan?
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer?
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang?
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie?
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets?
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten?
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen?
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen?
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt?

Bedankt voor het beantwoorden van deze enquête!!
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 01-11-08 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

GoldenDream

Re: [ENQ] uitgebreide enquete over gewicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:24

1. Wat is U leeftijd?
17 jaar
2. Wat is U lengte?
1,65m
3. Wat is U gewicht?
50kg
4. (wat is U vet%) ??
5. (wat is U spiermassa?) ??
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid?
beetje.
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport?
ik rijd paard. 5 uur per dag.
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al?
10 jaar
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten?
Ik werk fulltime in de paarden, dus is lichamelijk zwaar werk.
fiets of scooter.
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat?
nee.
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan?
nee geen verschil.
ja, 1 boterham.
2 boterhammen
aardappelen, groente en vlees.
ja, 2 tot 3 keer per dag. peperkoekjes, chocola en chips.
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week?
ja, 1 tot 2 keer per week. tijdens het stappen.
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.?
2 keer per week friet.
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan?
nee.
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer?
1,70m. en wegen gemiddeld rond de 65kg
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang?
ja, tennis en zwemmen. paar keer per week.
ja elke avond word er gekookt. maar niet apart veel gegeten.
geen idee.
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten?
ja. is zo op.
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen?
nee.
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen?
ja beetje.
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt?
ja.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:29

miltonlover schreef:
1. Wat is U leeftijd? 21
2. Wat is U lengte? 1.71m
3. Wat is U gewicht? 56kg
4. (wat is U vet%) 21%
5. (wat is U spiermassa?) geen idee
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? ja
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? hardlopen (half uur per week), paardrijden (uur per week)
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? hardlopen half jaar, paardrijden 15 jaar
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? stage op een lab, redelijk weinig lichamelijke arbeid
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? fiets
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? regelmatig een half uurtje wandelen
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? nee, als ik meer beweeg heb ik meer trek dus eet ik meer
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? ja, 2 boterhammen
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? 3 boterhammen
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? 100g vlees, 200g aardappels, groente
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? ja, 1x per dag koekjes, en soms nog iets van chipjes of chocola
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? zo'n 2x per maand een glas of 2.
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? eens per week
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? nee
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? 1.70m, wegen ongeveer 65 kg
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? ouders wandelen veel, zusje danst
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? nee
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? eens per week
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? wel in huis, maar er wordt niet heel veel van gegeten (koekje bij de koffie, wat chipjes 's middags)
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? nauwelijks, als iemand wil afvallen eten ze wat minder koekjes Knipoog
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? nee, beide niet
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? dat zou kunnen, maar als je meer beweegt wl je meer eten en val je dus niet af (of je moet honger lijden)

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:35

Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 14
2. Wat is U lengte? 1.73
3. Wat is U gewicht? 53 (ben 2 kg afgevallen omdat ik buikgriep heb gehad, maar mijn gewicht is normaal 55)
4. (wat is U vet%) laag
5. (wat is U spiermassa?) gemiddeld
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? nee
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? paardrijden en af en toe hardlopen
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? paardrijden 7 jaar, hardlopen gewoon als ik er zin in heb
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? ik ben middelbare scholier en fiets elke dag berg af en berg op Lachen
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? met fiets
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? fietsen en paardrijden
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? nee
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? zo'n muslie ding met melk erin
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? dat verschilt
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? ja 6 keer ofzo, fruit of koekje
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? 1x bruin bier (paar slokjes)
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? 1 keer in de 2 weken
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? nee nooit gedaan , wel om bij te komen een paar keer, maar tevergeefs
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? normaal voor hun lengte (ze houden dat graag geheim)
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? ja sportschool elke dag een uur
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? alleen het 's avonds wel eens
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? 1 keer in de 2 weken of nog minder
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? alleen ik zelf
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? aan te komen, maar is niet gelukt
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? nee, gewoon zoals iedereen
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? als ik echt heel intensief ga sporten een maand lang, dan kom ik bij Tong uitsteken echt raar

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:36

miltonlover schreef:
Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 15 jaar
2. Wat is U lengte? 1.74
3. Wat is U gewicht? 51 kg
4. (wat is U vet%)
Voor een deel misschien wel
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? Paardrijden, 1x in de 2 dagen één uur.
7 jaar.
Scholier, niet veel beweging dus.
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? Met de fiets, anderhalf uur per dag fiets ik.
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Nee, niet echt.
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? Dat ligt eraan hoeveel ik eet, meestal scheelt het zo'n 2 kilo.
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? Ja, elke dag 2 boterhammen.
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? Stuk vlees, veel groente en 2/3 aardappels.
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? Op een normale schooldag niet veel, alleen een time-out en een banaan oid.
Valt mee, vind ik zelf. 1x per week een paar biertjes en wat sterke drank.
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? 1x per week
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Niet om af te vallen, maar om aan te komen.. Hielp niks, dus heb nu mijn gewicht maar geaccepteerd.
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? Ja
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? Ook 1x
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? Ja, veel in huis en het verschilt per persoon of het veel gegeten wordt.
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? Nee
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? Snel af te vallen.
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:39

katiavl schreef:
Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 22
2. Wat is U lengte? 1m71
3. Wat is U gewicht? 79
4. (wat is U vet%) geen idee
5. (wat is U spiermassa?) geen idee
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? ja
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? Rollerski elke dag een uur
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? 2 maand net nieuw begonnen
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? Student psychologie
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? Te voet
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Wandelen hond
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? Neen..
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? Een halve boterham
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? Soep
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? 30 gram vlees 30 gram groenten en 10 gram aardappelen
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? Een hapje van een wafel
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? Nee nooit
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? 1 keer
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Ik heb al alle dieten gevolg, hebben telkens geholpen om de kilos eraf te krijgen maar vaak zatten ze er in drie weken al terug aan Verdrietig , heb nu een gastric bypass en heb nog als last van gewichtschommelingen (soms 6 kilo er inneens bij) maar dit is al het beste van allemaal.
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? mama 1m 73 en 84 kilo, papa 1m74 en 85 kilo, zus 1m 70 en 60 kilo, broer 1m70 en 65 kilo
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? zeilen elke week
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? alleen mijn broer die een stokje is
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? 1 keer
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? neen
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? Mijn mama dieet van de dietist niet geholpen
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? ja
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? Neen helaas

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:42

Ik ga je enquete zo invullen maar wil wel even opmerken dat het hier Uw is ipv U

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:43

Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 15
2. Wat is U lengte? 1.68
3. Wat is U gewicht? 55 kg
4. (wat is U vet%) ??
5. (wat is U spiermassa?) ??
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? jaa het zit volgens mij best in de familie
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? ja paardrijden gemiddeld zo'n 9 a 10 uur in de week, en schoolsporten ong. 3 uur in de week
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? ik rijd nu 5 jaar paard
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? ik zit nog op school. dus alleen tijdens leswisselingen.
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? met de fiets, of lopend
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Met de hond wandelen, naar werk lopen, naar vrienden lopen.
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? nee ik doe gemiddeld iedere dag/week/maand hetzelfde.
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? ja 1 a 2 boterhammen.
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? 5 a 6 boterhammen
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? aardappels,groente en heel soms vlees
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? niet zo vaak, we afe en toe koekjes of chips zo'n 3 keer per week
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? nee
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? 2 keer per week ( 1 keer thuis, en 1 keer op het werk)
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Nee.
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? zo tussen de 1.65 en 1.70 ze wegen ongeveer 55 tot 70 kg. (ligt eraan,.. mannen/vrouwen, jong oud Knipoog )
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? ja, voetbal, motorcross, atletiek ( heel veel iig) ik denk gemiddeld zo'n 5 a 6 uur in de week
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? ja.
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? 1 keer in de week
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? soms snoep. en dat staat er dan 2 dagen (we zijn met zijn 6e)
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? nee.
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? ik denk het wel
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? ja het zou kunnen

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:01

miltonlover schreef:
1. Wat is U leeftijd? 28
2. Wat is U lengte? 179
3. Wat is U gewicht? 68
4. (wat is U vet%) weet ik niet
5. (wat is U spiermassa?) weet ik ook niet
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? ja, in sommige gevallen
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? ja, paardrijden, 5 uur per week (actief, dus op de rug van een paard, poetsen ed niet meegeteld)
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? 21 jaar
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? werkzaam bij de agrarische bedrijfsverzorging, moet veel lopen en lichamelijke arbeid verrichten
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? auto
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? nee
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? nee
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? iedere ochtend een beker vruchten yoghurt
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? een paar witte boterhammen
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? erg verschillend, soms groente, soms brood, soms pasta of rijst, soms ongezond zoals pizza of patat
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? ja, ben meestal wel aan het kauwen, snoep, koekjes, chocolade en kauwgum
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? zeer zeldzaam
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? minder dan 1 keer per week, keer of 2 per maand
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? ja, na een operatie heb ik een aantal maanden helemaal niets gedaan (behalve thuis op de bank zitten en computeren)waardoor ik 10 kilo aankwam, door actief revalideren en weer beginnen met paardrijden en werken ben ik inmiddels 7 kilo kwijt, eetgewoontes zijn nooit veranderd
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? moeder, 175 en 60 kilo (heeft 20 jaar 80-90 kilo gewogen is de laatste jaren door stress afgevallen) vader, 195 en 90-100 kilo
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? Ik ben de enigste die echt sport, mijn vader loopt wel iedere dag een rondje met de hond
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? nee
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? weet ik niet
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? ja ik, koek en snoep is meestal vrij snel weer verdwenen, chips haal ik bijna nooit, als ik het haal is het 1 zak en die wordt dan ook meteen dezelfde avond geleegd
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? mijn moeder heeft jaren lang regelmatig pogingen gedaan met hulp van die speciale menuboksen waar je maar 1 zakje soep mag als lunch en 1 muesli reep als tussendoortje enzo, ik dacht dat het meestal wel een beetje werkte maar na afloop kwam het gewicht er weer vrij snel bij
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? nee, de meeste in mijn familie hebben een normaal en constant gewicht
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? ja

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:18

1. Wat is U leeftijd?
22 jaar oud
2. Wat is U lengte?
1.68
3. Wat is U gewicht?
56 kg
4. (wat is U vet%)
geen idee?
geen idee?
ja
paardrijden 8 uur per week, hardlopen, 1 uur per week
alle 2 sporten zo'n 6.5 jaar
Administrateur/boekhouding, nee veel zitten, instructeur veel lopen
auto
regelmaig wandelen met de hond, stallen uitmesten, erf aanvegen
nee, weinig
ja, beker melk 2 broodjes pindakaas
4-6 broodjes, voornamelijk zoet, hagelslag
pasta/soms aardappels met groente
taart, koekjes, fruit 3 x per dag
nee, zeer weinig
1x per week friet, meerdere kerern chips
nee, ben in het verleden wel zwaarder geweest, maar dit is er vanzelf afgegaan, nog nooit aan de lijn geweest
broertje 1.90m1 geen idee, slank postuur
moeder 1.78m1 80 kg
vader 1.85m1 90 kg
broertje 1.80m1 60 kg

vader fitness 2x per week
broertje voetbal, fitness enkele keren per week

ja
1x per week friet
ja veel te veel chocola en chips
vader, druk aan het fitnissen Haha!
?? geen idee
ja, als ik stil ga zitten op de bank met een zak cips word ik ook wel dik

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 13:36

Wauw, wat een reacties, dit had ik echt niet verwacht!!!
Super bedant iedereen, hier heb ik echt veel aan Haha!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 13:37

1. Wat is U leeftijd? 21 jaar
2. Wat is U lengte? 1.81
3. Wat is U gewicht? 64 kg
4. (wat is U vet%) Geen idee
5. (wat is U spiermassa?) Geen idee
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? Ja
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? Paardrijden, 1 uur per week
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? 13 jaar
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? Student, weinig beweging Knipoog
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? Tram, trein en lopend
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Nope
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? Nee
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? Ja, 3 boterhammen met jam/chocopasta/salami
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? 2 boterhammen
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? Pasta of aardappelschotel
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? Zo'n 3 keer per dag
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? Nee
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? 1 keer
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Nee
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? Vader 1.85 en 85 kg, moeder 1.75 en 80 kg, zusje 1.80 en 75 kg
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? Nee
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? Ja
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? Ja
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? Ja, niet geholpen, constant
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? Ja
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? Ja

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 13:39

Charaz schreef:
Ik ga je enquete zo invullen maar wil wel even opmerken dat het hier Uw is ipv U

Oh, wat genant Bloos
Haha, ik heb de enquete niet zelf gemaakt, maar had het wel op kunnen merken *schaam*

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:27

miltonlover schreef:
Hallo Bokkers,

Mijn naam is Dieuwertje, ik zit in 5 Havo, en ik doe mijn profielwerstuk over oa. de invloed van sport en erfelijkheid of iemand snel aankomt/afvalt.
Ik heb een nogal uitgebreide enquete gemaakt, en zou het erg op prijs stellen als jullie deze willen invullen!!
Als je hem trouwens te lang vindt; je kunt hem ook half, of voor een kwart, invullen Knipoog
Alvast bedankt!! Haha!

Enquête:
1. Wat is U leeftijd?
16
2. Wat is U lengte?
1.74
3. Wat is U gewicht?
52 kilo
4. (wat is U vet%)
ja dat denk ik wel
ja, paardrijden, gemiddeld 2 uur per dag 7 dagen per week, verder fiets ik elke dag ander half uur
paardrijden, 7 jaar en dat fietsen doe ik nu voor het 5e jaar *naar school Tong uitsteken *
fiets
nee eigelijk niet
nee, want ik sport altijd ongeveer even veel
ja, 1 broodje
2 broodjes
een gewoon bord vol eten, met veel variatie
ja, koekjes vooral
uuhm 3 keer per week in het weekend, vrij veel
1 keer per week nog niet eens denk ik
nee
mijn moeders kant is allemaal vrij dun, en lang vaders kant is wat kleiner en iets gezetter, maar mijn broertje en zusje zijn beide vrij lang en erg smal gebouwd
ja voor voetbal en handbal, geloof 3 keer per week trainen en een wedtsrijd
valt wel mee
heel weinig
mijn moeder wel, en me broertje en zusje eten vooral de koekjes snel op
ja me vader, maa rhoe geen idee, het hielp wel
nee iedereen is heel erg stabiel in gewicht
ja

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:34

1. Wat is U leeftijd?
14
2. Wat is U lengte?
160
3. Wat is U gewicht?
37
4. (wat is U vet%)
4%
72 %
Ja
Ja, ik ben net van acrogym af. 10 uur per week. en nog een aantal uur fietsen en paardrijden.
7 jaar
School..
Op de fiets of te paard.
Lopen, naar de dieren enzo
Ja, 1 kilo denk ik..
Ja, 1 broodje
3 broodjes
3 aardappelen met veel groenten en vlees.
Ja, elke dag 2 of 3 keer.
Nee,
2 keer
Nee
Moeder 170 (70 kilo??) Vader 190 (90 kilo??)
Jaa broer, voetbal
Nee,
2 keer
Nee,
Ja, mijn moeder 10/15 kilo afgevallen
Nee,
Jaa, ik kom bijna niet aan

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:41

1. Wat is U leeftijd? 16, bijna 17 jaar
2. Wat is U lengte? 1.80
3. Wat is U gewicht?70 kilo
4. (wat is U vet%)??
5. (wat is U spiermassa?)??
6. Denkt U dat U gewicht, en hoe snel U aankomt en afvalt, te maken heeft met erfelijkheid? Ja
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport?Paardrijden, ongeveer 5 uur per week. En ieder dag 7 kilometer heen en 7 kilometer terug van school fietsen.
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? Ongeveer 9 jaar.
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? Vakkenvullen+ caisserie, heel veel tillen en altijd lopen.
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? Fiets of lopen
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Iedere dag ongeveer 3 kwartier met de honden lopen
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? Geen idee.
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? Ja, 2 beschuitjes
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? Niks
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? 3 aardappelen, 3 eetlepels groente en een stukje vlees
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? Ja, ongeveer 2 keer per dag. Een koekje, of bakje chips
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? Ongeveer eens per 2 weken, ongeveer 4 biertjes en uhmm wat smirnoff
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? eens per 2 weken
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Ja, eenmalig ik ben toen 1 kilo afgevallen hielt het niet langer dan 1 week vol.. Bloos
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? Gemiddelde rond de 1.85 en zij wegen ongeveer hetzelfde alleen mijn vader is zwaarder en mijn broertje ook.
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? Ja, mijn vader sport fanatiec, en mijn broertje speelt volleybal
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? Nee
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets?eens per 2 weken
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? Ja, er is redelijk wat in huis. En dit word redelijk veel gegeten
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? Mijn moeder zit bij body uhmmm blabla
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? Nee
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt?Ja

Breda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:57

1. Wat is U leeftijd?
22 jaar
2. Wat is U lengte?
1.70
3. Wat is U gewicht?
63 kilo
4. (wat is U vet%)
geen idee, maar mag wat minder bij mijn boven benen, billen en buik Bloos
uh, kan je dat meten?? Tong uitsteken
heeft er denk wel invloed op ja, maar niet alleen de erfelijkheid bepaalt dit, ook je leefgewoonten.
paardrijden, rijd denk 4 uur in de week. Verder fiets ik 3 dagen in de week een uur lang (naar stage en terug)
paardrijden --> 13 jaar. Maar heb jaren maar 1x in de week gereden, tijden lang elke dag en nu wisselend, maar over het algemeen denk 4 uur in de week.
begeleider wonen (met verstandelijk gehandicapten). Verzorg de mensen en breng ze weg naar activiteitencentrum, tussendoor ga je met cliënten wel eens weg. Ben best veel in beweging ja.
per fiets (alleen naar paardrijden leen ik altijd de auto i.v.m. veiligheid om daar te komen in het donker)
huishouden, boodschappen op de fiets
Nee, maar als ik minder snoep merk ik wel verschil.
4 crackers of twee boterhammen. Soms zelfs 4 boterhammen.
4 boterhammen en fruit
aardappels, vlees groente en vla. Of pasta of iets dergelijks.
Ik eet best veel. Als tussendoortjes: sultana of eierkoek in de ochtend, 's middags chocolade of koekjes, 's avonds zak chips. Soms nog wat snoep tussendoor of andere lekkere dingen.
ik drink niet zo vaak alcohol. Denk 2x per maand op een avond wat wijn of rode wodka red bull.
1x in de week denk.
als ik minder snoep en meer drink dan val ik wel 2 kilo af.
geen idee
n.v.t.
/
/
mijn vriend haalt veel snoep en ik veel chips. We eten dagelijks samen een grote zak chips leeg (als hij er niet is, ik alleen) en snoep gaat ook snel op.
mijn vriend gaat nooit op de weegschaal, als hij zich goed voelt, dan vind hij het prima.
een dikke onderbuik bij de vrouwen zit wel in de familie, dus ik moet maar eens buikspieroefeningen gaan doen, hihi.
jawel, als ik zoveel blijf snoepen en niet zou sporten dan kom ik wel sneller aan. Ook in vakantie als ik ff niet sport.

Succes met je ênquete!!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:03

Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 20 jaar
2. Wat is U lengte? 1.725m
3. Wat is U gewicht? 50kg
4. (wat is U vet%)
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? Nee
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? nvt
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? Ik maak schoon op een 5sterren villapark en bij een aantal particulieren. Is lichamelijk best zwaar werk, vooral op het villapark.
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? Met de auto
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Het verzorgen van mijn paarden, minimaal 2 uur per dag. Van en naar de wei brengen, emmers waters naar het land brengen, stallen uitmesten, land uitmesten, enzo.
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? Nee, niet echt, en anders niet meer als 1-2 kg.
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? Soms
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? 2-3 boterhammen
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? Aardappelen, groenten, en soms een vegetarische burger of zoiets.
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? Ja, een dropje, snoepje, of een handje chips.
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? Nee, ik drink niet veel of vaak alcohol
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Nee
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? Vader= 1.94m, ongeveer 90 kg, was eerder veel lichter, maar is sinds hij over de 40 is wat aangekomen(zit in de familie). Moeder= 1.68m=70kg. Zusje= 1.76m, 68kg(lengte van mijn vader, postuur van mijn moeder). Broertje(14jaar)= 1.70m, 50kg.
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? Mijn moeder gaat 2x per week naar de sportschool. Mijn zusje motorcrosst 1 dag in het weekend, en mijn broertje brommercrosst 2x in het weekend.
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? Nee, normaal
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? Elke week een paar zakken chips, en die worden ook wel opgegeten(met zn zessen).
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? Ja, mijn moeder. Dit heeft zeker geholpen, alleen zit het er na een bepaalde tijd meestal wel weer aan.
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? Aan mijn vaderskant is iedereen vrij slank, en komen ze pas na hun 40ste wat aan. Aan mijn moederskant, is iedereen wat steviger, en zit het dus ook in de genen om wat sneller aan te komen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:09

Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 23
2. Wat is U lengte? 1,70
3. Wat is U gewicht? 53 kilo
4. (wat is U vet%) ?
5. (wat is U spiermassa?) ?
7. Beoefent U een sport, en zo ja, welke sport en hoe veel uren besteed U gemiddeld aan deze sport? Paardrijden, om de dag een half uurtje. Fietsen, wandelen of zwemmen een paar keer per week een uurtje.
8. Als U een sport beoefent, hoe lang (jaren/maanden/weken) beoefent U deze sport dan al? Paardrijden: 4 jaar (na een aantal jaren gestopt te zijn), wandelen: mijn hele leven
9. Wat is Uw beroep, en moet U hierbij veel lopen en/of veel lichamelijke arbeid verrichten? Grafisch ontwerper, veel stilzitten.
10. Hoe vervoert U zich gewoonlijk? Te voet, fiets, auto
11. Doet U verder nog iets aan beweging (regelmatig wandelen met de hond, tuinieren, etc.) en wat? Paardenwei onderhouden, paard verzorgen (poetsen, mest scheppen enz), onderhoud aan huis (schilderen, timmerwerk enz)
12. Ziet U, als U een dag/paar dagen/weken/maanden meer sport en/of beweegt, verschil in U gewicht, en zo ja, hoe veel scheelt dit dan? Ik sport nooit een paar weken meer of minder, dus ik zou het niet weten.
13. Ontbijt U, en zo ja, wat gemiddeld? Ik brunch Clown Rond 11 uur eet ik dan tosti's, of wentelteefjes, of pizza, of iets anders warms.. 's morgens als ik wakker wordt eet ik meestal niet veel, hooguit een kommetje ontbijtgranen of een stuk fruit.
14. Waaruit bestaat U gemiddelde lunch? Ligt eraan wat er in huis is..
15. Waaruit bestaat U gemiddelde avondmaaltijd? Ligt eraan wat er in huis is.. Ik kan wel 100 dingen opnoemen wat ik wel eens als avondmaaltijd eet Knipoog
16. Eet U veel en/of vaak tussendoortjes, en zo ja, hoe vaak, en wat gemiddeld? Ja heel vaak; snoep, fruit, chips, boterham/broodje, toetjes, iets gefrituurd (vissticks, aardappeldingetjes, loempia's..)
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week? Nee, ik lust geen alcohol
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.? Om de dag ongeveer. Maar ik vind een pizza niet echt ongezond, bestaat gewoon uit brood, tomatenpuree en kaas.. Vlees eet ik niet.
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan? Whow nee! Ik ben nu al te licht!! Wel pogingen gedaan om bij te komen, dat werkt zolang ik extra veel eet, daarna is het er zo weer vanaf.
20. Wat is, ongeveer, de lengte van U familieleden (ouders, broers en zussen, kinderen) en hoeveel wegen zij ongeveer? Zusje: 1,70 & ongeveer 60-65 kg Ma: 1,66 & gewicht geen idee, beetje te zwaar, Pa: 1.90 & gewicht iets boven de 100 kg gok ik.
21. Wordt er veel en regelmatig aan sport gedaan in U familie, en zo ja, welke sporten en hoe vaak/hoe lang? Nee
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie? Wordt wel gekookt, niet uitgebreid, ook niet te veel.
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets? 3-4x
24. Haalt U, of een van U familieleden, veel koek/snoep/chips in huis, en zo ja, wordt dit veel en/of snel gegeten? Wordt weinig gekocht, is altijd snel op.
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? Nee
26. Zit het, denkt U, in de genen van U familie om snel aan te komen of af te vallen? Zit altijd in de genen. Mijn pa is lang dun geweest, ik heb zijn bouw. Mijn ma wordt sneller dik, mijn zusje heeft haar bouw.
27. Heeft regelmatig en langdurig sporten volgens U invloed op Uw stofwisseling, dus op hoe snel U aankomt en/of afvalt? Een beetje, maar je gewicht is niet helemaal afhankelijk van sporten. Mensen met een snelle of trage schildklier hebben weinig aan sporten of meer of minder eten..

Nog een tip, haal de spelfouten uit de vragen Knipoog
Het woord u moet met een kleine letter.
En je schrijft niet "U gemiddelde lunch" maar "uw gemiddelde lunch" en niet "U familie" maar "uw familie" Knipoog Met een w erachter dus.
En je moet een keuze maken: of het werkstuk over overgewicht, of de enquête aanpassen voor álle mensen, dus ook met ondergewicht, want dat zie ik nergens terugkomen.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:20

Enquête:
1. Wat is U leeftijd?
16 jaar
2. Wat is U lengte?
1.70m
3. Wat is U gewicht?
56kilo
4. (wat is U vet%)
Ja, denk het wel. Zag het ooit op tv volgens mij, dat je aanleg kunt hebben om dik te worden enz
Ja, 6uur per week paardrijden. En 3x per week atletiek: 4.5uur. En uurtje gymles, maar dat telt niet echt.
7 jaar paardrijden, 2 jaar intensief nu en al 9 jaar atletiek
Heb geen werk
Op de fiets
Ja, ik maai het gras (handmaaier)
Pff, nee eigenlijk niet Lachen
Meestal 2 boterhammen
Meestal 2 a 3 boterhammen
Heel veel groentes, en dan gewoon een vleesvervanger en nog een hoofdgerecht, 1 bord vol ong. Geen toetje
Niet zo, soms een pakje sultana naturel/appel
Nee, vind ik vies
Meeste weken, 1x per week
Nee, nooit gedaan
moeder: 1.64 denk 67kilo? Zus 1.75 en 65kilo vader 1.83 en 78kilo denk ik
Ja, moeder 1x per week zwemmen en soms op t werk fitness. Vader 4 a 5x per week atletiek en zus ook 4 a 5x per week atletiek
Ja, vooral veel groentes
Ongeveer 1x
Ja, mijn moeder. Veel chocola. Maar eet ik maar beetje van
Mijn moeder, ja heeft geholpen. South Beach Dieet, ong 2x ofzo
Ja, zijn wel paar dikkere mensen in mijn familie (niet in mijn gezin)
Ja, als je veel sport, krijg je een snellere afwisseling, dus als je dan gaat lijnen val je sneller af Lachen En door veel te sporten kom je minder aan, ookal moet je dan meer eten.

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 18:52

Iedereen weer bedankt voor het invullen Haha!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:59

miltonlover schreef:
Enquête:
1. Wat is U leeftijd? 18
2. Wat is U lengte? 1,78
3. Wat is U gewicht? 63
4. (wat is U vet%)
nee
nee
scholier
stukje fiets, bus en veel lopen
hond uitlaten, paarden verzorgen
ja, ik kom aan niet veel maar 2 kilo
1 a 2 broodjes, thee of koffie met melk
3 a 4 broodjes
kleine warme maaltijd
te vaak, ontelbaar keer, snoep, koekjes chips chocola, brood, cup a soup, nootjes
17. Drinkt U veel en/of vaak alcohol, en zo ja, hoeveel/hoe vaak gemiddeld per week?nee
18. Hoe veel keer in de week eet U gemiddeld iets ongezonds en/of vets, zoals friet, pizza, shoarma ed.?2 keer
19. Hebt U al wel eens pogingen gedaan om af te vallen, en zo ja, welke pogingen en hoe vaak, en hebben ze überhaupt geholpen of bleef U op gewicht/kwam U juist aan?nee niet nodig geweest
allemaal redelijk lang en slank de meeste
nee
22. wordt er uitgebreid gekookt en veel gegeten in Uw familie?nee
23. Hoe vaak in de week eet U familie gemiddeld iets ongezonds of vets?vaker als 2 keer per week
veel in huis, niet snel gegeten
25. Hebben U familieleden wel eens pogingen gedaan om aan te komen en/of af te vallen, en zo ja, hoe vaak en welke pogingen, en hebben ze geholpen? ik heb wel een poging om aan te komen gedaan, maar niet gedaan, was 1 poging
nee absoluut niet
nee

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:02

Enquête:
1. Wat is U leeftijd?
16 jaar

2. Wat is U lengte?
1.78m.

3. Wat is U gewicht?
67kg.

4. (wat is U vet%)
Ik zou het niet weten.

Geen idee.

Ja, dat denk ik zeker.

Ik rij paard, gemiddeld zo'n 24 uur per week.

Al 10 jaar

Ik doe de opleiding Laboratoriumtechniek (MLO) en moet veel lopen om dingen op te halen/ weg te zetten enz.

Fiets/Scooter

Wandelen met de hond, af en toe hardlopen.

Zeker 3 á 4 kilo.

Ja ik ontbijt, een kom muesli met yoghurt.

3 plakken brood belegd met ham of boterhamworst

3 gekookte aardappelen, een half bord groente ( Clown ) en 1 stuk vlees. Na tijd ook nog een klein beetje yoghurt.

2 á 3 maal daags.

Ik drink weinig alcohol, gemiddeld zeg maar 1 glas per 2 weken.

1x in de week frites verder normaal.

Nee, dit vind ik niet nodig.

Ik zou het niet weten!

Voetbal, 1 uur per dag.

Nee,

1 maximaal 2 keer in de week.

Nee niet veel maar word wel snel gegeten.

Nee.

Ja,

Nee andersom Knipoog.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:06

Ik heb hem wel gemaakt. Ik ergerde me wel aan die consequente fout in elke zin Clown

Enquête:
1. Wat is U leeftijd?

20

2. Wat is U lengte?

1.78

3. Wat is U gewicht?

50

4. (wat is U vet%)

?

?

Deels

Paardrijden, 4 uur per week
Stijldansen, 2 uur per week
Hofdansen, 3 uur per week
Volksdansen, 3 uur per week

Paardrijden: 12 jaar
Stijldansen: 1 jaar
Volksdansen: net begonnen
Hofdansen: 4 jaar

Studente

Fiets

Fietsen dus Tong uitsteken

Niet zo erg.

2 boterhammen met beleg

boterhammen Tong uitsteken

rijst/pasta en groente en een sausje

Heel vaak, van alles Tong uitsteken

Nooit

Nooit

Haha, nee, ik niet Haha!

Ouders: 1.80, en vrij zwaar Clown

Mijn vader fietst vaak lange afstanden

Nee

2x per week

Alleen koek in het weekend

Ja, en het heeft geholpen

Nee Clown

Niet dat ik weet...

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:11

1. Wat is U leeftijd?
17, bijna 18
2. Wat is U lengte?
1.60 meter
3. Wat is U gewicht?
ongeveer 52 kilo
4. (wat is U vet%)
zou het niet weten
zou het ook niet weten
een beetje, mijn vader is dik en ik moet altijd wel een beetje oppassen dat ik niet veel te veel eet ofzo.
Paardrijden. ongeveer 2 uur in de week, eerder altijd wel 7 uur in de week, toen woog ik ook 1 of 2 kilo minder, heb nu een jong paard.
al 12 jaar
doordeweek zit ik op school, dus verricht ik geen lichamelijke arbeid, op zaterdag werk ik 7 uur in op het terras in de bediening dus loop ik non stop
per scooter
ja, eventjes de stad in lopen om kleine boodschappen te doen (dus flink tempo) en natuurlijk gym op school.
ik heb dus 4 maand ongeveer minder beweging en zie wel dat ik iets meer weeg
ja, een boterham met chocoladepasta en een beker melk
2 boterhammen en wat te drinken
normaal portie aardappelen, groente en vlees
af en toe een koekje ofzo
1 of 2 avonden in de week, meestal 2 glaasjes, maar maximaal 5 of 6
1 of 2 keer in de week
nee nog nooit gedaan, alleen een beetje opletten wat ik eet.
heel verschillend.
alleen mijn broertje sport 1x in de week op de sportschool.
er wordt wel aandacht besteed aan het eten bij ons in de familie.
ik denk ook 1 of 2x per week
nee, alleen op zaterdagavond een zak chips.
mijn vader, maar dat lukt niet zo goed
aan de ene kant wel ja.
ja volgens mij heel veel, ik kan goed merken als ik veel gesport heb.