Wat is jullie mooiste moment van jullie leven tot nu toe???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poesnoes

Wat is jullie mooiste moment van jullie leven tot nu toe???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 13:11

Hallo, De titel zegt het al een beetje.
Wat is een mooiste moment van jullie leven tot nu toe. Het leven gaat als het goed is nog even door dus zullen er vast meer mooie momenten komen.
Van wel moment kreeg je kippenvel. Wat zal je nooit meer willen vergeten. Wat zal er niet voor de 2 de keer gebeuren in je leven.
Noem maar op.

Natuurlijk willen jullie mijn mooiste moment tot nu toe ook wel weten. Noudie kan ik julli vertellen die heb ik afgelopen donderdag meegemaakt. En zoiets zal ik niet nog een keer meemaken.
Ik wel ik Japan op Park Huis Ten Bosch. En daar verzorg ik de paarden. Afgelopen donderdag kwam er een mega beroemde Japanse Acteur hier in het park. Hij is echt mega hot. Speel in film en series en zijn naam is Ito Hideaki. Als je googled zie je hem wel verschijnen. Nou ik kreeg te horen dat ik met 2 paarden met het bellentuig op voor de lichtjeskoets en ik als koetssier en een andere collega als hulpkoetssier. Op de koets mochtrijden en hem moest ophalen bij het hotel en naar het Paleis mocht brengen. Was wel trots natuurlijk. Nou donderdag was dus die dag. Alles verliep goed de paarden waren relaxt het was een braaf span en met het veel lawaai makende tuig deden ze niks raars. Op naar het hotel daar even wachten tot hij kwam en in de koets richting het paleis. Natuurlijk al veel mensen onderweg die gillen en klappen en zwaaien. Nou het mooie moment kwam toen ik door de port ging ik kreeg gelijk Kippenvel overal. Wat een mensen die aan het gillen waren en iedereen was aan het klappen en zwaaien. Mega veel fotograven en filmcamera`s. Natuurlijk was al die aandacht voor hem maar ik zat op de koets en kwam ook op de foto en film mensen zwaaide ook naar ons. Nou bij het paleis laten uitstappen en ik reed weer weg.
Maar dit moment zal ik zeker niet voor de 2de keer meemaken dat ik een beroemdheid ergens heen moet brengen. Dus voor mij echt een heel mooi moment.

Nou dit was mijn verhaal hoop dat er meer mensen zijn met een mooi moment.

Noeps

Re: Wat is jullie mooiste moment van jullie leven tot nu toe???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:18

Dat mijn broertje levend en wel uit het water kwam nadat hij bijna was verdronken. Dat gevoel, zal het nooit weer vergeten..

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:21

dat mijn moeder clean is verklaart van borstkanker.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:26

Ik ben pas 21 dus ik verwacht idd dat er nog vele mooie momenten zullen volgen, maar tot nu toe is het allermooiste moment voor mij geweest het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had toen nog geen autorijbewijs, maar wel al mijn eigen motor. Het halen van dat rijbewijs betekende niet alleen vrijheid en onafhankelijkheid, maar ook dat ik nu een fantastische hobby erbij had die ik samen met mijn vader kon delen.
Samen maken we ritjes op onze fietsen en het trotse gevoel dat ik heb als we samen over de weg gaan, kan ik werkelijk niet beschrijven. Niet alleen ben ik dan trots op mijn vader en mij, maar ben ik ook heel dankbaar dat zowel ik en mijn vader in goede gezonheid van deze mooie hobby kunnen genieten.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:32

Cliche, maar wel waar: geboorte van mijn dochter!! En dan bedoel ik niet eens zozeer het gebeuren, maar meer dat ze in ons leven kwam, dat is al bijna 5 jaar lang elke dag genieten!

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:36

vandaag, verzorgpaardje komt eindelijk weer terug! Haha! Nouja, er zijn natuurlijk wel meer dingen waar je heel blij van wordt, maar nu ben ik ook wel even héél blij!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:37

de geboorte van mijn kinderen zijn toch wel het toppunt van het mooiste wat mij is overkomen,en het moment dat mijn paard echt van mij was,heb ziten janken als een klein kind.
en het aller ergste wat mij is overkomen is het overlijden van mijn moeder 5 jaar geleden.(ik was toen 26 weken zwanger van mijn eerste kindje,hoe verdriet en geluk zo dicht bij elkaar kunnen liggen he?)

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:39

Hier ook de geboorte van mijn dochter en dat ik haar naar alle ellende na 2dgn in de armen kon sluiten..hoop het nooit meer op zo'n manier mee te maken maar het was wel heel bijzonder Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:40

Ik verwacht nog heel wat mooie momenten, maar tot nu toe is het moment dat ik ontdekte dat mijn pony de rotziekte EMND naar alle waarschijnlijkheid zou gaan overleven het mooist. Ja

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:44

dat ik zwanger ben,en dat ik mijn grootste liefde ooit gevonden heb mijn mannetje.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:03

Dat mijn moeder op kerstavond 1999 naar me toe kwam met de melding dat ze mijn droompaardje voor me had gekocht. Lovers

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:23

Na een aantal weken vast te hebben gezeten in Italie (vader lag daar in het ziekenhuis, en zijn vertrek werd steeds uitgesteld), het nieuws horen dat we eindelijk mijn vader mee mochten nemen naar huis!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:49

Ik heb afgelopen maand 2 dingen meegemaakt die ik beide als de mooiste momenten in mijn leven beschouw;

Zoals bijna iedereen wel weet heb ik mijn paard teruggevonden in Engeland na een zoektocht van 3 jaar. Het 1 na mooiste moment was dat ik zijn nieuwe baasje aan de telefoon kreeg en ik te horen kreeg dat het echt Donnerstorm was, tranen met tuiten, ik kon niet meer uit mijn woorden komen van vreugde, mijn stem sloeg helemaal over en ik kon niet stoppen met huilen.
En het allermooiste moment was de dag dat ik hem weer zag na 3 jaar. Prachtig glanzend in zijn grote stal, kijkend met zijn oren strak naar voor. Huilend viel ik om zijn hals, mijn tranen in zijn manen. Jarenlang dacht ik dat hij dood was, maar ik vond hem terug...

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:52

Mijn huidige paard kopen was toch wel een geweldige ervaring, dat doe je niet elke dag.
Verder het eindelijk vinden van een leuke opleiding! en het ontmoeten van mijn vriend Haha!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:58

Heel cliche de geboorte van onze zoon. Nu alweer 8 jaar geleden.
En op momenten dat hij zijn armen om mij heen slaat en zegt" ik hou van je mama".

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:05

Mijn mooiste moment was dat de arsten eindelijk zeiden na 7 weken dat ik uit het ziekenhuis mocht en dat ze alles weer mooi konden maken. dat was het mooiste voor mijn. en ook de komende operatie wordt nog het mooiste. ik vergeet dit nooit meer.

dit is wel 2 jaar geleden gebeurt maar zal het nooit meer vergeten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:08

Het moment dat ik mijn achtjarige merrie voor de allereerste keer in de ogen keek.
5 dagen later was ze van mij.
Helaas moest ik 3 weken later afscheid van haar nemen.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:09

Amazone77, geluk en verdriet liggen vaak heel dichtbij elkaar; mijn dochter is geboren op de tiende sterfdag van mijn vader. Mooie symboliek!!

poesnoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 17:24

Ja als ik later kinderen zou krijgen zou dat ook het mooiste uit mijn leven zijn denk ik. Maar dat duurt nog wel ff. Verder was voor mij ook een mooi moment dat mijn paardje onze eerst zelfgefokte veulen ter wereld bracht.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:34

Pff, mijn leven is een aaneenschakeling van mooie momenten zo ong Haha!
Maar denk dat het mooiste moment (of iig 1 van de mooiere momenten) voor mij toch wel is: .........

de dag dat ik mijn lieve haflinger Cin kreeg! Na 7 jaar werd ze eindelijk van mij! Hyper!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:39

Het moment dat ik mijn lievelingspaardje op ging zoeken in het weiland, hij stond achteraan. Ik riep hem en hij kwam hinnikend aangalloperen Lovers

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:42

Heb momenten met mijn vriend gehad dat je zo intens in elkaar opgaat dat je kippenvel kruigt en bijna kan huilen....dan besef je dat je ECHT gelukkig bent, dat is vollop genieten

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:44

Dat mijn moeder weer bijkwam naar een zeer zware operatie met een hele hoop complicaties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:46

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:47

Toen ik mijn man leerde kennen en natuurlijk onze bruiloft.
Klinkt allemaal heel standaart, maar dat waren voor mij mooie en speciale momenten.

Verder kan ik niet echt iets noemen, die momenten zullen dan vast nog wel komen.