Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze vinden het pas de moeite waard om je daar enigzins menselijk te behandelen als je er met een kwart miljoen aan komt zetten volgens mij. Ik ben er onlangs mooi weg gegaan, kon mijn rekening trouwens wel gemakkelijk opheffen. Wordt maar goed boos hoor, misschien helpt het! Heeft het bij mij toen wel gedaan...
Internet bankieren aanvragen ging bij mij heel snel. Heb ook al vaker problemen gehad met m'n pasjes enzo, deed ie 't ineens niet meer. Even langs geweest bij de bank en werd allemaal prima opgelost. Misschien dat de problemen bij mij nog moeten komen, maar tot nu toe ben ik nog niks tegen gekomen
kreeg de papieren voor internetbankieren gelijk de volgende dag. En binnen een week had ik het. Ik heb ook een brief gehad dat ik van rekening moest veranderen. Denk dus ook dat het per stad verschilt
Charles schreef:Ik heb ook totaal geen problemen met de ABN, internet bankieren aanvragen ging snel, andere dingen gingen ook snel en simpel. Nee ik ben niet ontevreden over de ABN. Zal misschien ook per stad verschillen hoe het gaat met je bank.
dlientjuh schreef:inderdaad, ik heb er ook geen problemen meekreeg de papieren voor internetbankieren gelijk de volgende dag. En binnen een week had ik het. Ik heb ook een brief gehad dat ik van rekening moest veranderen. Denk dus ook dat het per stad verschilt

Falona schreef:Wij hebben de hypotheek bij de ABN lopen. Zonder erom te vragen kregen wij ineens ook een ABN betaal rekening met pasjes en de daarbij behorende kosten. Dank je de koekkoek. De hele hap is dus meteen terug gestuurd en die kosten hebben we ook nooit betaald. We hebben al betaalrekeningen zat, als we die een nodig hebben dan vragen we daar wel om!
Wat ik trouwens wel merk bij elke bank: persoonlijk langs gaan werkt veel beter! Gewoon even binnen lopen, probleem uit leggen en voordat je de deur uit gaat is alles geregeld.
ik krijg daar geen toestemming voor. Nu is dat geen probleem want ik hoef het ook niet te kunnen maar ik vind het wel vaag.
Ik kreeg namelijk mijn apparaatje daar zo mee..
alleen met het opheffen van de rekening kan ik ook wel
heb nog steeds 'n rekening die gewoon helemaal leeg is
En toen ik het nog wel was wilden ze het omzetten...