Het leed dat ABN AMRO heet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Het leed dat ABN AMRO heet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 11:48

Ongeveer een jaar geleden had ik internet bankieren aangevraagd, erna nooit meer wat van gehoord. Een dikke maand geleden heb ik het weer opnieuw aangevraagd via internet. Na 5 dagen kreeg ik post opgestuurd waar je je gegevens moest invullen. In de brief stond dat na ongeveer een week je de e-dentifider opgestuurd zou krijgen. (apparaatje voor het internetbankieren). Nou tot op heden niets gehoord. Gisteren hadden ze gebeld maar ik was er niet, mijn vader had opgenomen. Ze moesten meer gegevens hebben en toestemming van mijn ouders omdat ik minderjarig zou zijn... Raar want ze hebben mijn geb. datum en ik ben toch echt 19. Ze zouden ook terugbellen om half 5, nooit meer iets gehoord. Ga ze zo eens even boos bellen, wat een gezeik daar! Ik vind ook raar dat ik nog steeds een ajax pasje heb, want ik dacht dat dat jongeren rekening was, maar ze hebben nooit een brief gestuurd ofzo dat ik een andere pas/rekening zou krijgen dus ik dacht dat het zo hoorde. Nuja, mijn frustratie is eruit.

Liiesjjj

Re: Het leed dat ABN AMRO heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:50

Weet je dan wel zeker dat je de goede geboortedatum hebt ingetypt? Tong uitsteken

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 11:53

Haha ja dat wel, maar dan nog hebben ze mijn gegevens waar ik mijn geb. datum ooit eens heb moeten invullen.

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:56

Hmm, ja idd.
Dan zal het wel verkeerd in hun systeem zitten.
Een boos telefoontje lost zoiets meestal wel op Tong uitsteken

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:00

Oh dat is heel normaal. Heb er al 5 keer internetbankieren aangevraagt. Heb het inmiddels opgegeven.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 12:06

Oei, lekker hoopgevend, nouja als dat zo is stap ik over naar een andere bank.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:24

Ik ben ook niet zo heel erg blij met ABN-Amro. Al diverse malen heb ik geprobeerd een rekening op te heffen waar niets meer mee gedaan wordt en waar ook niets meer op staat. Elke keer wordt enthousiast gezegd dat het nu echt opgeheven is en toch staat de rekening er nog vrolijk op als ik mijn rekeningen ga kijken.
Het is blijkbaar allemaal erg moeilijk

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:28

Hou maar op, schei maar uit.. Knipoog Ze vinden het pas de moeite waard om je daar enigzins menselijk te behandelen als je er met een kwart miljoen aan komt zetten volgens mij. Ik ben er onlangs mooi weg gegaan, kon mijn rekening trouwens wel gemakkelijk opheffen. Wordt maar goed boos hoor, misschien helpt het! Heeft het bij mij toen wel gedaan...

renes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:33

Dan kun je beter een rekening en internetbankieren bij de Rabobank aanvragen. Krijg je tenminste een goede service en dat werkt altijd!!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:36

Dan ga ik een positief verhaal over de ABN vertellen Tong uitsteken Internet bankieren aanvragen ging bij mij heel snel. Heb ook al vaker problemen gehad met m'n pasjes enzo, deed ie 't ineens niet meer. Even langs geweest bij de bank en werd allemaal prima opgelost. Misschien dat de problemen bij mij nog moeten komen, maar tot nu toe ben ik nog niks tegen gekomen Tong uitsteken

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:41

Met een kwart miljoen aan komen zetten is ook geen optie.
Zakelijk zijn wij klant bij abn amro en ook wij worden er gek van.
We hebben meerdere rekeningen, meerdere personen die via hun eigen bankpas moeten kunnen internetbankieren, maar ook wij wachten zakelijk al een jaar om het in orde te hebben. Bellen heeft geen nut, ze zeggen komt in orde, maar alsnog gebeurt er niks......

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:42

Wij zijn thuis ook meer fan van de rabobank. De abn werkt gewoon niet zo lekker (mijn broer zit daar omdat het vroeger op de route lag)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:42

Ik heb ook totaal geen problemen met de ABN, internet bankieren aanvragen ging snel, andere dingen gingen ook snel en simpel. Nee ik ben niet ontevreden over de ABN. Zal misschien ook per stad verschillen hoe het gaat met je bank.

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:45

inderdaad, ik heb er ook geen problemen mee Lachen kreeg de papieren voor internetbankieren gelijk de volgende dag. En binnen een week had ik het. Ik heb ook een brief gehad dat ik van rekening moest veranderen. Denk dus ook dat het per stad verschilt Lachen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:49

Wij hebben de hypotheek bij de ABN lopen. Zonder erom te vragen kregen wij ineens ook een ABN betaal rekening met pasjes en de daarbij behorende kosten. Dank je de koekkoek. De hele hap is dus meteen terug gestuurd en die kosten hebben we ook nooit betaald. We hebben al betaalrekeningen zat, als we die een nodig hebben dan vragen we daar wel om!

Wat ik trouwens wel merk bij elke bank: persoonlijk langs gaan werkt veel beter! Gewoon even binnen lopen, probleem uit leggen en voordat je de deur uit gaat is alles geregeld.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:15

Charles schreef:
Ik heb ook totaal geen problemen met de ABN, internet bankieren aanvragen ging snel, andere dingen gingen ook snel en simpel. Nee ik ben niet ontevreden over de ABN. Zal misschien ook per stad verschillen hoe het gaat met je bank.

dlientjuh schreef:
inderdaad, ik heb er ook geen problemen mee Lachen kreeg de papieren voor internetbankieren gelijk de volgende dag. En binnen een week had ik het. Ik heb ook een brief gehad dat ik van rekening moest veranderen. Denk dus ook dat het per stad verschilt Lachen

Was al bijna bang dat ik de enige was die geen problemen heeft met ABN Huilen van het lachen
Falona schreef:
Wij hebben de hypotheek bij de ABN lopen. Zonder erom te vragen kregen wij ineens ook een ABN betaal rekening met pasjes en de daarbij behorende kosten. Dank je de koekkoek. De hele hap is dus meteen terug gestuurd en die kosten hebben we ook nooit betaald. We hebben al betaalrekeningen zat, als we die een nodig hebben dan vragen we daar wel om!

Wat ik trouwens wel merk bij elke bank: persoonlijk langs gaan werkt veel beter! Gewoon even binnen lopen, probleem uit leggen en voordat je de deur uit gaat is alles geregeld.

Als ik echt een probleem zou hebben zou ik ook liever persoonlijk langsgaan. Dan kun je de dingen vaak net iets beter uitleggen en ook papieren meenemen die je kunt laten zien Ja

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:16

ik zit ook bij ABN, al jaren, maar heb nooit problemen gehad.
internetbankieren was zo aangevraagd en kreeg al heel snel mijn edentifier binnen.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:19

Nog nooit een probleem gehad met ABN. Alleen kan ik niet rood staan bij hun :S Heel raar ik ben 21, heb een fulltime baan maar nee ik krijg daar geen toestemming voor. Nu is dat geen probleem want ik hoef het ook niet te kunnen maar ik vind het wel vaag.

TS als ik jou was zou ik gewoon even langsgaan en je gal daar eens gaan spugen, daar bereik je meer mee Knipoog Ik kreeg namelijk mijn apparaatje daar zo mee..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:30

Ben je student?
Ik had er ook probleempjes mee om dat apparaatje te ontvangen, maar het apparaatje had dus bij mijn studentenpakket moeten zitten. Vandaar dat ik bij drie keer aanvragen niks toegestuurd kreeg, in hun systeem stond dat ik al in bezit was van internet bankieren.
Gewoon even langs gaan, dan is het zo verholpen Knipoog

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:31

hebben hier ook geen problemen met 't internet bankieren dat ding, hadden we ook zo binnen opzich alles vrij snel gegaan, en de service vind k opzich nog wel goed Lachen alleen met het opheffen van de rekening kan ik ook wel Ja heb nog steeds 'n rekening die gewoon helemaal leeg is Clown

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 14:35

ik kan ook niet rood staan, maar vind dat eigenlijk helemaal niet erg aangezien dat mijn nieuwe 0 punt zou worden

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 16:55

Nou ik sta er als het goed is dat ik minderjarig ben en dus een jeugd rekening heb, maar ben toch echt 19. Heb gebeld, maar er werd niet opgenomen... Heel vreemd... Ik probeer het maandag nog 1x en anders ga ik langs.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:02

jaaa ik heb ook 3 maanden en 3 aanvragen verder moeten wachten tot ik eindelijk mn spaarpas voor mn spaarrekening kreeg ..
Maarjaaa voorderest heb ik er wel 2 rekeningen en ben ik er naast dat het allemaal zo moeizaam verloopt wel tevreden over ..

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:06

Ik heb precies hetzelfde gehad met het aanvragen hiervan, ze waren toen wat kwijt geraakt zeiden ze later...
Ik ben er toen gewoon langsgegaan en binnen 5 dagen had ik toen het apparaatje.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:31

Ik had een studentenrekening en toen ik al lang en breed aan het werk was kwamen ze erachter dag ik geen student meer was Clown En toen ik het nog wel was wilden ze het omzetten...

Maar verder ben ik tevreden maar ja heb verder niks met ze vandoen...