Ik ben op zoek naar mensen die op latere leeftijd een beugel hebben gehad en de ervaringen daarmee..
Ik heb van mijn 12e tot mijn 16e 3 verschillende beugels gehad en ook allemaal netjes afgemaakt, maar helaas zijn mijn tanden inmiddels weer erg naar voren gekomen.. Achteraf had mijn gebit toch te weinig ruimte. Nou ben ik eerder dit jaar al weer bij de ortho geweest en hij zei dat als ik nu weer een beugel zou nemen ik boven en onder kreeg (toen alleen boven) en dat er dus ook kiezen boven en onder uit moeten om ruimte te maken..
Het wordt weer een compleet traject van een jaar of 3-4.. Nou is dat toen niet meteen doorgegaan omdat mijn verzekering niks vergoedde, echter kan ik per 1 januari bij CZ een collectieve verzekering krijgen via mijn werk en laat die collectieve verzekering nou wel 80% tot een max van 2045 vergoeden voor 22 jaar en ouder
Dus ik wil hem binnenkort weer eens bellen om de boel in gang te zetten..Maar terug naar mijn vraag, zijn er mensen met ervaringen? Zoals bijvoorbeeld reacties uit de omgeving enz?