Dan krijg je een ongeluk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Dan krijg je een ongeluk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:23

Gister rond kwart over 4 had ik boodschappen gedaan, en wou ik naar huis rijden op mijn brommer, ik wou over steken op een rotonde, toen er een auto twijfelde, ze remde want ik zag haar remlichten, dus ik dacht dat ik wel door kon rijden normaal zou ik daar ook voorang hebben, ineens gaf ze echter keihard gas, alsof ze levensmoe was ofzo, en voelde mij vervolgens door de lucht geslingerd worden via de motor kap.

Meteen stonden er allemaal mensen om mij heen, waaronder een heel lief meisje die naast me kwam zitten en me hand vast hield, de rest stond ene beetje ruzie met elkaar te zoeken over hoe het wel allemaal wel neit gebeurd was Clown De vrouw die mij aan heb gereden heeft haar auto op de weg laten staan expres, zodat er niemadn nog over mij heen kon rijden omdat ik ook midde op de weg lag, ging er iemand ook daar nog ruzie over lopen zoeken met haar, heb toen heel woest gereageerd dat hij dan maar weg moest gaan als hij er problemen mee had.

Later kwam de ambulance en ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis vervoert, daar kwamen ze pas om 6 uur naar mij kijken, en fotos gemaakt, en jaahoor me onderbeen gebroken, volgens de chirurg was het een bijzondere breuk, maar zat het wel op zijn plek. Daar heb ik geluk mee. Me been was letterlijk 5 keer zo dik, er zitte bulten op ter grote van meloenen.

Ik zit nu tot dinsdag in een gips waar ik absoluut niet op mag lopen, omdat het gips dan breekt en de breuk in mijn been verplaatst. dinsdag krijg ik loop gips.

Ik was pas om 9 uur thuis, en toen drong alles pas tot me door, dat ik niet meer naar mijn paarden mogt, dat ik niet meer kon werken, dat ik niet eens normaal naar de toilet kan, of mijzelf een broek aantrekken. zucht het is wat, al met al ben ik blij dat ik er alleen met een gebroken been en heel veel spierpijn vanaf was gekomen want toen ik daar lag dach ik ech tohnee me nek is gebroken...

juval

Re: Dan krijg je een ongeluk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:25

jeetje, wat een pech zeg... heel veel sterkte!!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:25

Jeetje, sterkte ermee Ach gut

Je vertelt het heel humoristisch, maar ik kan me voorstellen dat je toch erg geschrokken bent!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:27

Pfoe veel sterkte! Heb ook een keer op de motorkap van een auto gelegen. Gelukkig toen niks gebroken, alleen overal spierpijn. Moest wel met de ambulance mee toen die mij eindelijk had gevonden...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:28

bromfiets schreef:
Jeetje, sterkte ermee Ach gut

Je vertelt het heel humoristisch, maar ik kan me voorstellen dat je toch erg geschrokken bent!

haha ja dat zeker, ik vind het dan weer erg grappig hoe mensen alles beter denken te weten, een paar mensen zaten zelf aan me been te trekken en te doen toen had ik zoiets van hallo laat de ambulance dat lekker doen.

heel vervelend al die mensen die om je heen komen te staan, behalve degene waar je echt wat aan had zoals het meisje wat naast mij kwam zitten.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:28

Jeetje Bloos! sterkte ! Ach gut

ik weet wat het is met een onderbeen in het gips dus weet ook dat het onhandig is bij dingen doen haha Lachen Nagelbijten / Gniffelenik had het gips alleen 5 maanden Huilen van het lachen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:29

goed dat je het zo kunt relativeren, dat je beseft dat het veel en veel erger af had kunnen lopen. Maar het is en blijft natuurlijk heel vervelend, want je bent hier zo een paar maanden mee zoet.

Sterkte en beterschap!!

ps. geluk bij een ongeluk, je hebt nu wel lekker de tijd om je op bokt te amuseren....... Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:31

just_kiki schreef:
Jeetje Bloos! sterkte ! Ach gut

ik weet wat het is met een onderbeen in het gips dus weet ook dat het onhandig is bij dingen doen haha Lachen Nagelbijten / Gniffelenik had het gips alleen 5 maanden Huilen van het lachen

ohjee!! msschien kan je mij wat tips geven? ik ben heel gefrustreert, loop mijn vriendje uit te kafferen terwijl hij mij alleen maar wil helpen, arme vent. geluikkig begrijpt hij het.

het banketstaaf is, is at het vlakvoor het politie buro gebeurde, en het duurde een kleine 15 min voor ze wat door hadden of uit hun raam keken wat er was geberud Clown

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:36

haha wat voor tips wil je Clown , heb je al krukken enzo iets dergelijks Lachen ( zelf gebruikte ik de 1e dag een burostoel zodat ik naar de wc kon hihi, had toen natuurlijk nog geen rolstoel) ROFL

das idd wel banketstaaf Clown Nagelbijten / Gniffelen

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:37

Jemig dat is zeker schrikken. e leen geluk dat het een mooie breuk is en dt je niet geopereerd hoeft te wroden. Ik heb 10 weken in het gips gezeten ivm bovenbeenbreuk. toen een week of 3 aan revalidatie gedaan. vervolgens opnieuw geopereerd omdat de plaat gebroken was.
heel veel sterkte en hopenlijk ben je snel weer op de been

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:40

just_kiki schreef:
haha wat voor tips wil je Clown , heb je al krukken enzo iets dergelijks Lachen ( zelf gebruikte ik de 1e dag een burostoel zodat ik naar de wc kon hihi, had toen natuurlijk nog geen rolstoel) ROFL

das idd wel banketstaaf Clown Nagelbijten / Gniffelen

haha ja ik heb krukken die had ik nog van me knie staan Nagelbijten / Gniffelen

Mijn billen afvegen is nog altijd een expiriment in uitwerking Nagelbijten / Gniffelen heel genant.

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:41

Ik weet wat je een ongeveer een beetje meemaakt.
Ik heb jaren terug ook een scooter ongeval meegemaakt.
Helaas zit ik 9 jaar later nog met de brokken. Boos!
Nog ff een tip: Zorg dat je een breinaald krijgt, want het kan donders jeuken onder het gips. Clown
In ieder geval heel veel sterkte en beterschap!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:44

nou hopen dat het allemaal goed komt

het is wel flink balen zeg

nou sterkte

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:46

Breinaald is niet handig, grote kans op openkrabben van de huid. Ik heb in die 10 weken maar 2x jeuk gehad. Wat goed helpt tegen jeuk, zeiden ze op de gipskamer is lucht van de compressor erin spuiten

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:47

haha ja ik had een krukje voor me been klaar staan bij de wc( + douche) anders werd tie meteen blauw wanneer ik hem naar beneden deed Nagelbijten / Gniffelen

ik gebruikte een liniaal Clown , pas wel op datj je niet open krauwt, anders gaat dat onsteken ( das lekker warm onder je been namenlijk Tong uitsteken )

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:54

foetsie schreef:
Ik weet wat je een ongeveer een beetje meemaakt.
Ik heb jaren terug ook een scooter ongeval meegemaakt.
Helaas zit ik 9 jaar later nog met de brokken. Boos!
Nog ff een tip: Zorg dat je een breinaald krijgt, want het kan donders jeuken onder het gips. Clown
In ieder geval heel veel sterkte en beterschap!

Juist géén breinaald waarom, omdat de huid opweekt onder 't gips en als je dan met 'n breinaald gaat zitten krabben e.d zit je met 'n wond onder 't gips...

hmm, gelukkig dat je alleen maar 'n botbreuk hebt en wat spierpijn, zo heb ik laatst bijna met me auto 'n ongeluk gebouwt, maar ik reed op de rotonde komt dr zo'n deus van rechts die meende dat ie nog net ff door kon, ja daaag.. had ie ff niet met mij gerekent.. heb ook al met me scooter eens bijna op de bek gelegen door 'n automobilist, hij moest mij voorrang geven maar had me blijkbaar niet gezien, als ie niet op tijd geremt had had ik ook paar meter verder op gelegen Scheve mond

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:56

He mutsje.

Probeer zoveel mogelijk rust te houden nu, dan kun je sneller weer naar je paardjes.

Ik schrok echt heel erg van je SMS gisteren Bloos!

Mijn moeder zei net ook al dat het je eigenlijk nooit echt mee zit.

veel sterkte meis.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:08

PinkyBubble schreef:

Mijn billen afvegen is nog altijd een expiriment in uitwerking Nagelbijten / Gniffelen heel genant.[/quote]

met 2 gebroken polsen word dat ook errug lastig... Maar geloof me je word vanzelf kreatief Clown
Maar ik wens je veel sterkte, en niet te zwaar belasten of denken dat je iets wel weer kan, want dan hou je er de rest van je leven last van.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:10

wow zonnebloem hoe heb je dat gehad. mag via PB

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 11:13

bedankt allemaal.

vananacht was echt ene hel, het ging branden nie normaal. me blauwe plekken drukken tegen het gips, bah! heb kramp, me enkel doet zeer.

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
mijn tenen kan ik wiebelen Haha!

als de breukniet op zn plek zat, kon ik me hele voet en 2 tenen ook niet bewegen daarom dachten de ambulance broeders dat het alleen gekneus was Clown

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:17

magriet schreef:
wow zonnebloem hoe heb je dat gehad. mag via PB

Voorover van je paard afkukelen en de klap met je handen opvangen Clown

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:35

Tjee zonnebloem kan gebeuren, maar is 't menselijke, de val opvangen op de handen... maar goed dat kan dus gebeuren dan..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:39

bah sterkte...
Heb een keer precies t zelfde gehad.. ook over een motorkap heen en mn onderbeen op 2 plaatsen gebroken Boos!
Toen waren er ook nog van die k*thangjongeren die mn telefoon hebben gestolen Boos! was wschijnlijk uit mn zak gevlogen.. politie is later nog gaan zoeken maar die was foetsie Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:40

Heel veel beterschap, lijkt me echt schrikken!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:41

Sterktee!