Meteen stonden er allemaal mensen om mij heen, waaronder een heel lief meisje die naast me kwam zitten en me hand vast hield, de rest stond ene beetje ruzie met elkaar te zoeken over hoe het wel allemaal wel neit gebeurd was

Later kwam de ambulance en ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis vervoert, daar kwamen ze pas om 6 uur naar mij kijken, en fotos gemaakt, en jaahoor me onderbeen gebroken, volgens de chirurg was het een bijzondere breuk, maar zat het wel op zijn plek. Daar heb ik geluk mee. Me been was letterlijk 5 keer zo dik, er zitte bulten op ter grote van meloenen.
Ik zit nu tot dinsdag in een gips waar ik absoluut niet op mag lopen, omdat het gips dan breekt en de breuk in mijn been verplaatst. dinsdag krijg ik loop gips.
Ik was pas om 9 uur thuis, en toen drong alles pas tot me door, dat ik niet meer naar mijn paarden mogt, dat ik niet meer kon werken, dat ik niet eens normaal naar de toilet kan, of mijzelf een broek aantrekken. zucht het is wat, al met al ben ik blij dat ik er alleen met een gebroken been en heel veel spierpijn vanaf was gekomen want toen ik daar lag dach ik ech tohnee me nek is gebroken...