Ik wil graag een pakje stroopwafels naar iemand in Amerika versturen, maar ik heb geen idee of dit eigenlijk wel mag
. Ik heb al even gegoogled, maar helaas kreeg ik geen antwoord op mijn vraag. Weet een van jullie dit misschien?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik wil graag een pakje stroopwafels naar iemand in Amerika versturen, maar ik heb geen idee of dit eigenlijk wel mag
. Ik heb al even gegoogled, maar helaas kreeg ik geen antwoord op mijn vraag. Weet een van jullie dit misschien?
Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze het niet krijgen. Maar als het goed is zou het gewoon moeten kunnen zolang het maar geen vlees etc is.
.
lijkt me vrij grappig als ze dat gaan openmaken om te controleren, krijg jij een poeder eveloppe hahahahapoesnoes schreef:Ik zit in japan dat is natuurlijk wel anders. Maar ik krijg regelmatig eten per post opgestuurd. En tot nu toe altijd goed aangekomen. De kans is wel groot dat ze het openmaken maar ze doen het ook weer netjes dicht. Maar goed dat is hier naar Japan. Naar America weet ik dus niet maar denk dat je het wel kan doen.
) en toen was het heel lastig om eten vanuit NL te krijgen.
Mirr84 schreef:Ik heb een broer in Amerika die we ook wel eens dingen toesturen en ja hoor dat mag, behalve idd producten zoals kaas of vlees, daar zijn ze niet zo dol op. Fruit mag je ook nooit invoeren, maar goed, dat stuur je ook niet op haha
Zet wel heel duidelijk even op de doos wat erin zit
. Is de kans trouwens groot dat de doos wordt open gemaakt? Misschien doen we er namelijk nog wat kleine spulletjes en een brief bij en ik zou het erg jammer vinden als er iets ontbreekt als het aankomt. lindatje schreef:Mirr84 schreef:Ik heb een broer in Amerika die we ook wel eens dingen toesturen en ja hoor dat mag, behalve idd producten zoals kaas of vlees, daar zijn ze niet zo dol op. Fruit mag je ook nooit invoeren, maar goed, dat stuur je ook niet op haha
Zet wel heel duidelijk even op de doos wat erin zit
Goed dat je het zegt! Lijkt me idd verstandig om er op te schrijven wat er in zit. Is de kans trouwens groot dat de doos wordt open gemaakt? Misschien doen we er namelijk nog wat kleine spulletjes en een brief bij en ik zou het erg jammer vinden als er iets ontbreekt als het aankomt.
.
. Ik had geen idee hoe streng ze daar zouden zijn wat betreft eten, maar zo te lezen valt het dus mee
.
. Geen idee hoe duur het via FedEx of DHL is, daar kwam ik niet helemaal uit, maar jemig, 120 euro....dat vind ik wel heel duur
. Weet iemand een goedkopere bezorgdienst?
lindatje schreef:Hmm, ik zit net op de site van TNT te kijken en een pakje versturen van 3 kilo kost 120 euro. Geen idee hoe duur het via FedEx of DHL is, daar kwam ik niet helemaal uit, maar jemig, 120 euro....dat vind ik wel heel duur
. Weet iemand een goedkopere bezorgdienst?

. Ik was niet meer al te helder om 1 uur 's nachts
. De prijzen die jij noemt klinken wat beter! Dankjewel!