Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En begin ik vast alles uit m'n vriezer weg te kiepen. Verder zal ik vermoedelijk een keer of wat tevergeefs met tv of pc proberen aan te zetten, in de hoop erachter te komen wanneer de stroomstoring over is...
Vind ik jou ook wel een type voor! Suzanne F. schreef:Wij hebben nog nooit stroomstoring gehad maar dan zou ik gaan lezen denken. (met een lampje op batterijen dan)![]()
En ja meewerken aan de babyboom klinkt ook leuk. Maar wat ik wel altijd heel opvallend vind: Je kan wel gaan sexen dan maar je moet wel net je eisprong hebben tijdens de stroomstoring. Ik blijf het een grappig fenomeen vinden.
LiSSy schreef:haha, heb jij net het nieuws op 3FM gehoord?
MarcoBorsato schreef:Door spanning/stress/angst kan je spontaan een eisprong krijgen
Elessar schreef:Babyboom uiteraard [***].Vind ik jou ook wel een type voor!

Nouks schreef:LiSSy schreef:haha, heb jij net het nieuws op 3FM gehoord?
Nee, vertel?
We dwaalden wat af in een ander topic (over kinderen kringen/houden, plotseling ging het over babybooms na stroomstoringen en sinterklaas bij kaarslicht), vandaar even een nieuw topic
Nouks schreef:Elessar schreef:Babyboom uiteraard Anouk.Vind ik jou ook wel een type voor!
Euh....
Nee joh

(zolang ze maar niet te lang duren). 
Maar zo erg als bij jullie was het hier niet hoor 
manzano schreef:Wij zijn op de 12e etage van ons apartementencomplex gaan staan iddMaar zo erg als bij jullie was het hier niet hoor
(was bij jullie ook heeeeel extreem toch?)