Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) bijna 3,5 uur mee!

Mizora schreef:Acer's vind ik persoonlijk prettige laptops, de 17... ... serie hebben wij dan thuis (dus 1700, 1710). We hebben er meerdere van. Tot nu toe zijn de voornaamste problemen dat het ding in het beeldscherm kan verslijten, met een beetje handigheid is dat zelf te vervangen, en de ventilator is kwetsbaar. Nu moet ik wel zeggen dat we tot nu toe 2 nieuwe hebben gekocht (die van mijn ouders) en voor de rest een aantal tweedehands en dat alleen die van mijn vader versleten is na een jaar of 3/4, maar die neemt hem overal mee naartoe en krijgt dus nogal eens een schok te verwerken.
Amanda schreef:Ja, maar ik wil er niet alleen mee op bokt
Foto's bewerken, Photoshop, dat moet ook allemaal kunnen. Daarom ook een 17" monitor. Dat heb ik nu ook.
Amanda schreef:Ja, maar ik wil er niet alleen mee op bokt
Foto's bewerken, Photoshop, dat moet ook allemaal kunnen. Daarom ook een 17" monitor. Dat heb ik nu ook.

Amanda schreef:Ik heb zelf een Dell. Het ding was nog geen jaar oud en hij deed niks meer. Vervangen. Heb nu weer een nieuwe valt regelmatig uit, is zo sloom als iets en vertoont een hoop kuren. Nu is dit een laptop van het bedrijf dus wordt het onderhoud en de reparaties gratis gedaan maar anders had ik dat ding allang de deur uit geflikkerd.Bedankt voor de site Zoezi.
Martin009: niet klein, maar groot moet-ie zijn
Maar ik zal ook eens naar Asus kijken. Ken het merk verder niet.
Manon: waarom geen Dell?
Nouks: ik heb geen ruimte voor een desktop, vandaar een laptop.
Resolutie is ook wel belangrijk inderdaad. Ik heb nu ook een 15" met hoge resolutie.
Handzaam maakt niet zo heel veel uit. Ik neem 'm bijna nooit ergens mee naar toe.