Hoe vaak wassen jullie je knuffels? (als je ze nog hebt

of die van (evt.) je kinderen?
Groetjes!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mloei schreef:Eerder werd mijn knuffel die ik altijd mee had in bed wel ongeveer één keer in de zoveel tijd gewassen. En dat vond ik ook echt niet leuk! Nou heb ik geen knuffels meer
ma_rie_tje schreef:Mloei schreef:Eerder werd mijn knuffel die ik altijd mee had in bed wel ongeveer één keer in de zoveel tijd gewassen. En dat vond ik ook echt niet leuk! Nou heb ik geen knuffels meer
Ik ben 23, woon samen maar mijn knuffel woont nog steeds in mn bed.
Alleen pandi (de panda beer) is een beetje euhhh, gehandicapt.
Zn hoofd ligt er bijna af en zn armpjes zijn er zo goed als afgescheurd.
Mijn vriend noemt em Stink Beer, en vind het maar niks dat die in bed ligt. meestal eindigd die dus naast het bed op de grond.....
Kanelly schreef:Nooit!
Slaap al bijna 26 jaar met 'Robijntje'
En mijn moeder heeft em 1x in de wasmachine gedaan, toen was ik een jaar of 6. Nou dat heeft ze geweten, dat was oorlog![]()
En ja, fris is het misschien niet, maar anders ruikt Robijntje niet meer lekker
Suor schreef:Kanelly schreef:Nooit!
Slaap al bijna 26 jaar met 'Robijntje'
En mijn moeder heeft em 1x in de wasmachine gedaan, toen was ik een jaar of 6. Nou dat heeft ze geweten, dat was oorlog![]()
En ja, fris is het misschien niet, maar anders ruikt Robijntje niet meer lekker
Haha erg herkenbaarVroeger probeerde mijn moeder 'Knuffie' nog wel eens te wassen, maar dat liep altijd uit op ruzie omdat hij daarna naar wasmiddel stonk.
Ik haal af en toe weleens de stofzuiger over m'n knuffels heen, maar in de was gaan ze dus eigenlijk nooit.
amanda2 schreef:De mijne mochten nooit in de was want dan zouden ze stikken... Ben nu 32, heb al heel lang geen knuffels meer maar zou het nog niet over mijn hart kunnen krijgen, word al benauwd als ik er aan denk. Vriezer zou ik ook niet kunnen.
Erg hè, nog meer mensen die dit hebben..?