Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MandyR schreef:Maar ja, die mensen die tussen de middag even snel met de auto het bos in gaan vind ik nog veel wanhopiger.
Dan toch maar liever een hotel, dan stoor je er ook geen andere mensen mee.
Dan heb ik toch liever dat ze een hotelkamer nemen. MandyR schreef:Maar ja, die mensen die tussen de middag even snel met de auto het bos in gaan vind ik nog veel wanhopiger.
Dan toch maar liever een hotel, dan stoor je er ook geen andere mensen mee.
katiavl schreef:Kan je dan niet beter naar de hotelkamers voor een uur gaan, lijkt goedkoper en functioneler![]()
Geen ervaring.
paardenfan2 schreef:katiavl schreef:Kan je dan niet beter naar de hotelkamers voor een uur gaan, lijkt goedkoper en functioneler![]()
Geen ervaring.
Heeft elk hotel die dan? Nooit van gehoord eigenlijk..

MandyR schreef:TS, vanwaar deze interesse? Heb je zelf plannen voor vanavond?
Niet ieder hotel heeft kamers voor een uur, denk dat je dan in de achteraf buurten moet wezen.
Moet je uitchecken en is het m net niet geworden 
Heb hier mn huisje en vriendje al dus daar heb ik geen hotel voor nodig gelukkig! paardenfan2 schreef:Hahaha... geen plannen, maar kheb liever een bed dan een auto

MandyR schreef:Hahaha, ervaring Adil? Ik vind het maar lastig hoor zo'n auto, daar kan je toch niet lekker in liggen?
Adil18 schreef:MandyR schreef:Hahaha, ervaring Adil? Ik vind het maar lastig hoor zo'n auto, daar kan je toch niet lekker in liggen?
Als je een VW-bus met veel laadruimte hebt...![]()
Maar ook een Opel-Corsa...mijn vriend vindt dit vast helemaal niet leuk dat ik niet op internet loopt rond te bazuinen...maar onze Corsa is gisteren ontmaagd

in de zomer
alleen zorgen dat niemand last van je hebt

...denkt aan lang geleden en de verschillende steden die echt leuke hotelletjes hebben

celticpony schreef:...denkt aan lang geleden en de verschillende steden die echt leuke hotelletjes hebben
LimaMambo schreef:uhmm nee.. vind dat zo wanhopig als mensen dat doen...
ben al 7,5 jaar getrouwd 
)