Ten eerste, ik weet niet zeker of dit hier goed staat.
Ik heb eigenlijk een vraagje en hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem. En hoe jullie er verder mee omgaan.
Ik heb een hele lieve vriend, hij heeft echt helemaal niks met paarden (wat ik natuurlijk wel jammer vind) en hij is er zelfs een beetje bang voor, dat zegt hij wel niet maar ten eerste is dat zowizo al erg goed aan me pony te merken.
Op de dinsdag en de vrijdag rijd ik een paard bij, voor een vrouw die zelf niet zo erg veel tijd heeft. En me eigen pony doe ik wanneer het uitkomt, maar dat zijn dus geen vaste dagen.
Nu heb ik al een paar keer een woordenwisseling gehad over dat rijden met me vriend. Hij zegt dat hij het leuk voor me vind, maar als hij af wil spreken is het vaak de vrijdag en het weekend. Het weekend is bij mij nooit echt een probleem, alleen dat ik 1 van de dagen een ochtend moet werken. Maar elke keer zegt hij weer, je kan Wopke toch een keer niet doen? De andere dagen ben ik erg druk met school, en nu in de herfst/ winter dat het snel donker word is het dus geen optie om hem op een andere dag te doen inplaats van de vrijdag. We wonen niet dicht bij elkaar, dus alleen een avond afspreken is ook zonde dan ben je zowat nog langer aan het reizen dat dat je bij elkaar bent.
Ook heb ik bijvoorbeeld me kamer helemaal volhangen met fotos van Marieke, niet eens opzettelijk. Ik ben gewoon erg blij met haar, en we hebben samen al veel meegemaakt, dat we een sterke band hebben gekregen. Ook hangen er heus wel fotos van ons.. Als we over de toekomst praten (waar ik dus niet zo zeker meer van ben) heb ik al een paar keer gezegd dat ik haar wil blijven houden. Ook al moet ik hartstikke hard werken, dat heb ik er gewoon voor over. Hij begint dan te zeuren dat we niet op vakantie kunnen enz. En praat er altijd over heen als ik zeg dat ik Mar gewoon wil houden.. Niet alleen over Marieke, maar ik wil bijvoorbeeld ook een hond later, maar dan heeft hij ook wel weer een smoes klaar zodat dat niet zou kunnen.
Het komt soms gewoon over dat hij jaloers is, of doe ik nu alles zo fout?
Ik weet af en toe gewoon niet meer wat ik er mee aan moet. Herkennen jullie dit?

.