Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

twistermahoi schreef:Ach, zo zijn er wel ergere dingen, en dat hij het paard schopt lijkt mij om hem af te lijden en hem weer bij te laten komen en te laten reageren etc.
En als zo'n paard eenmaal bezig is probeer idd die er maar is af te krijgen, ik vindt dat de mannen goed gehandeld hebben!
Zou het zelf iig niet beter kunnen
jori_X schreef:twistermahoi schreef:Ach, zo zijn er wel ergere dingen, en dat hij het paard schopt lijkt mij om hem af te lijden en hem weer bij te laten komen en te laten reageren etc.
En als zo'n paard eenmaal bezig is probeer idd die er maar is af te krijgen, ik vindt dat de mannen goed gehandeld hebben!
Zou het zelf iig niet beter kunnen
Nog even duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is en daarna hielden ze toch ook op

Sorry hoor maar dat tollereer je toch niet.
Die blijft gewoon zitten.... hihi! Sieppus schreef:Dom volk, als je op een hengst rijdt dan is dit een optie die je in je hoofd moet houden. Als diegene achter de koets was gebleven dan was er niets aan het handje geweest.
Even kort overleg voor dat iedereen zijn of haar ros van stal haalt en niks aan het handje!!

Soprano schreef:Sorry maar als er een hete hengst op een vreemde hengstige merrie springt die voor een koets staat waar mensen in zitten, dan trek je die er niet zomaar even af hoor, hij gaat heus niet dood van die enkele schoppen (die hij waarschijnlijk krijgt voor zijn drift wat weg te kijgen) ze stonden op een baan waar auto's passeerden, er hadden veel ergere dingen kunnen gebeuren!