Hebben jullie wel eens een celebrity gespot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shego

Hebben jullie wel eens een celebrity gespot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 22:00

Ik vroeg me af of jullie wel eens een celeb spotten.Het lijkt me heel gaaf om ergens in amerika te lopen en dan ineens brangelina(brad&angelina) te zien lopen!
Ofzo.Of hebben jullie wel eens op de foto gestaan met een celeb?Dan willen we die foto natuurlijk graag zien! Knipoog
Vertel!

magli

Re: Hebben jullie wel eens een celebrity gespot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:03

Haha, 'k vraag me dat soms ook af. Hmm, heb wel al bepaald bekende Belgische mensen gezien. Maar verder niet, of 't is in Madame Tussaud Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:06

Jazeker, ik heb op streetdance gezeten waar ik af en toe les kreeg van Denise van de Vengaboys (wie kent ze nog Tong uitsteken ) voor de jongeren onder ons: http://www.youtube.com/watch?v=72g8p1XsvoU

En ze woonde toen geloof ik samen met Winston Post uit GTST, die heb ik ook weleens voorbij zien schuiven. Verder wonen Bassie en Adriaan hier in Vlaardingen en ik heb Bas Muijs hier ook weleens zien rijden Lachen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:10

Haha, ja vanmiddag Victoria Koblenko nog. Van de week Dennis Ruyer tegen het lijf gelopen en ik was laatst aan het shoppen toen ik leontien Borsato tegen kwam.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:11

lang geleden bart de graaff in de efteling en hier op de tilburgse kermis marie vd ven (die visagist, erg enge man van dichtbij trouwens)

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 22:15

Gaaf dat jullie die mensen echt tegenkomen!Nog meer mensen die een celeb hebben gespot?Ikzelf heb wel eens op de foto gestaan met Sharon Kips,maar that's all...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:16

fajah laurens was op een hengsten keruing waar ik ook was ( arabieren ) ze zat achter me. ( verwaande in t echt joh zo he ). en ben caroline tensen wel eens tegen gekomen.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:16

Arne Jansen.. Clown

En ik zou nog wel eens tegen Usher aan willen lopen, yummie. Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:18

Oh jee... ik ben mn verheffende ontmoeting met Spike van Di-rect vergeten, genant verhaal Bloos Tong uitsteken

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:19

Onlangs in het ziekenhuis in Leiden, zwangere Ellemieke Vermolen en haar broer Jeremy. En ja hoor, het parkeren voor de deur is niet toegestaan, maar madame haar dikke Range Rover stond natuurlijk wel pal voor de deur he....... bah bah

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:20

Mas schreef:
Oh jee... ik ben mn verheffende ontmoeting met Spike van Di-rect vergeten, genant verhaal Bloos Tong uitsteken

vertel! Vork Bloos

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:21

Mas schreef:

Dat willen we dan natuurlijk wel weten hoe dat zit Knipoog .

Ik ben zelf best wel veel bekende mensen tegengekomen, het is alleen jammer dat ik er pasop gewezen word nadat ik die mensen straal voorbij ben gelopen en me afvraag waarom een vriendin van mij spontaan begon te kwijlen (Sasha Visser liep langs en ik zag m niet eens Tong uitsteken ).
Nee, ik ben hopeloos wat dat betreft...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:22

Brainpower (heb ik nog gezellig mee gekletst Tong uitsteken) en Bert Visscher wel vaker Lachen Is trouwens een toffe vent, maakt altijd even een babbeltje met de zwervers!

Verder nog wat nieuwslezers, aangezien de NOS studio van het journaal dicht naast mijn broers werkplek zat Nagelbijten / Gniffelen

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:24

Yolanthe en Jan - Smit *LOL*
Yolanthe stond gewoon naast me naar kleding te kijken! Bloos!

anniee

Victoria Koblenko in de winkel gehad (was heel aardig Lachen ) samen met haar voetbalvriendje meen ik?
Verder een tijdje terug in de winkel ook die ene jankjongen van de vorige Idols afleveringen, ben zn naam nu even kwijt.

Diaz

Ik heb ooit via Hyves een meet en greet met P!nk gewonnen:
niet echt toevallig ontmoet dus:P maar toch..
Afbeelding
Afbeelding

Ik was erg teleurgesteld, en ze was echt een snop, en saggo, en heel klein! (ze staat hier op plateauzolen van hier tot tokio, en ik (met de roze dreads daar) ben maar 1.65)
Nee.. was niet leuk! Clown

concert daarintegen was super!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:25

Mas schreef:

Ik heb gezellig met Di-rect onder de douche gestaan. Haha!

Na een duikles... Clown

Ontmoet? Anouk; op ponykamp. Tong uitsteken

En binnenkort Charles Groenhuijsen (jeweetwel die ex Amerika correspondent), ik ben nogal fan van hem dus leuk! Ja

Slieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:27

Vorig jaar Rick Engelkens met zijn kinderen in de Efteling (we stonden in dezelfde rij bij de Vliegende Hollander).
En twee jaar geleden Hans Kazan Clown op schiphol.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:27

Mas schreef:

Ja, compleet Di-rect.. maarja, Den Haag he!
Die gasten liepen/fietsten wel eens door de stad...

en ook wel eens dat ik mensen tegen kwam, en later mensen zeiden, weet je niet wie daaat is??
en dan blijken het BNers te zijn...

(ik kijk nooit tv...)

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:28

Bart de graaf. De volgende personen op 1 dag ontmoet toen ik vanuit de dansschool een optreden had in de Amsterdam Arena (lang geleden...) Ivo Niehe, broer en zus Oosterhuis (Total Touch), Andrea Bocelli, Tony Hadley (Spandau Ballet) en nog meer maar dat weet ik niet meer precies.
En ik sta met Jan Smit op de foto bij de Oktoberfeesten, hihi! Was daar met een vriendin aan het werk en we waren vooral benieuwd of het zou lukken!
Laatst bijgewerkt door Henrike op 21-10-08 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir111

O ja, en die knakker van Wegmisbruikers, met die krullen. En ik botste -zonder het door te hebben- tegen Marco Borsato op. Een avondje staan dansen met Joke Bruis.

Nog ff verder denken...

Diaz

Ir111 schreef:
Mas schreef:

Ik heb gezellig met Di-rect onder de douche gestaan. Haha!

Na een duikles... Clown

Ontmoet? Anouk; op ponykamp. Tong uitsteken

En binnenkort Charles Groenhuijsen (jeweetwel die ex Amerika correspondent), ik ben nogal fan van hem dus leuk! Ja

Anouk was een goede vriendin van de moeder van een schoolvriendinnetje op de basisschool...
heb ik dus ook regelmatig gezien, al was ze niet zo bekent..

en nu stop ik hoor!!

En wie ik wil ontmoeten: Johnny Depp!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:30

eilleen333 schreef:
Mas schreef:

Dat willen we dan natuurlijk wel weten hoe dat zit Knipoog .

Haha nou het was tijdens Koninginnenach in Den Haag, uur of 2 's nachts schat ik, had al aardig wat op en het was gigantisch druk in de stad. Als ik een beetje (veel) gedronken heb wordt ik nogal enthousiast en reageer ik heel overdreven, echt verschrikkelijk...
Maar goed, ik zou voor mij en mn vriendinnen nog een biertje gaan halen, sta aan zo'n soort marktkraampje met drank te wachten tot ik aan de beurt ben, zegmaar tegen de paal van het kraampje te leunen. Ineens voel ik iemand anders aan de andere kant van het paaltje leunen, ik kijk opzij en daar staat dus Spike.

Gezien mijn dronken toestand en de daarmee gepaarde traagheid van mijn hersenen heb ik hem eerst letterlijk 5 seconden met grote ogen recht aangekeken en mijn hersentjes maar draaien: 'waar kén ik die gozer toch in vredesnaam van???'. Vanuit het niks besef ik me opeens wie het is, verbaasd door mijn eigen (trage) ontdekking spreek ik de briljante tekst: 'HUH??' met een volume van, pak em beet, 180 decibel.
Hij: Verward
Ik ben toen luidkeels roepend naar mijn vriendinnen gezwalkt en ze mee gesleept om toch vooral mee te gaan kijken, want 'die ene van di-rect' stond bij het kraampje. Arme Spike had zich echter al wijselijk uit de voeten gemaakt Haha!

Ach... nu achteraf kan ik er wel om lachen Tong uitsteken

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:30

NL is klein, je spot BNNers bij het leven. Nou ja, ik meestal niet. Het zijn altijd andere die zeggen 'ZAG je dat niet!?'... Haha!

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:31

haha, ik zat met een vriendin appelmoes te eten (jaja, was een fase elke pauze pot appelmoes halen en eten!!:P) liep johnny de mol langs, ons raar aan kijkend whahaha

en baantjer werd een aflevering op me middelbare school gefilmt dus victor reinier en al die andere baantjer mensen gezien Tong uitsteken
o ja, de vader van een vriendje van me broertje (hehe via via dus) is een beroemde regisseur (weet ff niet meer hoe die heet) maar die zag ik dus vaak.