Telefoon vergeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Inga

Telefoon vergeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 12:09

Hebben jullie dat ook?

Ik ben vanochtend toen ik naar mijn werk ging, mijn mobiele telefoon vergeten. Ik voel me op dit moment echt 'gehandicapt'. Ik mis echt wat. Het is niet zo dat ik hem nodig heb ofzo, maar ben toch wel het liefst de gehele dag bereikbaar. Ik zet hem 's nachts ook niet uit op of stil!

Hebben jullie dit ook of ben ik de enige?

Liselot

Re: Telefoon vergeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:11

als ik hem vergeet voel ik me inderdaad ook zo Bloos

Aranel

Jaa dat heb ik ook altijd als ik 'm vergeten ben Haha!

Ook omdat ik geen horloge omheb, en als ik dan wil weten hoe laat het is, moet ik het steeds aan anderen vragen, best irritant Clown

jesito

Als ik dat ding vergeet voel ik me kaal en meestal moet dan iedereen je ook hebben en als je dan eindelijk thuis bent heb je tig oproepen gemist.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:12

Ik zou nog zo terug rijden voor mijn telefoon.. Nagelbijten / Gniffelen Dan maar wat later op het werk Schijnheilig

Up_to_Date

Het gebeurt zelden dat ie niet binnen handbereik is hihi.
Zelfs met douchen! Clown

Als ik hem vergeet, rij ik toch echt weer terug..
Als dat dan nog kan natuurlijk.. Tong uitsteken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Nee, daar heb ik geen last van.
Ik heb hem het liefste bij me, maar als ik hem niet bij me heb, dan is dat ook geen ramp. Jammer dan Clown

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:13

Ik vind het ook zeer irritant als ik mijn mobiel ben vergeten.. Zo vaak ben ik niet nodig ofzo daar niet van, maar toch het idee van bereikbaar zijn..

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 12:13

Somebitch schreef:
Ik zou nog zo terug rijden voor mijn telefoon.. Nagelbijten / Gniffelen Dan maar wat later op het werk Schijnheilig

Helaas moet ik de deur open doen en merkte ik het pas toen ik al in de bus zat. Als ik te laat komt, komt een client te laat voor zijn dialyse afspraak in het ziekenhuis.

Nu maar wachten tot het kwart over 4 is en ik als een speer naar huis kan!!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:14

ik merk soms pas na een dag dat dat ding weer eens leeg is. En meestal moet ik nog goed zoeken waar ik m neer heb gelegd ook.

Dus nee, dat gevoel ken ik niet. Vergeet m vaker als dat ik er denk om m mee te nemen Tong uitsteken En als mensen je moeten hebben, weten ze je toch wel te vinden Knipoog

Talishe

Ik word er ook altijd helemaal gek van als ik m vergeet. Ook als ik m thuis ergens heb neergelegd en ik ben m kwijt, moet ik m gelijk zoeken, ook al heb ik m niet nodig.
Eigenlijk best sneu dat we na een paar jaar al niet meer zonder kunnen Knipoog

Mano88

Ik ben wel eens terug naar huis gereden in een tussenuur op school voor mijn telefoon.. Nagelbijten / Gniffelen

Nu ik werk is het me gelukkig pas 1x overkomen.. maar je voelt je inderdaad gehandicapt zonder dat ding.. en het is echt niet alsof mijn telefoon roodgloeiend staat de hele dag

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:15

Ik vind het altijd heerlijk als ik hem per ongeluk ben vergeten! Dus zo nu en dan gebeurt dat ook, expres of niet. Ook neem ik vaak niet mee en 's nachts staat hij op stil.
Als het belangrijk is, spreken ze maar wat in, of ze bellen mijn vriend.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:18

Ik was hem laatst ook vergeten en ik voelde me inderdaad ook behoorlijk naakt....Best erg eigenlijk...'vroeger' had ik nooit een telefoon bij me!

loez

Ik had een tijd terug precies hetzelfde! Telefoon lag aan de lader, en mijn vader kwam me halen.. Dus mijn telefoon vergeten. Vond het echt verschrikkelijk!

Somebitch

_Inga schreef:
Somebitch schreef:

Helaas moet ik de deur open doen en merkte ik het pas toen ik al in de bus zat. Als ik te laat komt, komt een client te laat voor zijn dialyse afspraak in het ziekenhuis.

Nu maar wachten tot het kwart over 4 is en ik als een speer naar huis kan!!

Veel succes.. Nog een paar uurtjes. Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet ook de deuren open doen (of ik moet 's middags werken). Maar dan wachten ze maar met tanken hoor. Clown

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:20

Ik was gisteren mijn telefoon kwijt en ik voelde me echt de hele dag ellendig. Gelukkig heb ik hem gisteravond weer gevonden en ik was erg blij Haha! Heb gelukkig nog een 2de telefoon, dus ben altijd bereikbaar, maar gewoon het idee dat ik die telefoon niet mee had Knipoog En als ik mijn telefoon vergeet, dan ga ik ook gewoon terug om hem te halen!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:26

Ik voel me ook echt 'naakt' als ik mijn telefoon vergeet.. Ik heb ook geen horloge om, dus ik kan
al niet meer constant zien hoe laat het is. En ik heb ook heel de tijd het gevoel dat ik dan één of ander
belangrijk smsje kan missen...

Als ik nog tijd genoeg heb, draai ik gewoon terug en ga m'n telefoon alsnog ophalen Haha!

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:29

Pfff ik ken het. Terwijl ik helemaal niet zo vaak word gebeld/gesmst. Behalve als ik m'n telefoon thuis laat liggen Clown

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:31

Ik heb precies hetzelfde. Helaas vergeet ik hem ook altidj op de dagen waarop ik hem het hardst nodig heb (Als je van groningen naar flevoland moet voor een cross van een vriendin die je op het terrein niet kan vinden, en je eventueel nog bij iemand gaat logeren waar je nog mee af moet spreken en je niet weet welke trein je neemt en dus hoe laat je daar op 't station bent... en meer van die situaties Koe )

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:34

ik heb hem sowieso 's nachts op stil en vaak overdag ook, zeker als ik college heb. Bij mij staat hij vaker op stil dan geluid aan... lekker rustig Tong uitsteken

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:34

Ik kan ech niet zonder mijn telefoon! Als ik hem vergeet dan voel ik me echt raar haha!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:35

Haha ik voel me dan ook altijd zo raar, dan mist er gewoon iets zeg maar.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:36

ik ga niet van huis zonder dat ding. baterij is altijd opgeladen.
moet altijd berijkbaar zijn. maakt niet uit waar ik ben.
*heb hem dit jaar al aardig wat keertjes hard nodig gehad door noodsituaties*

zelfs snacht staat hij aan en ligt binnen handbereik

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:37

Ramp! Ik kan daar écht niet tegen. Ik zit anderhalf uur in de bus/metro en ga vaak uit verveling mensen smsen Clown. Verder heb ik hem idd nodig voor de tijd en het voelt gewoon super leeg als ik hem niet bij me heb Nagelbijten / Gniffelen.

Ik ben hem een keer vergeten toen we 2 weken naar Spanje gingen Bloos!. Kwam ik pas achter in Frankrijk want voor die tijd had ik hem nog niet nodig gehad.
Dat was echt rampenplan, maar na een week ofzo had ik het idee wel geaccepteert en leende ik steeds de mobiel van mn moeder om te kijken hoe laat het was Tong uitsteken.
Ik kon ook niemand berijken om door te geven dat ik dus niet te berijken was, want al mijn nummers lagen samen met mijn mobiel thuis ROFL.