Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Zooo, daar was ik ook niet helemaal lekker van geweest kan ik je melden!! Ik zou hier toch wel bezwaar tegen maken.
Ik denk alleen dat je er niet veel meer aan kunt doen, gemaakt is gemaakt.. Ik vind het alleen wel schofterig dat ze jou niet hebben verteld dat er toch wel een uurtje of 10 arbeidsloon bij zou komen ( wat ik overigens wel erg veel vind voor een kogeltje )
eveline_B schreef:Een uurtje of 10 zal het niet zijn als je uitgaat van een uurloon van 60 euro per uur.
Cyntje schreef:Nou weet ik niet of ik het juist heb maar is die fuseekogel niet enorm moeilijk om te vervangen.
Ik kan me heugen dat wij ook de fuseehoes kapot hadden en daar zat ook nog wat werk in...
Het is zeker een fix bedrag! En dat van die draag-arm is natuurlijk helemaal balen, kun je niet overleggen?
quincy123 schreef:pff belachelijk dit! Ik zou hier ook zeker werk van maken, vooral omdat de garage de draagarm heeft afgebroken, en jij zou daar de kosten en het uurloon van moeten betalen????
wendyashley schreef:Dit zijn twee punten die mij even opvallen. Als ZIJ iets kapot maken is het zeker niet reeel dat jij dat moet betalen.Er iets vervangen word waar ik pas een dag later van op de hoogte word gesteld
En dat ik iets moet betalen terwijl hun het kapot hebben gemaakt
) voor een kleine 50 euro en die achter ruiterwisser hebben we ook voor een paar euro zelf gedaan.
.
Want de meeste monteurs gaan hem niet keuren als die niet gemaakt is.