Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Met wat zoekwerk kom ik op ene Egelsingel. Deze ligt in de wijk Tanthof en daar staan veel flats. Er zijn ook wat benzinepompen in de buurt.
raketje_ schreef:Delft en Delft Zuid. De eerste is redelijk groot: je vindt er stationswinkels, bussen en trams en deze ligt langs het centrum. De tweede is klein en ligt langs een snelweg.Vanaf station delft weet ik het ook ong te vinden,kreeg alleen via pb door dat er 2 stations zijn...

Als ik het goed begrijp ga je bij het station naar rechts, waardoor je de snelweg aan je linker hand hebt. Vanaf dat punt ben ik de omschrijving even kwijt en dan zit je bij een AH. Dit is ongetwijfeld de AH die aan de Martinus Nijhofflaan zit.raketje_ schreef:De ah zit denk aan de martinus nijhofflaan,en als ik dan zo me route veder volg naar de straatnaam kan dit aardig kloppen.
Welke kant ben je daarna ongeveer op gegaan? NoaFleur schreef:Daar heb ik dus klasgenoten zitten, vandaar dat ik die buurt ken.E du Perronlaan
Het lijkt me alleen onlogisch dat je langs de AH komt voor de EduP of de Aart van der Leeuwlaan.