Ik woon buitenaf en heb daarom Digitenne aangeschaft. In het begin werkte het prima. Heb het nu dik 1,5 jaar.
Nu krijg ik zo veel en vaak storingen de laatste tijd dat ik ze regelmatig bel om te vragen hoe het zit met de storingen. Hier vangen ze dik geld voor maar tot een oplossing komt het niet. En verhelpen doen ze ook niet.
DUS: dan is er maar 1 ding om het wel duidelijk maken en dat is de lidmaatschap opzeggen bij KPN Digitenne.
Mijn volgende stap is een nieuwe provider te zoeken OF een goede schotel en ben benieuwd naar jullie meningen over mijn volgende opties:
Ik heb trouwens hier géén KABEL-mogelijkheid
- Is er schotel of antenne voor BINNEN en ook daadwerkelijk met een zuivere beeld kwaliteit?
- Wie weet waar deze te koop zijn?
- Is het dan de bedoeling dat je dan nog steeds afhankelijk bent van een provider om beeld te ontvangen?
Wie heeft er goede tips?

maar let wel op dat je een goede decoder koopt. Daarin zit het meeste verschil in beeldkwaliteit.
Daarnaast moet je huis ook vrij staan, als er nl een boom de schotel blokkeert heb je ook geen beeld meer. Zo hebben wij onze schotel al moeten verhangen.
Wat is LNB........
Ik heb er 2 en dat vind ik al luxe. 1 is zat hoor voor de gewone kanalen.