Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar rotterdam trekt mij daarom dus ook niet. Veel te groot, onpersoonlijk enz. Den bosch zou daarom idd een optie zijn, maar ik ben eigenlijk nog nooit buiten breda en rotterdam ergens geweest
Breda heb ik geen reden meer voor om te blijven, er zijn redenen waarom ik weg wil, maar ondanks dat blijft het echt wel mijn stad zegmaar, vind het geweldig om hier te blijven, maar het is onbetaalbaar en er zijn veel redenen waarom ik graag weg wil hier. De hoofdreden waarom ik ergens anders naartoe wil is om een nieuwe start te maken. 

Elja schreef:Ik vind Utrecht erg leuk, maar dit ligt zeker niet in de buurt waar je wilt hè?
Alleen volgens mij zijn die kamers ook nogal duur daar. 

LDRD schreef:Den Bosch is absoluut leuk om te wonen. Ik woon hier nu 11 jaar en heb daarvoor in diverse andere plaatsen gewoond, maar hier ga ik niet meer weg.![]()
Gemoedelijk, gezellig, leuke winkelstad, fijne omgeving.
Maar is missschien te "dorps" voor jou
. Niwla schreef:VeenendaalMaar is missschien te "dorps" voor jou
![]()
Den Bosch is idd een mooie stad!
) gewoond en daar was het wel leuk
allemaal jonge mensen daar
verder was het erg gezellig om op stap te gaan en niet te stads... (lees te groot, je ziet je buren nooit etc etc) 
Rianneke schreef:eindhoven ligt ook best uit de richting of niet?
zowel mijn zwager als mijn zus hebben daar gestudeert en op kamers gezeten en die hadden allebei een erg leuke kamer voor niet super veel geldverder was het erg gezellig om op stap te gaan en niet te stads... (lees te groot, je ziet je buren nooit etc etc)
??
Buiten dat is het ov richting hier niet ideaal

)
En dat is het al járen.