Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Letsdunit schreef:"ze" steken helemaal niks in hun eigen zak, je bent waarschijnlijk gewoon aanvullend verzekerd zonder tandartsdekking !

dipstaartje schreef:oh en wendy je kan daar niet over oordelen je weet nooit wat er achter steekt waarom iemand achter loopt
dipstaartje schreef:volgens mij hoef je je aanvullende niet te betalen als je daar uitgegooid bent
ik zou even bellen met de verzekering en vragen hoe het zit
kan ook zijn dat de tandarts het niet kan zien hoe het zit
bij ons moet je de nota gewoon zelf betalen en kan je achteraf hem indienen bij de verzekering
oh en wendy je kan daar niet over oordelen je weet nooit wat er achter steekt waarom iemand achter loopt
dipstaartje schreef:volgens mij hoef je je aanvullende niet te betalen als je daar uitgegooid bent
ik zou even bellen met de verzekering en vragen hoe het zit
kan ook zijn dat de tandarts het niet kan zien hoe het zit
bij ons moet je de nota gewoon zelf betalen en kan je achteraf hem indienen bij de verzekering
oh en wendy je kan daar niet over oordelen je weet nooit wat er achter steekt waarom iemand achter loopt
dipstaartje schreef:als ze nu geen gebruik van de aavullende mag/kan maken hoef je deze niet te betalen
tot het moment dat de ts weer bij is met betalen dan moet ze de aanvullende opnieuw aanvragen
ik ken iemand die had precies hetzelfde en omdat die langer dan 6 maanden achterstond is die uit de aanvullende gezet
toen diegene bij was met betalen moest ze opnieuw een aanvullende aanvragen en die kreeg ze ook
de ts moet gewoon de verzekering bellen en vragen hoe het zit
wellicht dat de tandarts niet alles kan zien
wat zou kunnen die van ons ziet dat ook niet of bemoeit zich daar niet mee
je krijgt de rekening en die moet je binnen 14 dagen betalen en of je dat dan zelf doet of via de verzekering dat is aan jouw
Prisca schreef:TS let op ja hebt kans dat je helemaal niet verzekerd bent totdat je bij bent. Dus als je in het ziekenhuis terecht komt krijg je ook de rekening.
Dit staat heeeeel smerig in de polis en dit krijg je pas achteraf te horen. Kan je een ding adviseren AFLOSSEN zo SNEL mogelijk of zorgen dat je niets krijgt.