Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) ik naar de politie stap. Ik zie dat niet als verlinken, ik zie dat als iemand die iets fout doet de straf geven die hij of zij verdient, er zijn hier wetten in dit land die voor iedereen opgaan en als jij zoiets weet kan je dat niet negeren omdat je die persoon toevallig kent, zo denk ik erover. postbodesiem schreef:Lijkt me goed als je die dader hebt aangegeven, hij of zij komt niet maar zo op opsporing verzocht. Als je degene herkent weet je ook vast wel of hij/zij vaker rare dingen uitvreet, en dan zal het niet onwaarschijnlijk zijn als hij/zij eens gezocht wordt.

) en moet bestraft worden.
Dan is het delict toch blijkbaar zwaar genoeg dat zijn privacy in het geding komt vanwege het algemene belang!
.

Draai de rollen eens om, jij bent slachtoffer, iemnd weet wie de dader is maar gaat het niet zeggen omdat het een vriend is.... triest hoor! en vooral érg laf!! 

Leoniez schreef:Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt.
Ook op opsporing verzocht herkende ik iemand die ik goed ken.
Persoonlijk heb ik er geen moment aan gedacht om te bellen, ookal was het een best ernstig delict.Niet omdat ik bang was voor de gevolgen, maar ik zou geen vrienden van me veraden.
Ik vind het wel knap wat je gedaan heb hoor! en ik noem je hierbij ook geen "verader" ofzo, integendeel.
Hoop wel dat je het goed heb gezien
Fijne instelling heb je.... Leoniez schreef:Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt.
Ook op opsporing verzocht herkende ik iemand die ik goed ken.
Persoonlijk heb ik er geen moment aan gedacht om te bellen, ookal was het een best ernstig delict.