ben paar weken geleden smoor verliefd geworden op een jongen!
onder het uitgaan mee gezoent blablalbal.. paar keer afgesproken filmpie gekeken enz.
veder niks maar vond hem wel lerg leuk! hij leek mij ook erg leuk te vinden en dat zei hij ook... en ik wou wel stap veder.. een relatie
had er nog niet met hem over gesproken omdat ik nog niet durfde... maar wou nog wel ff wachten tot het weekend en daarna maar de stap wagen.
maandag nog bij hem geweest,was super gezellig!! elkaar uitgekieteld geauwehoerd tegn elkaar aangelegen.. je kent dat wel...
nog paar keer gesmst enz tot woensdag ik sms hem s'ochtends en kreeg niks terug.. naja kan ja? en savonds nog niks terug.. meneer zei niks op msn stond al op afwezig enz.
donderdag nog niks.. en ik dacht ik sms hem niet ik ga niet achter zn kont aan lopen...
tot ik net op msn hem online zie.. en ik dacht ik vink hem aan.. en dit zegt hij..
hey ja ik ben er!
ik zo hehe
hij zo jaa sorry dat ik niks liet horen kon niet smsen en bellen..
ik zei van;; nou sorry dat geloof ik niet dat je niet kan smsen of bellen.
hij zo ja sorry maar heb nieuwe telefoon oude simkaart ingedaan en had geen bereik er mee
ik : nou dan had je best ff kunnen bellen met de huis telefoon of ff kunnen reageren op msn via offline bericht ofzo.
hij: ja i know sorry! met blozend poppetje/
en toen vroeg hij hoe het was enz..
maar ik ben er nu nie tmeer over begonnen en nu wil hij afspreken vanavond
heb gezegt dat ik niet kon. ben boos hihi...
maar wat vinden jullie hier van? en wat hadden jullie gedaan?
afgesproken? of laten barsten!