Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tallechie schreef:Mijn vriend was bij mij op bezoek en mijn ouders kwamen plotseling langs. Maar ging goed. Gelukkig kunnen ze het goed vinden.

Niwla schreef:tallechie schreef:Mijn vriend was bij mij op bezoek en mijn ouders kwamen plotseling langs. Maar ging goed. Gelukkig kunnen ze het goed vinden.
Haha dat is best genant
en andersom gaat het ook gewoon goed! 
?
)
haha

ruim 9 jaar Mijn ouders konden het meteen super met he vinden mijn vader en hij zijn twee handen op 1 buik.. Bij mijn ouders is iedereen welkom.. Maar ze hoeven het maar 1 keer te verpesten en dan is het over..
en nu moeten ze wel want ze worden opa en oma hahah Niwla schreef:Super! Mn ouders kenden mn vriend eerder dan ik

En mijn ouders denken er gelukkig nu ook zo over. Inmiddels zijn Erik en ik bijna 4 jaar samen 

Lindy1982 schreef:Het is al onwijs lang geledenruim 9 jaar Mijn ouders konden het meteen super met he vinden mijn vader en hij zijn twee handen op 1 buik.. Bij mijn ouders is iedereen welkom.. Maar ze hoeven het maar 1 keer te verpesten en dan is het over..
Maar na 9 jaar zijn ze nog steeds dikke maatjesen nu moeten ze wel want ze worden opa en oma hahah