Je hebt al super lang (denk aan een aantal jaar) een leuke vriend(in) waar je
je intens gelukkig bij voelt en waar je misschien wel van denkt (en hoopt) voor altijd
samen mee te zijn. Jullie wonen al samen, en dit gaat super. Dan krijg je de optie om aan de andere kant van het land een studie te gaan volgen, of om daar je studie af te maken. Je hebt een hele goede kans op een goed betaalde baan, maar je moet wel op kamers. Je krijgt je liefje dus alleen nog maar in het weekend (en dat nieteens altijd) te zien. Hij/zij kan ook met geen mogelijkheid met je meegaan naar de andere kant van het land (ivm studie of werk).
Wat zouden jullie doen? Uit huis gaan, en gaan voor de toekomst, en niet zeker weten dat het zo
goed blijft tussen jou en je verkering of het toch op safe spelen en dan maar een iets minder goede toekomst dan die tonnen per jaar verdienen
?Even voor de duidelijkheid, dit heeft niet op mij betrekking.
TS begint;
Ikzelf zou, hoe onverstandig het ook zou zijn, hier in de buurt blijven. Ik wéét dat ik niet verweg op kamers zou kunnen, en mijn vriend afentoe in het weekend zou zien. Mijn gevoel zou op de één of andere manier toch vervagen.
Nu jullie!
Al heeft Karlyn ook wel een punt. Maar ja kan natuurlijk ook dat die studie gigantisch tegenvalt... Lastig zoiets.
. 
Als het alleen maar een studie zou zijn of baan waar ik lekker mee zou verdienen of niet dan zou dat me een worst wezen en lekker in de buurt blijven
Dat zou voor mij gewoon niet werken, en dan is het niet omdat ik niet van 'm houd maar juist omdat ik teveel van 'm houd..
Maar dat hebben we toen toch ook overleefd? Daardoor is onze liefde toch niet minder geworden? Juist alleen groter