Ik zal bij het begin beginnen, deze jongen ‘ken’ ik al een hele tijd maar dacht altijd dat hij te hoog gegrepen was,
en we schelen 4,5 jaar dus hij zou echt geen interesse in mij hebben.
Tot op een zekere zondag er een verwendag in ons dorp was waar hij moest zingen, ik ging even kijken met een vriendin en na afloop kwam hij even bij ons staan, erg gezellig maar dacht dat hij meer interesse in mijn vriendin had aangezien hij haar beter kende en ze best lol hadden, hij vroeg of we bij hem kwamen eten (ouders waren op vakantie) en dat wilde we wel, hij was lopend dus ging op mijn fiets en wilde perse dat ik achterop ging, dus hebben daar gegeten samen met zijn zus en haar vriend (die ook op de verwendag was).
Erg gezellige avond hij kwam langs me zitten en na het eten met mijn vriendin en hem film gekeken, over gehad wat 1 van ons zou doen als hij 1 van ons zou kussen, nou we waren het er over eens dat het niks uit maakte, als hij de ander zou kussen dan was die schijnbaar leuker.
Heb die avond met hem gekust, nummers uit gewisseld en de volgende dag afgesproken.
Wederom erg gezellig, paar keer voor school naar hem toe geweest, toen op een woensdag avond filmpje bij hem gekeken en heeft hij me thuis gebracht met de auto.
Hij runt een kroeg dus zit veel in het nacht leven en sms’en daarom vaak ’s nachts, wat verder geen probleem is maar ik zit overdag op school en hij moet dan ook vaak werken
Hadden het er ook over gehad, dat hij nog geen relatie wilde omdat hij het nu nog erg druk heeft met zijn kroeg en het niet leuk is voor mij als ik hem dan zo weinig zie. Dus tot de tijd dat hij minder gaat werken (als de kroeg eenmaal loopt) keken we wel verder.
Maar het afspreken gaat dus nu een beetje lastig, we spreken nog liever af als 1 van ons alleen is.. weten niet precies waarom maar gewoon even tijd voor elkaar en er is nog niks vast (ik ken zijn ouders wel en hij die van mij ook, netjes voorgesteld)
Maar nu als hij dus alleen is, kwam er steeds wat tussen, hij kan er niks aan doen maar wel erg vervelend, vandaag ook weer zou hij alleen zijn (ik heb vakantie dus kon hem lekker vaak zien) maar zijn zijn ouders weer thuis.
Maandag nog gezellig op teras met hem en wat vrienden gezeten, die wisten ook genoeg details te noemen haha dus het is niet dat niemand er vanaf mag weten ofzo

Maar ik baal dus wel dat ik hem zo weinig zie, en er nog weinig zekerheid is zeg maar, als jullie dit verhaal zo horen wat denken jullie er dan van?