Wat zou jij ooit een keer willen doen? (mag over de top!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Wat zou jij ooit een keer willen doen? (mag over de top!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:52

Nou, de titel zegt het al.
Hebben jullie wel eens dat je denkt: Dat zou ik ooit willen doen?

Zo zou ik best wel eens een tijger willen aaien Haha! Geen wilde hoor, dat gaat me te ver.

Ik ben benieuwd of ik de enige ben met zo'n raar idee of dat er meer bokkers zijn met een vreemd verlangen Haha!

Groetjes Annemiek

Maartje1990

Re: Wat zou jij ooit een keer willen doen? (mag over de top!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:53

hmm nouja... mocht ik op het punt van doodgaan zijn ofzo.. weet ik veel ik zou weten dat ik nog x uur te leven heb.. dan zeg ik... 'waar blijft de coke en de heroine?' Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:55

Meevaren op een IJsbreker Lachen.

Ik las vroeger altijd die boeken van Alistair MacLean en daar werd het kraken van het ijs zo mooi in beschreven. Gewoon dat hele sfeertje, stilte, natuur en dan het ijs.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:55

Maartje1990 schreef:
hmm nouja... mocht ik op het punt van doodgaan zijn ofzo.. weet ik veel ik zou weten dat ik nog x uur te leven heb.. dan zeg ik... 'waar blijft de coke en de heroine?' Haha!

ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL Haha! Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen

hoe kom je er op

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:01

Das wel een goeie, er zijn veel dingen die ik graag eens zou meemaken. Zal de eersten die in me opkomen even noemen;

- In een boomhut midden in de amazone overnachten.
- Duiken in het Great Barrier Reef, liefst met dolfijnen en haaien erbij. (bij haaien dan wel graag in een kooi)
- Op safari en dan van dichtbij leeuwen en buffels zien, liefst in confrontatie met elkaar. (zoals het filmpje battle at kruger)

Ik heb nogal veel dingen die ik graag eens zou willen doen, meeste komen voort uit teveel animal planet kijken.

Wat ik ook weleens zou willen doen is Deltavliegen of Paragliden maar ik heb hoogtevrees dus dan moet ik wel eerst een angst overwinnen. Bungeejumpen en parachutespringen zou ik iig nooit doen.

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:03

Ik zou nog wel eens op safari willen, een wereldreis willen maken, meehelpen met een orang oetang project ergens in het oerwoud in indonesie en duiken in een tropische zee.
Verder wil ik niet echt enge dingen doen van grote hoogtes zoals parachutesringen of bungeejumpen.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:05

met dolfijnen zwemmen! Lachen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:08

Het eerste wat in me opkomt zijn;

- Minimaal leven op thailand..
- Meerijden in een les van Anky Clown
- Een echte amerikaanse rechtzaak bijwonen

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:11

Parachutespringen, naar Australie en iemand 1 keer heel hard voor z´n bek slaan zonder dat ik er gedonder mee krijg en zonder dat diegene er iets aan overhoud Tong uitsteken En waar Maartje1990 al mee kwam, sommige drugs.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:12

Ik kan echt niks verzinnen, alleen maar dat ik wil gaan backpacken in australie en misschien een wereldreis wil maken(of in elk geval veel zien, sommige dingen trekken me niet, maar kan toch meevallen).

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:13

Anita_ schreef:
Parachutespringen, naar Australie en iemand 1 keer heel hard voor z´n bek slaan zonder dat ik er gedonder mee krijg en zonder dat diegene er iets aan overhoud :P En waar Maartje1990 al mee kwam, sommige drugs.

Dat lijkt me ook heerlijk om een keertje te doen.
Gewoon even voelen hoe dat nu is, hoef ik het verder nooit meer te doen Haha!

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:14

Naar de maan gaan.
In een helikopter meevliegen.
Een wereldreis maken, en dan ELK land bezoeken.
Een wilde tijger aaien.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:15

Mag over de top, mag het ook heeeeeeeeeeeel erg over de top en heel onrealistisch??
Ik wil 1 dag een man zijn! Ik wil gewoon weten hoe het is om je nergens druk over te maken, aan je balzak krabben, staand plassen, en een vrouw te *** Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:16

Sara_N schreef:
Anita_ schreef:
Parachutespringen, naar Australie en iemand 1 keer heel hard voor z´n bek slaan zonder dat ik er gedonder mee krijg en zonder dat diegene er iets aan overhoud :P En waar Maartje1990 al mee kwam, sommige drugs.

Dat lijkt me ook heerlijk om een keertje te doen.
Gewoon even voelen hoe dat nu is, hoef ik het verder nooit meer te doen Haha!

Oooo nee, dan wel iemand waar je en poedersuiker aan hebt en hij moet wel ff bewusteloos zijn, meer hoeft dan niet maar op zijn minst even dizzy.

Ik heb in mijn leven al zo vaak een situatie gehad waarvan ik later dacht; ik had hem best een knal mogen geven (ja zijn altijd mannen) en van sommige heb ik nog steeds spijt dat ik het niet gedaan heb.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:17

Elma_ schreef:
Mag over de top, mag het ook heeeeeeeeeeeel erg over de top en heel onrealistisch??
Ik wil 1 dag een man zijn! Ik wil gewoon weten hoe het is om je nergens druk over te maken, aan je balzak krabben, staand plassen, en een vrouw te *** Haha!

Hahah jah ik zou voor 1 dag mijn ex dan willen zijn, die wil ik gewoon eens echt kunnen begrijpen.

En die knal laat hem er dan maar een flinke bloedneus aan overhouden(dit gaat over mijn andere ex Knipoog )

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:18

Elma_ schreef:

OMG, net of mannen alles wel best vinden, gelukkig niet zeg Haha! Haha!
Maar nu je het zegt lijkt het me wel eens leuk om 'buiten' mezelf te staan om te zien hoe ik me gedraag en hoe anderen op mij reageren.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:18

Ja dat zowieso, en bloed moet er ook bij komen kijken, maar voor de rest hoeft ie niet in ´t ziekenhuis te belanden bedoel ik.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:19

Ik wil saxofoon leren spelen, Zweeds leren en backpacken door Canada.

Verder heb ik nog op mijn lijstje staan dat ik nog een jaartje (of twee of drie) in de UK wil wonen en ik wil parapenten in de bergen boven een groot meer. En ik zou iig een mooie meerdaagse wedstrijd in het buitenland willen rijden met mijn paard.

Skydiven heb ik al gedaan, hanggliden en gletsjerwandelen ook. Bungeejumpen en duiken hoeft voor mij niet, dus die dingen vallen al af. Net als iemand verrot meppen, ik ben niet zo van het zinloze geweld. Maar er is nog genoeg te doen en te ontdekken. Knipoog

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:20

anneliesdj schreef:
Elma_ schreef:

OMG, net of mannen alles wel best vinden, gelukkig niet zeg Haha! Haha!
Maar nu je het zegt lijkt het me wel eens leuk om 'buiten' mezelf te staan om te zien hoe ik me gedraag en hoe anderen op mij reageren.

hahah, dat bedoel ik niet, maar gewoon een echte vent, het liefste een bouwvakker met zo'n bilspleet en een sjekkie Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:21

Elma_ schreef:

Ik had ooit een collega die best een dag vrouw zou willen zijn. 'En dan zou ik de hele dag aan mezelf zitten.' Eeeeeh... Clown
Laatst bijgewerkt door Karin op 14-10-08 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ZusJacobs

Met mijn vriendin weg op reis met de paarden en nooit meer terug komen Clown

Pinkey

idd parachutespringen (kan alleen de landing niet maken, slechte knieën Tong uitsteken)
en verder, een heleboel hehe Tong uitsteken met me pony naar een renbaan kijken hoe hard ze kan, duiken tussen de vissen idd great barrier rif oid. Met een heli over natuurgebieden vliegen, afrika enzo dat ik al die dieren kan zien.
vast nog meer, bedenk meestal dat soort dingen op de fiets haha xD

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:23

Ik weet nog iets wat ik ooit wil doen, een rondje op een renpaard Haha! Dat lijkt me vanaf jongs af aan al geweldig Lachen Ik rij alleen al jaren niet meer maarjah Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:24

Wbt paarden zou ik graag een keer de military van boekelo rijden met mijn huidige paardje (Epony)
en ik zou graag weten wat haar voorgeschiedenis is maar die is niet te achterhalen dus dan zou miraculeus een vorige eigenaar haar moeten vinden.

Rondje op een renpaard lijkt me idd ook wel tof maar mijn paardje is een volbloed en heeft waarschijnlijk ook op de renbaan gelopen dus een rondje renpaard doe ik vrijwel elke dag.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:27

Al zie ik er toch maar weer vanaf, t lijkt me best vermoeiend 365 keer per dag aan sex te moeten denken Tong uitsteken
Nu weer even serieus, ik wil echt nog een keer heel graag naar amerika, ik ken het van verhalen, en ik wil echt zien hoe het echt is! en dan het liefst naar new york...