zouden jullie met je vriend willen werken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

zouden jullie met je vriend willen werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 17:36

Dat vroeg ik me nou eens af,

Vanmiddag had ik het er zo half over met de moeder van mijn vriend, omdat bij mijn vriend mensen te kort zijn (fietsen winkel) en ik eigenlijk nog een baantje zoek. Mijn vriend heeft wel eens voor de gein gezegt of ik niet bij hem kwam werken(Tevens ben ik te jong voor die baan en het lijkt me helemaal niets daar niet van) maar die moeder zei 'Ja waarom niet'
Toen kwam dus dat het werk me niets leek en toen bedacht ik me even later dat ik helemaal niet met mijn vriend zou willen werken. Ik zou echt gek worden Koe ik weet nu al dat mijn vriend dan overal comentaar op zou hebben, omdat het zo'n ontzettende perfectionist is.
Het gaat hier om een winkel waar je dan 4 uur per dag met elkaar fietsen moet verkopen/maken, en best op elkaars lip zit.

Wat jullie? zouden jullie met je vriend willen samenwerken?

snoeppapier

Re: zouden jullie met je vriend willen werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:52

Mhm, ik ben bang van niet Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vriend is onderofficier in het leger, dat betekent dat ik dan constant onder zijn bevel sta *LOL* Andersom ook niet, dan zouden we samen één klas moeten runnen, lijkt me ook niet Tong uitsteken

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:53

Nee, hij heeft een hele andere passie dan mij.. Dat komt echt niet goed vrees ik..

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:55

Nee, dat zou ik ook niet willen.
Ik denk dat dat op den duur niet goed zou zijn voor je relatie.
Bovendien kan je niet even iets vertellen over je thuissituatie tegen je collegas, of kleine dingen waaraan je je ergert zonder dat je vriend het hoort.
Gewoon lekker werk en prive gescheiden houden Lachen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:56

ja zeker wel maar we samen in een eigen bedrijf.

Samiyah

Ik moet er niet aan denken! Ik hou werk en privé liever gescheiden.. Bovendien lijkt het me niet gezond voor een relatie om steeds op elkaars lip te zitten..

Chessiej

Nee, denk het ook niet! Mijn vriend is schipper, hij vaart ploegendienst, dus 2 weken thuis en 2 weken op het schip. Nee is niks voor mij hihi ben dan liever bij de paardjes dan op een schip Tong uitsteken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:57

hij werkt soms even mee op mijn werk, als ik druk heb en iets af moet rijgen en anders niet op tijd lukt
maar nee, elke dag samen zou ik niet willen
heb wel een goede vriend in dienst gehad
dit ging perfect, we vulden elkaar perfect aan

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:57

Nee tenzij ik een eigen bedrijf heb, stel je voor dat het ooit misloopt... En als ik van mijn laatste vriend uitga dan zou ik het zoiezo niet willen want hij is niet echt een doorzetter en gooit veel te snel het bijltje erbij neer.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:58

Momenteel vrijgezel maar eventjes terugdenkend aan mijn vorige relatie:

Gadverdamme nee zeg, ben blij dat ik even van hem af ben Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:58

Maethoriel schreef:
Mhm, ik ben bang van niet Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vriend is onderofficier in het leger, dat betekent dat ik dan constant onder zijn bevel sta *LOL* Andersom ook niet, dan zouden we samen één klas moeten runnen, lijkt me ook niet Tong uitsteken

Met vwo word je officier, dus dan staat hij onder jouw bevel. Tong uitsteken Whoosh!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:02

Ik bedoel niet echt het werk wat je nu doet, maar überhaupt met hem werken Huilen van het lachen

Veel mensen die het met me eens zijn dus,
knap van de mensen die het wel kunnen Ja

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:02

Mijn vriend was in eerste instantie mijn collega, lang voor dat we iets met elkaar kregen (ik date in het begin zelfs met een andere collega van ons :p), dus ja ik zou best weer met hem willen werken:). We hebben zelfs 2 keer voor hetzelfde bedrijf gewerkt (maar de tweede keer hadden we niet echt heel veel met elkaar te maken) en dat ging altijd goed, gezellig juist, samen pauze houden en elkaar helpen als de een ergens moeite mee heeft of achterligt met het werk en samen ontslag nemen als de baas na diverse onderhandelingen niet voor rede vatbaar blijkt (gnagna).

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:05

Nee het lijkt me echt niks. Alleen als je eigen bedrijf zou hebben.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:08

Mijn ex vriend was mijn klasgenoot ,projectgenoot en ook nog me beste vriend. Dus zijn vrienden waren de mijne en andersom. Het heeft 8 maanden gewerkt toen irriteerde me het. Het kan maa rik zou t risico niet meer durven nemen. (overigens werken we nu weer samen aan een project gelukkig kunnen we weer nu normaal met elkaar als vrienden omgaan)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:08

Ik zou het best kunnen. We kunnen allebei niet makkelijk zijn, maar weten dat we het goed bedoelen als we het niet met elkaar eens zijn. Bij ons is het niet met elkaar eens zijn ook niet meteen ruzie.

We werken allebei appart (hij is tegelzetter, ik hoefsmid), maar de ponyhouderij/fokkerij gaat allemaal in overleg en dat gaat erg goed.

Sissavi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:09

Ik heb mn vriend ook als collega ontmoet Knipoog Hij had zelfs de leiding over me Haha! Na een half jaar samenwerken kregen we een relatie en na 2 maanden woonden we al samen. Daarna heb ik nog dik een half jaar met 'm samengewerkt. Op den duur werd dat steeds minder leuk en namen we (kleine) irritaties mee naar huis. Gelukkig was ik allang op zoek naar iets anders, dus dat kwam goed uit! We zijn nog steeds samen! Dus ik zou best met mijn vriend samen willen/kunnen werken, maar dan zullen we toch eerst een plan van aanpak moeten maken Knipoog

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:09

nee ik zou het denk ik niet kunnen.
denk dat we daarvoor echt te veel verschillen.

dit jaar wordt mijn vriend waarschijnlijk ook studentbegeleider voor een aantal vakken van mijn studie.
maar ik denk dat ik dan ook juist niet bij hem in t groepje moet.
gezellig natuurlijk, maar als ik echt iets niet snap kan ik best wel koppig worden, en ik weet niet of ik van hem wel makkelijk iets aan neem. denk dat ik met hem eerder in discussie zou gaan.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:10

Mijn vriend is mijn leidinggevende geweest. Zo hebben we elkaar leren kennen. Uiteindelijk zijn we ook samen gaan wonen en zagen we elkaar dus echt 24 uur per dag. Opzich ging dat altijd wel goed, maar ik ben blij (en mijn vriend ook) dat hij nu ander werk heeft. Opzich was het wel te doen, maar op den duur ga je je toch anders naar elkaar opstellen op het werk.
Ik zou het niet snel weer doen in ieder geval.

(nu wordt op mijn nieuwe baan mijn buurvrouw mijn leidinggevende Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:12

Ongeacht het werk zou ik dat zoiezo niet willen denk ik.. Wat syllie ook zegt, je neemt al snel (ongemerkt) je werk mee naar huis, zowel de leuke dingen als de minder leuke dingen..

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:15

Ikke wel hoor. Haha!

Sterker nog, heb mijn vriend op het werk leren kennen, we zijn al meer dan 10 jaar samen en werken de laatste 3 jaar ook heel nauw samen, omdat ik op de kwaliteitscontrole werk en zodoende moet "keuren" wat hij laat produceren. Wel grappige situatie Knipoog.

Maar eigenlijk nooit problemen mee, we houden werk en prive wel degelijk gescheiden, in de zin van: werk is werk en prive is prive. Er wordt dus niet gezoend, geflirt en geknuffeld op het werk en ook toespelingen op prive of prive-gesprekken voeren we daar eigenlijk nauwelijks. Als ik op het werk nijdig op hem ben, is dat "gewoon" de gewone irritatie zoals die met andere collega's ook kan optreden. Dat dat werkt merk ik ook aan andere collega's, die ook rustig op mijn vriend mopperen waar ik bij sta, zonder zich er druk over te maken dat ik zijn vriendin ben (hij kan mensen nog weleens tegen de haren instrijken namelijk, dus het gaat weleens van "wat issie weer slavendrijverig bezig" of zo Haha! ). Verder weet iedereen het hoor, en er wordt ook wel over gegrapt soms, dat vind ik ook prima. Op zijn verjaardag bijvoorbeeld overtreed ik altijd nadrukkelijk de "er wordt niet gezoend" regel, door elke keer als ik hem tegenkom heel overdreven te zeggen: "Goh was jij niet jarig geweest - smak-smak-smak". Hahahah, gna gna. Haha! Haha! Haha!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:43

Nou, voor die 4 uurtjes Lachen
Kan prima met vriendje als maatjes door een deur, dus waarom niet haha

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:44

Ik heb een tijd met mijn ex samen in 1 winkel gewerkt. Vond het juist wel fijn.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:47

Lein_ schreef:
Nou, voor die 4 uurtjes Lachen
Kan prima met vriendje als maatjes door een deur, dus waarom niet haha

Elke dag, in een niet al te groot hok waar niet erg veel te doen valt. Nee bedankt Huilen van het lachen
En mijn vriend is toch echt wel mijn maatje Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:53

o jawel hoor, af en toe donder en bliksem, maar voor de rest gaat het prima