) maar ik was zelf ook niet echt zo'n lieverdje
maar zoals ik al eerder zei ik beet heel erg van me af en ik kom voor mensen op en dat heeft mij nogal eens in de problemen gebracht (nog steeds). Maar.. nu moet ik eerlijk toegeven.. en daar schaam ik me nu écht écht écht te pletter voor.. en ik vind het meer dan verschrikkelijk... heb ik zelf ook wel eens iemand gepest.. misschien juist omdat ik zelf gepest ben en dan eindelijk ook eens een soort 'macht' had over iemand anders. Maar je wilt niet weten hoe erg ik dat nu vind dat ik dat ooit gedaan heb.. schaam me de ogen uit m'n hoofd!
Tegenwoordig, zodra ik door heb dat iemand gepest word zeg ik daar meteen wat van! Nu zit ik weliswaar niet meer op de middelbare dus kom je het minder tegen. Maar áls ik het zie.. dan zeg ik er wat van!
maarja, wie is er hier nog meer gepest.. of heeft ooit gepest (en waarom?)? Ik wil wel even 1 ding duidelijk maken, discussieren mag natuurlijk maar ga geen lelijke dingen over elkaar zeggen doordat iemand bijv ooit een 'pester' was oid
alvast bedankt.

ben ik al veel meer op mn hoede en komt er veel sneller een bot antwoord uit (lekker handig bij mn aankomende zakenrelaties :S)