Jongen kleiner dan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ANN__

Jongen kleiner dan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 12:51

Hallo Bokkers!

Nou zit ik toch echt met een klein, reuzeprobleem!
Eerst heb ik even gezocht met de zoekfunctie, maar kwam er niet helemaal uit Bloos

Nou zit het zo, deze vrouwelijke bokster = lang. Erg lang! 1.80 welteverstaan. En nou heb ik de leuke afwijking dat ik val op jongens met een bruin tintje, denk aan surinamers Haha!
En nou denk ik toch dat ik de leukste jongen ben tegengekomen! We kennen elkaar zo ongeveer een jaar, en ik ben bang dat ik verliefd ben geworden. Nou zit me toch 1 ding erg dwars,, hij is KLEIN.

En dat heb ik hem ook verteld, toen werd meneer beetje teleurgesteld, en dat dat niets meer uitmaakte tegenwoordig, en dat ie in Amsterdam niets anders ziet. Maar IK zit er toch wel mee, maar opzich heeft ie WEL gelijk, ik bedoel als hij "de leukste" is hoef ik het toch niet te laten omdat hij klein is of?

De jongen is namelijk 1.70 en ik ben 1.80. Toch wel 10cm!! verschil. Zo heb ik het geluk dat ik niet op hakken kan lopen, maar toch!

Hoe kijken jullie bokkers daar tegen op ? Is het echt zo'n taboe om langer te zijn dan je vriend, of kan dat wel tegenwoordig? Zolang je maar leuk matcht?

Als jullie toch dit topic aan het lezen zijn,, laat dan ook geli jk even je mening weten, hihihi Lachen

Liefs,
ANN.

poes

Re: Jongen kleiner dan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:52

Ik ben 1m84 en mijn lief is 1m73, gaat al drie jaar héééél goed Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:53

Als je echt verliefd op hem bent maakt die lengte ook niet meer uit. Tuurlijk staat het wat raar, maar ach, daar gaat het toch helemaal niet om!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:56

pff tuurlijk maakt het niet uit als jij langer bent dan je vriend Lachen

Vriendin van mij is langer dan jij dus die heeft anders wel heel weinig keus, maar zij heeft nu al 5 jaar een vriend die kleiner is dan haar en dat gaat super!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:57

Ik heb ook een vriendje gehad die kleiner is. Maar ik geef toch de voorkeur aan iemand die groter is.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:58

ik vind 10 cm best kunnen hoor. Inderdaad, het staat misschien wat "raar" maar dat is toch niet belangrijk! Ik denk dat het wel een beetje taboe is maar volgens mij word dat al steeds minder. Ik zou me er iig weinig van aantrekken! (zelf heb ik bijv een heel erg dunne vriend gehad terwijl ik zelf vrij eh...stevig ben Haha! Ook zoiets wat rare blikken op kan leveren!)
Trouwens ik wil wel even zeggen dat ik het een beetje raar vind dat je 1,80 ERG lang noemt. Ik ben ook 1,80 en vind mezelf helemaal niet zo lang... eigenlijk redelijk normaal voor een nederlander!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:58

mijn man is ook 10 cm kleiner dan ik Ja , ik ben 1.83m.
Geen enkel probleem mee
Hier zijn wel al heel veel topics over geweest!

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:01

Leeftijds- en lengteverschillen worden taboe.

Het maakt tegenwoordig niets meer uit (en terecht). Als je echt verliefd bent, geef er lekker aan toe en ga d'r voor! Je bent echt niet de enige Lachen

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:05

lengte is volgens mij totaal onbelangrijk

het gaat er om of jij je goed bij hem voelt niet om zijn lengte

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:06

Ik ben 1.84 m. en daarmee de kleinste thuis...

Mijn moeder en zus zijn beide 1.87 m., mijn vader is 2.01 m. en mijn broertje is 2.05 m.

Ik ben dus met grote mensen opgegroeit. Verder ben ik ook een vreselijk papa's-kindje en op een of andere manier richt je je bij het uitzoeken van het juiste vriendje toch een beetje erop dat je vriendje ook wat langer en breder is (want dat is papsie ook)....Mijn vriend is uiteindelijk toch iemand van 1.88 m. geworden, niet heel veel groter dus...maar ik zou gewoon niet op iemand kunnen vallen die kleiner is dan ik ben (en ik zou het hem niet aan kunnen doen hem dan voor te stellen aan mijn familie Haha! )

Bij andere mensen vind ik het wel weel leuk staan! Als ik nou even Poes als voorbeeld neem (mag dat, Poes...?): Zij heeft (op de foto's in haar profiel gezien) een heel mooi en slank figuurtje. Als je dat dan hebt, vind ik een kleiner vriendje wel staan.

Echter als je EN groot EN ook nog eens zwaarlijfig bent en je hebt dan een kleinere vriend, dan vind ik dat vaak raar staan, laten we rustig zeggen: Dat staat in mijn ogen niet...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:11

Het zou toch wel heel jammer zijn als je de "liefde van je leven" zou laten schieten omdat hij 10 cm kleiner is Knipoog .

Je hebt meestal een ideaalbeeld voor ogen van iemand (vrouw kleiner dan de man, gespierde borst, blonde haren enz.), maar ik denk dat de weinigste onder ons een man/vriend of vrouw/vriendin hebben die 100 % aan hun ideaalbeeld voldoet.
Het is misschien even "wennen" als je je denkbeeld moet bijstellen, maar als hij echt dé ware voor je is, denk ik dat je het lengte "probleem" al heel gauw niet meer ziet Lachen .

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:15

Sterre schreef:
Het zou toch wel heel jammer zijn als je de "liefde van je leven" zou laten schieten omdat hij 10 cm kleiner is Knipoog .

Je hebt meestal een ideaalbeeld voor ogen van iemand (vrouw kleiner dan de man, gespierde borst, blonde haren enz.), maar ik denk dat de weinigste onder ons een man/vriend of vrouw/vriendin hebben die 100 % aan hun ideaalbeeld voldoet.
Het is misschien even "wennen" als je je denkbeeld moet bijstellen, maar als hij echt dé ware voor je is, denk ik dat je het lengte "probleem" al heel gauw niet meer ziet Lachen .

Absoluut waar! Mijn vriend voldoet verder eigenlijk helemaal niet aan mijn droombeeld, maar ik zou gewoon alsnog echt niet kunnen vallen op iemand die kleiner is...dan komt het gevoel gewoon niet...

ANN__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:19

OOo jullie klinken allemaal zo slim! Lachen
En sorry, ik bedoelde ook niet ERG groot, maar op dit moment vind ik mezelf zoo groot omdat hij klein is Boos!

Maar zo te lezen moet het geen probleem zijn dus,, en volgens hem ook niet..

1 + 1 = 2 toch Haha!
Maar voor de lange vrouwen onder ons, hadden jullie niet de 1e tijd dat je je bekeken voelde, of vonden jullie het niet raar als jullie je vriend bijvoorbeeld kuste? Had je dan stoepranden? Tong uitsteken

Moesten jullie niet erg wennen om het "man moet langer zijn" idee naast je te zetten?

Liefs.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:21

Annenas schreef:
Maar voor de lange vrouwen onder ons, hadden jullie niet de 1e tijd dat je je bekeken voelde, of vonden jullie het niet raar als jullie je vriend bijvoorbeeld kuste? Had je dan stoepranden? Tong uitsteken

Whuhahahahahahahaahhaahah ROFL

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:30

mijn vriend en ik zijn ongeveer even groot.. alleen als ik hakken aan heb toren ik echt boven hem uit Tong uitsteken

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:43

Adil18 schreef:
Echter als je EN groot EN ook nog eens zwaarlijfig bent en je hebt dan een kleinere vriend, dan vind ik dat vaak raar staan, laten we rustig zeggen: Dat staat in mijn ogen niet...

Sander kan rustig achter mij gaan staan, niemand die hem meer ziet dan hoor! Hij is echt veel smaller dan ik. Maar ik ben blij dat ik hem niet heb laten staan, omdat dat er in jouw ogen niet uitziet Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:47

sans6 schreef:
Adil18 schreef:

Sander kan rustig achter mij gaan staan, niemand die hem meer ziet dan hoor! Hij is echt veel smaller dan ik. Maar ik ben blij dat ik hem niet heb laten staan, omdat dat er in jouw ogen niet uitziet Haha!

Als ik naar de foto's in jouw profiel kijk vind ik jou niet echt zwaarlijfig hoor...! Knipoog
Ik doelde op nog iets meer lichaamsomvang Knipoog

Maar goed, inderdaad zoals ik zei: in MIJN ogen, dat wil niet zeggen dat die persoon het niet moet doen...
Maar tis wel mijn recht om te zeggen dat ik het niet mooi vind... Bloos

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:52

Ik vind zelf dat het wel kan!
maar tis wel mooier als de jongen groter is, maar wat doe je eraan als het niet zo is? liefde is belangrijker dan lengte toch?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:54

zo ken ik een stelletje waarvan de vrouw formaatje sugar lee hooper is en der man formaatje herman van idols.. en zij was ook bijna een kop groter

en ja dat vind ik dan wel weer raar staan Tong uitsteken

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:57

LimaMambo schreef:
zo ken ik een stelletje waarvan de vrouw formaatje sugar lee hooper is en der man formaatje herman van idols.. en zij was ook bijna een kop groter

Jaaaaaaaaaaa, dat bedoel ik dus ook! Dat staat ech maf...!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:19

Adil18 schreef:
LimaMambo schreef:

Jaaaaaaaaaaa, dat bedoel ik dus ook! Dat staat ech maf...!

Als ze maar gelukkig zijn met elkaar Knipoog .
Trouwens, in de wereld van de "prominenten" wordt er ook geen ophef over gemaakt Knipoog .
Kijk bijv. maar eens naar Bernie Eclestone (de baas van de Formule 1); dat menneke is écht klein en bovendien is het een beetje een mumsel Bloos Maar..... hij heeft wel een bloedmooie, lange vrouw Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:20

Nou ik ben zelf ook wél 1.80 m Knipoog En nee, voor mij geen man die kleiner is.. Ik val er gewoon niet op (nog niet gebeurd ook gelukkig) en voel me er zwaaaar ongemakkelijk bij.. Was vroeger ook al altijd overal de grootste en nee, bij een man wil ik dat niet Knipoog

Maaaarrr zeg nooit nooit, want je weet niet waar je verliefd op wordt Knipoog

Haha Limamambo, dat lijkt idd verschikkelijk Tong uitsteken

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:21

Je ziet het best vaak, een flinke dame die dan op zo'n iel mannetje valt Haha!

Ik vind het niet gauw raar staan, hierachter woont ook een lange dame die op een kleine vietnamees is gevallen Lachen
Vrouwen worden toch ook steeds langer tegenwoordig?

Ikzelf ben al niet zo groot (1.71m) dus het komt bij mij niet vaak voor dat de man echt veel kleiner is.
Daarentegen val ik weer op jongere mannen Vork Dat was vroeger ook 'raar' maar nu al niet meer.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:23

Ik ben nu ook zo'n 1.80.. En kan me heel goed inleven in jou! Ik vind het zelf ook wel wat 'minder' als ik langer ben dan vriendlief.. Maar aan de ene kant, als jij echt helemaal verliefd bent, dan ga je er gewoon voor! Ongeacht hoe lang/klein je bent. Je moet toch verder gaan met je leven, en tsja, niet iedereen is wat aan de lange kant.. Maar om dan jou relatie niet aan te gaan, zou ik zonde vinden. Lachen

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:52

ik heb hier een tijdje geleden dus ook een topic over geopend, en hier is het ook zo dat vriendlief achter mij kan staan en dat je hem niet ziet, nou ik was er eerst heel onzeker over, bang dat mensen raar keken, maar nu...wij zijn gelukkig en daar gaat het om!!! en dat van die stoepranden (en ook traptredes) ik ken het en wij profiteren daar van Bloos