Nou zit ik toch echt met een klein, reuzeprobleem!
Eerst heb ik even gezocht met de zoekfunctie, maar kwam er niet helemaal uit

Nou zit het zo, deze vrouwelijke bokster = lang. Erg lang! 1.80 welteverstaan. En nou heb ik de leuke afwijking dat ik val op jongens met een bruin tintje, denk aan surinamers

En nou denk ik toch dat ik de leukste jongen ben tegengekomen! We kennen elkaar zo ongeveer een jaar, en ik ben bang dat ik verliefd ben geworden. Nou zit me toch 1 ding erg dwars,, hij is KLEIN.
En dat heb ik hem ook verteld, toen werd meneer beetje teleurgesteld, en dat dat niets meer uitmaakte tegenwoordig, en dat ie in Amsterdam niets anders ziet. Maar IK zit er toch wel mee, maar opzich heeft ie WEL gelijk, ik bedoel als hij "de leukste" is hoef ik het toch niet te laten omdat hij klein is of?
De jongen is namelijk 1.70 en ik ben 1.80. Toch wel 10cm!! verschil. Zo heb ik het geluk dat ik niet op hakken kan lopen, maar toch!
Hoe kijken jullie bokkers daar tegen op ? Is het echt zo'n taboe om langer te zijn dan je vriend, of kan dat wel tegenwoordig? Zolang je maar leuk matcht?
Als jullie toch dit topic aan het lezen zijn,, laat dan ook geli jk even je mening weten, hihihi

Liefs,
ANN.