Ik werk met allemaal mannelijke collega's,heel gezellig heel fijn,relaxd etc etc ik voel me er echt thuis.
We maken lange dagen (vrachtwagenchauffeurs) en iedere ochtend en namiddag/avond zien we elkaar meestal ivm laden/losen bonnen schrijven s'morgen in de kantine.
Nou ben ik vrijgezel --al'n tijdje-- en bevalt me prima! ik heb echt ff m'n buik vol van relatie's (collega's weten dat ook)
Maar doordat ik in de ziektewet zit en sinds een wk of 8 op therapeutische basis weer mee rij voor'n paar dagen per week,breng ik dus een complete dag door met een mannelijke collega.
Meestal heel gezellig,we praten overal over van dood tot drop en van paarden tot aan Australië
Ik mail ook met sommige collega's-dit omdat ik 6maand thuis heb gezeten en ze wouden mij Ecards sturen enzo--
Zo Gmail ik ook met een stel collega's die ik ook echt als een goeie vriend beschouw (gewoon vriend en niks meer!)
Maar nou is de vrouw van 1collega erachter gekomen wat wij elkaar toemailden en is daar gigantisch overstuur van geraakt
En dat terwijl er niks bezonders erin staat,niks over sex,of over ''ik wil een relatie met jou'' of iets in die trend
Maar ze heeft me gemaild en volgens haar man (mijn collega) is ze aardig tekeer gegaan tegen hem.
Dus ik voel me er wel oliebol onder,terwijl er echt niks vunzigs of iets dergelijks erin staat!
Ze is wel erg jaloers aangelegd....
Ze controleerd zijn gsm
Ze heeft mijn tel.nr verandert in zijn werkgsm (iedereen heeft bij ons een werk gsm)
Leest zijn mail's en veranderd zijn wachtwoorden
(ondertussen zit ze op gmail onder zijn naam)
En is erg achterdochtig volgens mijn collega.
Ik baal er zo van,er is gewoon niks,er komt ook niks en schijnbaar begrijpt ze dat niet
pff gewone vriendschap tussen man en vrouw kan schijnbaar niet zonder sex gaan.
echt jammer vind ik dit en ik heb zoiets van ''we hebben niks fout gedaan'' en dat zal ook niet gebeuren (ik kan zijn dochter zijn qua leeftijd)
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.....
jaloerse vrouwen,dat is echt erg!
.

)