Jaloerse vrouwen! *zucht*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Jaloerse vrouwen! *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 18:58

Pfff nooit gedacht dat dit zou gebeuren.

Ik werk met allemaal mannelijke collega's,heel gezellig heel fijn,relaxd etc etc ik voel me er echt thuis.
We maken lange dagen (vrachtwagenchauffeurs) en iedere ochtend en namiddag/avond zien we elkaar meestal ivm laden/losen bonnen schrijven s'morgen in de kantine.

Nou ben ik vrijgezel --al'n tijdje-- en bevalt me prima! ik heb echt ff m'n buik vol van relatie's (collega's weten dat ook)
Maar doordat ik in de ziektewet zit en sinds een wk of 8 op therapeutische basis weer mee rij voor'n paar dagen per week,breng ik dus een complete dag door met een mannelijke collega.
Meestal heel gezellig,we praten overal over van dood tot drop en van paarden tot aan Australië

Ik mail ook met sommige collega's-dit omdat ik 6maand thuis heb gezeten en ze wouden mij Ecards sturen enzo--
Zo Gmail ik ook met een stel collega's die ik ook echt als een goeie vriend beschouw (gewoon vriend en niks meer!)
Maar nou is de vrouw van 1collega erachter gekomen wat wij elkaar toemailden en is daar gigantisch overstuur van geraakt
En dat terwijl er niks bezonders erin staat,niks over sex,of over ''ik wil een relatie met jou'' of iets in die trend
Maar ze heeft me gemaild en volgens haar man (mijn collega) is ze aardig tekeer gegaan tegen hem.
Dus ik voel me er wel oliebol onder,terwijl er echt niks vunzigs of iets dergelijks erin staat!

Ze is wel erg jaloers aangelegd....
Ze controleerd zijn gsm
Ze heeft mijn tel.nr verandert in zijn werkgsm (iedereen heeft bij ons een werk gsm)
Leest zijn mail's en veranderd zijn wachtwoorden
(ondertussen zit ze op gmail onder zijn naam)
En is erg achterdochtig volgens mijn collega.

Ik baal er zo van,er is gewoon niks,er komt ook niks en schijnbaar begrijpt ze dat niet Verdrietig
pff gewone vriendschap tussen man en vrouw kan schijnbaar niet zonder sex gaan.
echt jammer vind ik dit en ik heb zoiets van ''we hebben niks fout gedaan'' en dat zal ook niet gebeuren (ik kan zijn dochter zijn qua leeftijd)

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.....
jaloerse vrouwen,dat is echt erg!

inactief

Re: Jaloerse vrouwen! *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:18

Heej,

Ik heb dat probleem ook, ik ben iemand met best wel wat principes en ben dus niet zo voor elke week een ander en weet ik veel wat.

Toch zijn er al een aantal meisjes jaloers geweest, gewoon omdat ik geen vriend heb en goed met die jongens overweg kan.
Het zijn allemaal jongens van mijn eigen dorp en iedereen kent bij ons iedereen.

Ik kan gewoon heel goed met jongens overweg omdat die tenminste niet zo moeilijk doen Knipoog.
Voel me dan ook echt slecht als ik dat zo hoor.
Mijn buurjongen had een relatie van 3 jaar en zijn vriendin was altijd al een jaloerse, uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt grotendeels vanwege mij :s er was absoluut NIETS tussen ons, ik kan met alle3 mn buurjongens gewoon supergoed overweg!
Daar was ik toen enorm van verschoten aangezien ik nog samen met dat meisje heb geturnd en ze weet ook dat ik zoiets niet zou doen..

Nu uiteindelijk zijn ze als vrienden uit elkaar gegaan en kan ik wel terug goed met haar overweg.

Ik denk dat het probleem vooral is dat ik zelf geen vriend heb en er dus ook niet bij stilsta dat hun vriendin het anders zou kunnen opvatten.
Dat is ook een reden waarom ik nog nooit een echt serieuse relatie gehad heb, wil zelf niet zo'n jaloerse bitch worden!

Ach het is toch allemaal wat met jongens, je kan niet met ze maar ook niet zonder Lachen

x

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:58

Pff ja jaloerse vrouwen zijn erg hoor! Gelukkig ben ik niet zo jaloers aangelegd! Maar ik heb veel mannelijke vrienden en die vriendinnen zien mij als bedreiging. Nu nog steeds terwijl ik gewoon een vriend heb. Zo ben ik totaal niet!!
Jaa jaloerse vrouwen kunnen er wat van!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 20:25

Goh ik heb dat altijd he, ook als ik een vriend heb, iedereen is gelijk hatelijk wat vrouwlijk is, ook in discotheek kan ik niet fatsoenloek met bepaalde mensen praten dan is het gelijk drama.. Pff egt vermoeiend he

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 22:10

hey!!!

komt me allemaal heel bekend voor hoor!!
ik ben ook vrouwlijke chaufeuse en heb aleen maar mannelijke collega,s
met de ene ga ik minder goed om als de andere natuurlijk...
maar de meeste vrouwen zien je gelijk als een of andere.........aan.
heel vevelend terwijl we gewoon als vrienden met elkaar omgaan...
bedrijfsfeesjes zie je me ook niet want dan is t helemaal drama...
zo had ik ook een vrouw die mij ook aanzag voor t vreemdgaan met haar toekomstige man...
wat een drama zeg...
heb haar nog nooid gezien maar wat een elende heeft dat meegebracht zeg...pfff
ik ga met hen niet meer om....omdat ze echt de boel terroriseert.
terwijl we gewoon maatjes zijn en dagelijks vroeger een belletje naar elkaar pleegde over hoelaat we bij ons los adres waren of een ouwehoerpraatje in de file!!
ik weet wat je doormaakt hoor...
ben intussen van baan veranderd naar een minder groot bedrijf....
minder gezeur en kan ik gewoon mijn werk doen....heerlijk..
bedrijf hier voor werkte ik met 365 mannen en was helaas de enigste vrouw...
k heb me bekkie kwa mannen wel bij me en kan aardig wat hebben maar jarloerse vrouwen bah Boos!

ik zou zeggen laat ze maar denken jij weet beter!!!!
groetjes mede truckster.. Knipoog

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:45

Ik zou er zelf ook niet moeten achter komen dat mijn vriend dit deed. Ik heb zoiets collega´s en niet meer!

Ik zelf werk in een garage dus ook allemaal mannen, maar ik ga ze niet zitten mailen, of wat dan ook. Als je dan ziek bent en ze komen langs, dan vind ik dat erg leuk. Maar ik zou geen contact onderhouden via de mail. Ik denk zeker niet dat de vriendinnen dat gaan accepteren en andersom zou ik het ook niet leuk vinden.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:50

Waarom niet meissie? Dat zou je met een vrouwelijke collega wel doen of ook niet?
Ik zie er het probleem ook niet zo van in... Pieter heeft een secretaresse, verder lopen er geen vrouwen rond in die branche. Maar ik weet dat hij er niks 'onflatteus' Knipoog mee zal doen, want hij is met mij getrouwd en dat zoekt hij ook niet met die dame. Zij ook niet met hem, trouwens. Maar als hij ziek is, stuurt ze wel een mailtje, als hij jarig is een bloemetje en dat soort dingen. Kan ik me niet druk om maken hoor.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:59

Meissie17 schreef:
Ik zou er zelf ook niet moeten achter komen dat mijn vriend dit deed. Ik heb zoiets collega´s en niet meer!

Ik wou net een bericht plaatsen of ik de enige bokker ben die jaloers is..

Ik kan me om vanálles druk lopen maken, terwijl er helemaal niks aan de hand hoeft te zijn.
Waarschijnelijk doet die vrouw het ook niet expres en misschien heeft ze wel iets meegemaakt waarom ze zo jaloers/'achterdochtig' is, misschien ook niet kan natuurlijk ook gewoon in je zitten ofzo. Voor haar is het ook alleen maar lastig dat ze zo 'is' (spreek dus uit ervaring Clown )
Maar ik snap wel dat het voor jou ook vervelend is dat er gelijk zo gedacht word...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 15:57

Haeven,bedankt een fijne opsteker.
Al blijf ik wel bij dit bedrijf want het werk is echt ontzettend leuk!

Meissie &charlotte,het is van zijn kant gekomen qua mailen.
Eerst met vragen van;hoe moet het? Hoe maak ik'n account aan enz. En nu mailen we of onzin pps naar elkaar toe (sommige over vrachtauto's wat een gezamelijke hobby is)
En verder bepraten we zowel ''live'' als in de mail's over het werk en gewoon wat ons bezig houdt.

Ik zie daar echt geen kwaad in,hij heeft bv een hobby waar zijn vrouw niks aan vind en ik net wel en als we het daar over hebben gaat ze er al wat achter zoeken.

Persoonlijk vind ik jaloezie een hele erge ziekte waar je ontzettend jezelf mee hebt en voor anderen een boel kan verzieken.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:14

Ik snap jullie wel en het is ook niet erg dat jullie mailen, maar ik kan zijn vrouw ook snappen omdat ik daar zelf ook last van heb.

En met die laatste zin heb je helemaal gelijk Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:15

ik ben niet jalours........... maar als ik in de zeik genomen denk te worden echt enorm vals Lachen

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:21

KiWiKo schreef:
ik ben niet jalours........... maar als ik in de zeik genomen denk te worden echt enorm vals Lachen

en wat doe je dan Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:22

hihi al moet ik er een Prive Detective op zetten, maar al het vuil komt boven........ Echt ik ben heel naar dan Lachen

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:12

wij als vrouwlijke chaufeuse,s hebben een mannen beroep dat is zo en dat blijft zo....
en zeg zelf iedere man die ik tegekom staat altijd verbaast te kijken als er een vrouw uit een vrachtwagen komt zetten..
en de meeste mannen vinden het geweldig om te zien dat een vrouw zo,n groot ding bestuurt..
aleen merk ik wel als ik ergens kom lossen en ik meld me bij een kantoor dat de secretaresses meestal zich betrapt voelen dat wij in hun terretiorium komen...
mischien komt het door ons beroep?de aandacht die we trekken?
ik maak me er niet meer druk om...
heb me babbeltje met me collega,s laad me vrachtwagen en ben weg....
als een ander zich zo druk maakt moeten ze dat vooral doen...
mij heb je er niet mee....
ik heb al een aantal jaar een super lieve vriend en die is het gewend dat ik manlijke vrienden heb waar ik wel eens mee bel...
no problemo!! Knipoog hij weet toch dat ik z,n meisy ben...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 18:31

KiWiKo schreef:

En dat gebeurt juist niet.

Bij ons is het zo (en dat heb ik met meerdere collega's) we zijn vrienden geworden.

Zo ga ik wel met 3andere mannelijke collega's ergens uit eten,kei gezellig en er word niks achter gezocht (nou zijn we dan wel alle 4 vrijgezel) Haha!

En idd Haeven,dat met die vrouwen merk ik ook wel eens! Lachen eigenlijks want idd alle aandacht gaat idd ff naar mij toe want ik ben al niet groot,blond met'n lange staart die ook op zo'n lange oplegger rijdt.
En dat terwijl ik soms die aandacht echt niet wil hebben! (heren doe normaal,ik ben ook een mens)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:33

is toch goed!! vrienden (m/v) zijn belangrijk!! heel belangrijk......... mijn ex had een ex die sliep af en toe nog bij hem.......... maar het was open en eerlijk, dus geen problemen mee Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:23

Ik snap ook niets van mensen die jaloers zijn, als jij een man was geweest was er niets aan de hand geweest, maar omdat je een vrouw bent is het opeens een probleem Y).

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:41

hmm dit komt me bekend voor.
Ik ben zelf namelijk ook extreem jaloers Haha!

Als mijn vriend zou mailen met een collega zou ik volgens mij ook zo reageren. Ben wel niet zo om altijd zijn mail te checken en wachtwoorden te veranderen enz maar ik kan ook echt heel jaloers zijn.
Ik wordt al jaloers als hij alleen al tegen een meisje wat zegt en ik ken haar dan niet.

Maar goed, van de andere kant snap ik jou reactie ook. Je bedoelt er niks mee zeg je zelf. Verder zou ik ook niet weten wat je hiermee aan moet omdat ik zelf jaloers aangelegd ben Knipoog

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:44

ooh verschrikkelijk vind ik het! kijk, als je jaloers bent, daar kun je i.m.o niet echt iets aan doen. Maar jesus wat irritant. Sommige dingen, zoals telefoon, vind ik echt prive en ook echt niet netjes om daar in te gaan neuzen.

Ik had toen ik 16 was een vriend (is dan wel geen vrouw maar even voor het voorbeeld) en als ik ergens naar toe ging was het: met wie ga je, hoelaat ga je, hoelaat ben je terug. en dan tijdens ooknog eens 10 keer bellen om te vragen wat ik aan hetdoen ben, waar ik ben en met wie ik ben. op een gegeven moment ging ik niet eens meer leuke dingen doen moet vriendinnen omdat ik geen zin in ruzie had. na 2 jaar ging het uit omdat ik er echt genoeg van had en mocht ik van geluk spreken dat ik nog vriendinnen had, naja weet je in ieder geval wie je echte vrienden zijn Knipoog

voor mij nooit meer iemand die jaloers is dus, bah.. vertrouwen in elkaar, elkaar de ruimte kunnen geven. dat is beste..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:48

je kan het ook van de andere kant zien, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend constant iemand van werk zou mailen! Vind het ook een overdreven reactie van jou trouwens ook! wnat waarom moet je perse met die man mailen? Blijkbaar is hij zo belangrijk voor jou dat jij er zelf ook een probleem van maakt!

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:54

Ik kan het me wel voorstellen van die vrouw. Was zelf ook zo iemand. Acher af bleek het terecht te zijn. Hij is idd vreemdgegaan met zijn collega.
Ik wil niet zeggen dat jij dat zou doen maar kan het wel begrijpen van die andere vrouw. Eigenlijk is het een kwestie van vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:03

Vind het ook erg jammer dat dit topic zo is gemaakt, ik bedoel ts je doet alsof die vrouw helemaal gek is maar misschien is hij wel de grootste leugenaar die er bestaat en is 1000x vreemdgegaan! en het zegt ook wel wat dat hij jou vertled hoe achterdochtig zij is! vind het sowieso al erg raar dat jij perse met hem moet mailen! laat hem lekker met rust want nu ben je eigenlijk gewoon aan het stoken nu je dit topic hebt aangemaakt! misschien zit zijn vrouw ook wel op bokt

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:07

Ik heb dit ook al meerdere keren meegemaakt.. En ik geloof toch echt wel dat er alleen vriendschap tussen een man en een vrouw kan zijn.

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:51

breezy ben jij die vrouw niet? Haha!
vind alles wat je zegt onzin.....
dus zij mag niet mailen naar haar collega???
daar komt het op neer?ik zou niet weten waarom niet zeg.....pff
ze sturen vast grappige mail met filmpjes enz...
iets wat jij mischien ook doet naar vriendinnen toe...
nogmaals ze zegt dat ze niks met hem heeft en het puur VRIENDSCHAPPELIJK is....
tja en dat het nou een man is...boeiend..
en als je je iriteert aan het topic dan kijk je toch gewoon niet en reageer je niet...
de vrouw heeft gewoon geen vertrouwen in haar man...
dat is dan hun probleem...
en daar kan dav niks aan doen.
maar voeld zich er wel rot door omdat de de vrouw in kwestie gelijk denkt dat er word vreemdgegaan .
terwijl zij gewoon leuk contackt heeft met al dr collega,s

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:57

Countrygurl schreef:
hmm dit komt me bekend voor.
Ik ben zelf namelijk ook extreem jaloers Haha!

Als mijn vriend zou mailen met een collega zou ik volgens mij ook zo reageren. Ben wel niet zo om altijd zijn mail te checken en wachtwoorden te veranderen enz maar ik kan ook echt heel jaloers zijn.
Ik wordt al jaloers als hij alleen al tegen een meisje wat zegt en ik ken haar dan niet.

Maar goed, van de andere kant snap ik jou reactie ook. Je bedoelt er niks mee zeg je zelf. Verder zou ik ook niet weten wat je hiermee aan moet omdat ik zelf jaloers aangelegd ben Knipoog

Sluit ik me bij aan...Ik kan het ook niet hebben als meiden van alles en nog wat van mijn vent willen, dan wordt ik echt pissed...

Gelukkig vindt mijn vriend het vreselijk schattig als ik jaloers be (andersom trouwens ook)...

echter vind ik het gedrag van de vrouw in kwestie wel zeeeeeeer ver gaan en dat zou ik ook echt niet doen...