Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).. Kinderen ook vaak, denken altijd nog ff snel door rood te kunnen fietsen.. Dikke pech als ik er dan aan kom, want ik bezorg ze echt een hartverzakking.. Hard aanrijden, laat remmen en vol op de toeter
waarschijnlijk hebben ze niet in de gaten hoe vervelend het is.. Miss_m schreef:nee fietsers die naast elkaar fietsen en geen centimeter opzij gaan als je ze wilt inhalen met de scooter.
Ze schijnen niet te begrijpen dat ik niet met 10 km per uur achter hen kan blijven rijden als ik haast heb...
En boos dat ze worden als je toetert!
Maar indd fietsers die zomaar oversteken zijn ook irritant ! Vandaag had ik er een bijna onder mijn scooter
Relaxed schreef:Jaa en helaas voor hun ram ik dan snoeihard op mijn toeter en vervolgens lag ik me dood om hun schrikreactie (oke, bij heeeele oude mensen doe ik dat niet).. Kinderen ook vaak, denken altijd nog ff snel door rood te kunnen fietsen.. Dikke pech als ik er dan aan kom, want ik bezorg ze echt een hartverzakking.. Hard aanrijden, laat remmen en vol op de toeter
Nouks schreef:Miss_m schreef:nee fietsers die naast elkaar fietsen en geen centimeter opzij gaan als je ze wilt inhalen met de scooter.
Ze schijnen niet te begrijpen dat ik niet met 10 km per uur achter hen kan blijven rijden als ik haast heb...
En boos dat ze worden als je toetert!
Maar indd fietsers die zomaar oversteken zijn ook irritant ! Vandaag had ik er een bijna onder mijn scooter
Dat je niet achter ze WIL blijven rijden als je haast hebt of dat het niet KAN? Volgens mij KAN het namelijk best... Vaak genoeg scooters met fietsers op zien rijden.
Boos worden als je toetert... Je kunt toch ook even vriendelijk vragen of je even mag inhalen? Ik zou d'r ook niet van gediend zijn als er een of andere scoot-miep achter me zit te drukken en te toeteren.
Bovendien, wat doe je eigenlijk op het fietspad?

Nouks schreef:Als Miss_m een snorbrommer zou hebben, dan zou ze dat toch wel zeggen in plaats van "de scooter"? Ik snap niet waarom jullie me nu allemaal gaan vertellen dat je met sommige andere bromdingen wél op het fietspad mag want dat is niet aan de orde want ze zegt zelf "scooter".
Nouks schreef:Als Miss_m een snorbrommer zou hebben, dan zou ze dat toch wel zeggen in plaats van "de scooter"? Ik snap niet waarom jullie me nu allemaal gaan vertellen dat je met sommige andere bromdingen wél op het fietspad mag want dat is niet aan de orde want ze zegt zelf "scooter".