Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Paulusjuh schreef:Welke kant wil je op? Als je een huis wilt huren moet je om diverse redenen minstens 18 jaar zijn (o.a. willen zij zeker zijn dat jij je huur kunt betalen etc). Als de situatie thuis echt niet goed is dan kun je diverse instanties benaderen die jou kunnen helpen. Maar uit huis is niet zomaar gebeurd voor je 18e als je echt zelfstandig wilt.
Booooo schreef:Waar haal je het geld vandaan om op je 16e uit het huis te gaan en op je eigen te gaan?
KellyZ schreef:Dit gaat wel weer overIk wil graag op me 16de het huis uit omdat ik vind dat het thuis niet echt lekker loopt.
dat is de puberteit, iedereen op die leeftijd komt wel eens in conflict met zijn ouders
quera schreef:met een BIJbaantje kan je dat gewoon bijna niet bekostigen.
en nog samen bent met je vriend? meid je hebt een heel leven voor je .. bij 9 v/d keer gaat het toch niet goed ( op deze leeftijd). en wil/ kan hij ook het huis uit.
kan je niet voor een tijdje bij iemand anders "wonen" bij familie oid?
Myrano schreef:KellyZ schreef:Dit gaat wel weer overIk wil graag op me 16de het huis uit omdat ik vind dat het thuis niet echt lekker loopt.dat is de puberteit, iedereen op die leeftijd komt wel eens in conflict met zijn ouders
Myrano schreef:KellyZ schreef:Dit gaat wel weer overIk wil graag op me 16de het huis uit omdat ik vind dat het thuis niet echt lekker loopt.dat is de puberteit, iedereen op die leeftijd komt wel eens in conflict met zijn ouders
KellyZ schreef:Mijn vriend verdient al geld en zou het kunnen betalen, maar ik laat hem natuurlijk niet alles betalen... wil ook zelf wat bijleggen.
Familie.. ik weet het niet, het is wel een optie.
Paulusjuh schreef:KellyZ schreef:Mijn vriend verdient al geld en zou het kunnen betalen, maar ik laat hem natuurlijk niet alles betalen... wil ook zelf wat bijleggen.
Familie.. ik weet het niet, het is wel een optie.
Laten we even relativeren... Hoe oud is jou vriend? Heeft en wil jou vriend nu al de verantwoordelijkheid hebben om een huis te kopen/huren, min of meer, voor jou toestand? Ik begrijp dat het rot voor je is, en dat dit bot overkomt, maar als hij het goed heeft, stopt hij zich daar nog niet in.
Ik bedoel het goed, en wil je helpen...