Ze stonden voor me neus, met een echt pistool, een gigantische mes(broodmes dachten we) en een klauwhamer. Dit is een overval, geef al je geld! ; schreeuwde ze. Degene met het mes kwam dichterbij en richtte het mes op me keel. Ik liep langzaam achterwaarts, maar kon niet verder omdat er een muur stond. Toen pas raakte ik in paniek en het enige wat ik dacht was: 112, 112! Ik stoof ineens weg en de overvallers raakte een beetje in de war. Ze dachten natuulijk dat ik geld zou geven en niet dat ik zou wegrennen. Ben over het hek van de balie gesprongen(klaphekje) en naar buiten gerent. Zag een klant die naar zijn fiets liep en ik schreeuwde om hulp. De man keek me verward aan en ik zei of hij me kon helpen en vertelde dat er een overval was. Hij begon te lachen en ik barstte in janken uit. Hij vroeg: Het is dus echt waar? en hij vertelde dat ik rustig moest blijven en 112 moest bellen. Op het pleintje waar ik liep aan de voorkant van de Super staat een standbeeld, Ik ben erachter gaan staan en 112 gebeld. Ik was erg overstuur en de vrouw van de alarmcentrale zei dat er politie onderweg was. 2 vrouwen die op straat liepen kwamen naar me toe, ik schreeuwde dat ze niet naar binnen moesten gaan omdat er een overval was. De vrouwen schrokken en vingen me een beetje op.
De deuren van de Super gingen dicht terwijl ik nog buiten stond en dus de overvallers ergens in mijn buurt liepen. 1 van de vrouwen is naar de Super gerent en door de deur naar een vakkenvuller gezegd dat er nog personeel buiten liep. Ik werd naar binnen gelaten en hoorde dat Emma(kassiere) de volle laag ook over de heen kreeg van de 3 mannen en ze al het geld had gegeven uit de kassa. al het personeel is naar achteren gelopen en mijn baas was nog in de winkel met de politie. Later hoorde ik dus dat mijn baas een pistool op zijn hoofd had gekregen en de overvallers hadden geroepen dat hij geld moest geven. Heb tot 11 uur bij de Super gezeten en al het personeel is gebeld en iedereen kwam om ons op te vangen. De 'grote' baas van alle super de boer winkels is ook gekomen en heeft een psycholoog uit Arnhem laten komen gisteravond. We hebben met zijn allen ons verhaal gedaan. Het ergste van alles vond ik toch eigenlijk de situatie van mijn baas. We hadden allemaal ons verhaal gedaan en nu moest mijn baas aan de psycholoog vertellen hoe hij zich voelde. Ineens barstte hij in tranen uit waardoor iedereen mee begon te huilen. Heb zo'n medelijden met hem, hij was kwaad op zichzelf enz. Terwijl hij niks aan de overval kon doen. Zometeen een grote bos bloemen kopen voor hem en om 1 uur hebben we afgesproken bij de Super met de Psycholoog. Wil Bokt even bedanken dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan
Sorry voor het lange verhaal maar ben het nu gelukkig even kwijt.
. Wel lekker dat ze vanuit het bedrijf gelijk een psycholoog hebben laten komen zodat jullie er met zn allen over kunnen praten. Zoiets heeft toch vaak een hele grote impact op het team.
en daar is ons eigenlijk geleerd om te doen wat ze vragen mocht er iets gebeuren.

je had echt een pak lef om zoiets te doen!