Zijn jullie al bezig met de kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Zijn jullie al bezig met de kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 13:46

Doei!

Ookal is het nog zó vroeg... Vraag ik mij toch af wie er nu langzamerhand al wat bedenkingen heeft omtrent de kerst..
Dit jaar een echte boom kopen? Of toch een nepperd? Nieuwe kleur ballen in de boom? Andere dingen erbij kopen?

Zelf vind ik de kerst erg leuk.. En luister nu al weer de liedjes om een beetje in die sfeer te komen. Ook heb ik in december verkleed kerstspringen en dat is momenteel ook een van de grote reden waarom ik nu al bezig ben met de kerst.. (Iemand toevallig ideeen hiervoor toevallig?, een leuk verkleedstuk voor ruiter en paard))

Maar nu dus de grote vraag; In hoeverre ben jij al bezig met de kerst? Haha!
Kijk je er naar uit? Of hou je totaal niet van de kerst??

magriet

Re: Zijn jullie al bezig met de kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:49

Wij doen dit jaar niets met kerst, aangezien een boom in e weg gaat staat ivm rolstoel en bed beneden. Volgend jaar maar wat uitgebreider. vind het normaal wel leuk

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:28

Ik vind het nog te vroeg, meestal komen die plannen pas rond eind november.

[edit] eigenlijks waren dat de woorden van mijn ouders ROFL Als het aan mij lag dan stond die boom er al. Kerst vind ik het mooiste van het jaar, maar dan eigenlijks alleen het gedeelte van een mooie boom die zo fijn ruikt (en een dik pak sneeuw buiten).
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 09-10-08 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:28

ja ik, helemaal geweldig dat versieren. Haha!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:31

ik ben alvast aan het kijken op mijn eigen terrein welke boom ik dalijk ga uitgraven Clown

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:31

Nee dus. Dat er overal nu al aan kerst gedaan gaat worden vind ik eigenlijk niet kunnen, is puur commercieel in mijn ogen. Sinterklaas is nog niet eens gevierd en overal duikt kerst al op. Het irriteert me zelfs zo dat ik expres pas half december me met dit soort vragen bezig ga houden. Dán is het de maand ervoor vind ik, niet oktober al!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:32

haha, heb vanmorgen al contact gehad met diverse bloemisten om de boel op het werk aan te kleden (3 kantoren). Voor thuis moet ik nog gaan nadenken, heb een grote nepboom van 215 maar ben wel toe aan een nieuwe kleur ballen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:32

't Is wel erg vroeg ja. *LOL* Sinterklaas komt nog eerst voor ons. Maar met kerst doen we eigenlijk altijd hetzelfde. Misschien nu maar een keer iets anders. Ja Volg dit topic dus maar even. Haha!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:33

Ben er nog helemaal niet mee bezig, stond ook al raar te kijken dat je bij verschillende winkels al kerstballen kan krijgen... Het moet zelfs nog herfst worden!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:34

natuurlijk niet... zucht. zag vandaag al zown sportje op tv voor sinterklaas. dan denk ik moet dit nu al?! kerst heb ik opzich niet zo veel mee. jup vrede op aarde, maarja of dat nou zo realistisch is?

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:36

valt luisteren van kerstliedjes daar ook onder Bloos
dat doe ik namelijk wel

moonsparkle

Ik vind het versieren wel leuk maar het is toch belachelijk om nu al dingen voor kerst te verkopen? Ik zag laatst achterop een krant al reclame voor een kerstshow(toen was t zelfs nog sep.).

MarrieLeen

De boom staat al (een echte), dit jaar met zilveren en rode ballen. Mooi maatje. Ja
Kerstkrans hangt al aan de deur, cd met kerstmuziek blijft net hangen in de cd-speler.

En nu even zonder dollen. Vork Nee, ben nog niet met Kerst bezig, eerst Sinterklaas maar.
Vind het ergens wel bizar dat de Sinterklaas en Kerst spullen alweer in de winkel liggen, het is net oktober, hallo..

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:37

bromfiets schreef:
Ben er nog helemaal niet mee bezig, stond ook al raar te kijken dat je bij verschillende winkels al kerstballen kan krijgen... Het moet zelfs nog herfst worden!

Ja!!! dat vond ik ook al zo idioot, vorige week of 2 weken terug, zag ik die dingen idd ook al. en dan echt mensen die erbij gaan kijken en die dingen alvast uit gaan zoeken haha te gek voor woorden. ik koop kerstspulletjes meestal als het buiten echt donker en koud begint te worden en dan wel in december (ong 20e) eerder begin ik er echt niet aan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:37

Totaal niet en ik gok dat het 'kerstgevoel' pas op 27 december de kop op steekt: 'Hèhè, we hebben het weer gehad, op naar het nieuwe jaar'.

Ik heb werkelijk waar nooit wat met kerst gehad. Ook niet als familiefeest, als we met de familie wat te vieren hebben kunnen we dat prima midden in het jaar doen, hebben we de kerst niet voor nodig. Knipoog

Dus nee, het wordt dit jaar weer hooguit wat kerstverlichting die ik normaal gesproken toch al het hele jaar door heb hangen, maar die nu met de verhuizing ergens in een onuitgepakte doos is blijven steken. Toch maar eens op zoek gaan. Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 14:38

Nevony schreef:
valt luisteren van kerstliedjes daar ook onder Bloos
dat doe ik namelijk wel

Haha.. Jawel!
Dat is ook het enige wat ik momenteel doe, en dan nog het bedenken en maken van een kerst versiering voor mij en het paard voor het kerstspringen. Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:38

hallo, het is al donker en koud buiten Huilen van het lachen vind ik teminste Schijnheilig überkoukleum

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:42

ja en alvast met Isa (vriendin) plannen om weer 3D kerstkaarten te maken, we proberen namelijk elk jaar op tijd te beginnen zodat we er meer dan 3 afkrijgen *LOL* maar ik merk alweer dat het een dolle boel gaat worden ipv kerstkaarten maken Huilen van het lachen

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:44

Nee!!! Alsjeblieft!!
Bah, aan kerst zelf heb ik geen hekel maar wel aan het seizoen, dat vieze donkere weer..bah!
Kerst mag van mij nog heeeeeeeel ver weg blijven en het mag nog heeeeel lang dit weer blijven, zoals het vandaag is Haha!

Zag net alweer kerstmannetjes chocodingen... ik vind het belachelijk

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:48

Ik heb een eigen bedrijfje in woonaccessoires dus daarvoor heb ik de kerstspullen al een paar weken in huis Haha! (dus wie nog wat leuks zoekt, PM Schijnheilig ) In zoverre ben ik er dus mee bezig, voor mezelf dus nog niet. Ik hou wel van kerst en de gezelligheid er omheen Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:49

Ik werk bij een tuincentrum en hier is het al volop kerst Haha!
Maar thuis doe ik er echt nog niks aan hoor! Ik vind het heel erg leuk, maar wel pas na Sinterklaas.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:49

Ja, want in de zorg moeten de voorkeuren voor kerst en oud en nieuw alweer doorgeven. En als je weet hoe gezellig het bij mijn schoonfamilie is begrijpen jullie heel goed dat het ook dit jaar weer bijzonder jammer is dat ik het kerstdiner mis. Koe Koe Koe Koe
(en dat ik echt wel met oud en nieuw wilde maar uitgeloot was.....)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:50

toevallig gisteren omdat we toen moesten aangeven welke kerstdag we willen werken en welke niet Lachen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:02

haha kerst daar ben ik nog niet mee bezig, eerst sinterklaas maar afsluiten want daarmee ben ik mega druk!

wij organiseren de intocht in doetinchem, en hebben nu al stress en drukte!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:15

Ik heb er zelf in ieder geval super veel zin aan!

Op het werk ben ik er al wel mee bezig, moet al kerstkaarten gaan uitzoeken en versturen, zon 2.000 adressen. Vind het super om te doen!