Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Lenneke_ schreef:Kan dat? Voetballen lijkt me heel leuk, maar ik dacht dat je dan ook verplicht was mee te doen met de wedstrijden en daar heb ik geen tijd voor.
Ik ga de voetbalvereniging wel eens mailen.
http://www.alivenotdead.com/attachments ... .thumb.jpg dees is een combi ski

meneer bruine band schopte mij (witte band) zo hard dat mijn been was gebroken 

)
) Welshcobfan schreef:hahaah zo heerlijk vond ik de vechtsport nietmeneer bruine band schopte mij (witte band) zo hard dat mijn been was gebroken
Elke week zat ik ook onder de blauwe plekken

) . Maar ik vind het wel een enorm blessure gevoelige sport (afhanelijk van de soort)
Al was het voor de conditie wel enorm goed! Zalig zelfs!
Lenneke_ schreef:Kan dat? Voetballen lijkt me heel leuk, maar ik dacht dat je dan ook verplicht was mee te doen met de wedstrijden en daar heb ik geen tijd voor.
Ik ga de voetbalvereniging wel eens mailen.

), en je conditie wordt er zeker goed van en veelzijdig: zowel veel sprinten als duurloop, wie weet is het wel wat voor je 

Babeth schreef:Vechtsport! Hoef je geen competitie te doen, je raakt je overtollige (als je die hebt) vetjes kwijt en je conditie springt vooruit. Elke keer na training voel je je super fit en de volgende 2 dagen verga je van de spierpijn. Kun je niet zeggen dat je niks hebt gedaan hahaha. Heerlijk toch?
ik doe kickboxen wel zwaar en je moet er soms wel wat pijnlijden voor over hebben maar het is goed voor je conditite en leuk